2021-03-22, 22:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hur många följare har du då?
Ponne har flickvän, vilket du inte har.
(Alltså är han inte fjolla)
Nästan 2000 men då har jag inte varit med i bb, hade haft 10k följare minst
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Han hade 1.500 innan han klev in i huset, som jag nämnde innan han var inte omtyckt av någon.
Haha men ellerhur, 30 årig pajas hehe
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Adrian erkände att han kramade om Nardos inatt för att han hade en mardröm
I vilken sammanhang sa han det och till vem? var det då när höll varandras händer?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Du är avundsjuk över att någon är mer sprallig än vad du är. Lycka till med ditt liv i mammas källare.

Men snälla alla får väl ha olika åsikter.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Sagt det hela veckan.

Men istället tar Simon fansen ut Ponne, som alltid ger Simon så jävla mycket skratt.

Obegripligt.
Avslutad
Censur 🥱
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Du är avundsjuk över att någon är mer sprallig än vad du är. Lycka till med ditt liv i mammas källare.

Hahaha, wow! Vilken liten lustigkurre du är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Madde följer bara strömmen inget mer. Snygg och lite halvtråkig.

En riktig Centerpartist med andra ord.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha jävla pajaser allihopa. Nästan så man vill sluta kolla.

Vad gör Stephanie mer än att böla, allvarligt talat. Snälla någon som kan ge mig ett argument?

Vad hon gör mer?

Ja, hon kollar alltid runt så hon har kamerorna på sig. Framför allt när hon gråter, vilket i och för sig är i princip hela tiden. Men hon vann denna gång, Idioter kände tydligen sympati för hennes fleraveckorgråtande, så dom röstade henne kvar..
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Myteristen måste veta hut. Officeren får inte tillåta sådan aktivitet som äventyrar operationen. Nu när Sprallet har lämnat uppstår ett oönskat vakuum. Det måste täppas till och Officeren är det enda hoppet vi nu kan luta oss åt. Officeren minns Dickens kända poesi " det är nu den bästa av tider, det är nu den sämsta av tider". Tiden är knapp och marginalerna är små. Köksan är fortfarande starkt närvarande.
Ja du Grodan han håller sig nära nu Officeren objektet Emelie och är lite hjälpreda, Ska bli intressant afton nu och följa dramat vad kommer ske....

Ja du Ponne och hans vakuum kommer överbyggas och snart är han ett minne blott i huset av deltagarna, Sedan när kommer den nya rekryten in i huset och hur kommer Officeraren att reagera.....7
2021-03-22, 22:45
Medlem
Varför är alla deltagare privat på instagram? något BB tipsar dom att göra innan de kliver in eller?
Medlem
narcosen är verkligen helt hjärndöd
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag tänkte på det. Asså vi är fucking misfits här. Vi är inte bättre än andra. Men vi accepterar idioter som utrycker sig som idioter.
Men han är fan sågad. Det känns som att fb har förändrats som fan pp senare tid.

Jag använder inte fb för bb egentligen. Jag började kolla bb pga sköna raka lirare jag mötte här.

Sen måste jag säga att det är den mest underhållande tråden här.
Men att Ponne skulle åka gör att jag tar mig en riktig funderare om vad som önskas. Snart blir det väl krav på en profilbild med schysst fuöter för att få hänga här.

Jag har fan sett hur folk försvarar pedofiler av pkanledningar.

Ponne var MYCKET. Han nördade realityskit. Han andades typ det. Han försökte underhålla oss. Jag tror fan att han tänkte: bära eller brista jag har alltid fb som fattar. Dom ser liven. Som ser att jag gör det här för dem.

Känns så fittigt. Alla här var asnice angående tess när hon åkte. Folk skrev att de var oroliga nu när hon åkte för att hon hade så många hatare. Folk krystade fram kärlek osv. Jag med. Och henne hatade typ alla (sry ni få som gillade henne). Men är så besviken på er som beter er som svin nu. Ponne är mer värd. Han har åkt. Tänk till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in