2021-03-23, 00:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Okej, men vad skreeeeeev hon då??? Säger man A...
Jag har fått det från en underrättelseofficer. Man bör ha konton hos båda men jag följer bara Jullan och Grand Master Flash och det får räcka
2021-03-23, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Hon försöker bara skicka signal till Alex att hennes tankar är hos någon annan.
Alltså, den där Alex sjönk som en sten på en kväll. Tyckte han hade potential men nej, helt menlös individ. Lite samma sak med Madde. Hon kan i alla fall hjälpa Katti att göra en brunsås.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon kommer närmre och närmre Emelie nu Officeren efter deras samtal i sovrummet, Intressant kan det ske som vi väntat på officeren ger vika för en natt....
Jag ser Putte. Närmare kan man inte komma om man inte vill sätta sig i knät på Officeren. Hur kommer Alex och Simon reagera. De har ändå kommit ännu närmare.
Medlem
Dricker Tanja Oboy eller vad fan är det hon har i glaset?
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Pedram så jävla grym kille.

Sexig.

Het.

Charmig.

Killen har allt.

Njää, jämfört med den bruna, välbyggda, erotikosande sexmaskinen Luis är han ingenting.
Jag lovar att minst 97,3% av oss svenska kvinnor vill föda Luis barn.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-23, 00:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Juddan in the house! 🤮 Fuck this shit gonatt
2021-03-23, 00:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Håller med Blaisen här.
Kom igen nu grodan.
Sära på den läckra musslan till mun och dela med dig av snasket

Jag skrev ovan. Grodan följer bara en 80-tals Grand Master och Jullan.
2021-03-23, 00:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag ser Putte. Närmare kan man inte komma om man inte vill sätta sig i knät på Officeren. Hur kommer Alex och Simon reagera. De har ändå kommit ännu närmare.
Båda har hon parkerat efter den berömda aftonen då ångesten kom och hon erkände för sig själv vem hon ville ha nämligen Officeren, Nu gör hon allt för att få han allt för att få vara nära han tja Grodan vi får ett krigar par i huset kanske vad det lider intressant detta!
2021-03-23, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Skojade bara. Trodde du fattar att jag inte går till attack mot dig, då hade jag redan gjort det. 😂😂😂😘😘

Jag förstår ju mer och mer hur hon kan vara tjock trots operation. Hon tror säkert att hon rör sig mycket, äter nyttig på samma sätt som att hon tror att hon inte gjort något på festerna utan skyller på att Simon visar kuken! Ta något ansvar människa! Jag stör mig inte heller på att hon är tjock utan hennes vidriga attityd, hennes röst och rafsandet och äcklandet ska vi inte ens prata om.

Är så pass trött, efter en dag på intensiven för att ge ett sista avsked till min pappa igår, att jag inte orkar svara mer än ett stort rött <3 till dig. Vet ju eg inget om dig, men skönt o ha en som alltid är snäll mot en i tråden.
Har missat hela dagen idag/igår av BB, så skönt att få veta att Judith fortsatt är painful.

Låter säkert absurt, men BB i år.. det har varit/är/kommer nog vara till och från framöver som min flykt den senaste tiden. Skönt m sällskap och total hjärndödhet. Framförallt uppskattar jag denna tråden, för det känns så mkt mindre ensamt.
(omg. detta känns ju som att jag just hållt ett av deltagarnas tal..) <3 Puss.
Senast redigerad av OscarOrso 2021-03-23 kl. 00:19.
Medlem
Vart har Simon o Steph tagit vägen? Har knappt sett dem ikväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Juddan in the house! 🤮 Fuck this shit gonatt
Ja, i stänger jag fan ner. Vidrigt att de ska ta in den frasen.

Hon kallas väl inte ens Juddan utanför utan ville väl skapa sig ett coolt smeknamn och fras i huset. Är säkert noggrant planerat sedan länge.
2021-03-23, 00:10
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Exakt vad jag tänkte! De snackade vid köksön om att om Ponne varit där hade det varit mer energi. Medan jag tänkte att nu kanske andra visar sig.

Men han spred en del dålig energi. Han skulle ofta vara i centrum med sina pajas entréer och han slukade också energi från de andra och förde ett jävla liv på kvällarna, fick vissa att göra jävligt skämmiga och pinsamma saker och han var alltid i närheten och hejade på för att Simon t.ex skulle göra något skämmigt.Han var hetsig, ställde sig uppe på köksbänken för att visa upp sig eller hävda sig.

Han ville dock aldrig själv vara med på något och vi märkte senast i Söndags hur han tog så illa vid sig av pranket och tjatade om det och det var det vidrigaste någon gjort. Det var noga att han fick hålla på sin integritet om det var något som gällde honom själv. Som att Pontus aldrig varit med på några prank?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in