2021-03-22, 22:39
Medlem
Stummakorianderss avatar
Madde är verkligen jättego. Synd att hon inte var med från början för hade haft henne som favorit då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Dickman måste avgå... han har ju inte en enda fullständig analys, tittar han ens på programmet eller är han så lat att han bara ser på klipp? Som när han gick på Alex för att han grät över sin egen låt, när det egentligen handlade om att han grät över mottagandet han fick från de andra deltagarna, hans oändliga försvar av Nardos och Joel, spelar ingen roll vad de gör han lyckas vända på allt till deras fördel... Ut med honom! Han sköter inte sitt jobb med sina bristfälliga analyser!

Inte omöjligt.

Jag minns när Daniel Breitholtz var panelmedlem 2015 och han försökte påskina att han skulle sitta som klistrad framför 24/7 men under söndagsfinalerna var det tydligt att han, på sin höjd, baserade sina uttalanden på enstaka klipp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Börjar nästan tro att AD gillar emelie. Obegripligt enligt mig. Då han själv verkar vara en mogen o lugn kille.

De har jag sagt sen första dagen, hans blickar går alltid till henne. Nyss när dom stod vid köksön så ställde han sig t.o.m på tår och kollade över Judith en snabbis. JAPP! Jag ser allt jag vill se haha..
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Dickman måste avgå... han har ju inte en enda fullständig analys, tittar han ens på programmet eller är han så lat att han bara ser på klipp? Som när han gick på Alex för att han grät över sin egen låt, när det egentligen handlade om att han grät över mottagandet han fick från de andra deltagarna, hans oändliga försvar av Nardos och Joel, spelar ingen roll vad de gör han lyckas vända på allt till deras fördel... Ut med honom! Han sköter inte sitt jobb med sina bristfälliga analyser!
Han står ju där och ordbajsar bara så Nardos och Peddot mm ska gå till final, en riktigt vidrig jävel!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Varför ska Joel alltid stå vid den som är ledsen? När alla tre som hängde löst skulle säga några ord till de andra innan livesändningen så noterade jag hur han sprang runt till den personen som skulle prata

Och säg fan inte att det endast är pga omtänksam. Han vet nog exakt vad han gör

Jag hoppas verkligen att han blir nästa som åker. Har velat ha ut honom ända sedan de presenterades första kvällen.

Judith, Pedram och Nardos i all ära, men för mig är det Gnälljoel som är prio ett att få ut.

MVH/Gnomegirl.
Avslutad
Så jävla tråkigt nu utan Ponne. Inga garv mellan han o Simon.

Redan i mars dog säsongen med andra ord.
2021-03-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Förhoppningsvis inte! Tycker det är dags att lägga ner den efter den pinsamma katastrofen i fjol.
Vuxna människor som låtsas bli skrämda är inte kul.

Det VAR roligt 2011 när Rodney och Gurkan blev rädda på riktigt, allt efter det har ju bara varit patetiska parodier.

Ja, man borde skrota den skiten. Totalt överskattat tema. Såg ej ifjol, men jag kan ju tänka mig. Instängda i ett hus fullt med kameror, går det att känna sig säkrare
2021-03-22, 22:40
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag hoppas att Steffi får lite mer energi av att hon blev röstad att vara kvar. Vill se henne komma ur deppen och börja röja runt

Vill hellre se henne ta med sig deppen och åka ut näsan före. Så less på hennes snyftande och snorande.
2021-03-22, 22:41
Medlem
Simon lär bli snorfull och däcka ikväll igen, tippar senast 00.30.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Så sant Grodan så sant!
Återstår att se när officeren tar ett snack med Emelie då så hon vet sin plats i hirarkin månne, Tror det är ett nödvändigt ont Grodan!

Yep. Myteristen måste veta hut. Officeren får inte tillåta sådan aktivitet som äventyrar operationen. Nu när Sprallet har lämnat uppstår ett oönskat vakuum. Det måste täppas till och Officeren är det enda hoppet vi nu kan luta oss åt. Officeren minns Dickens kända poesi " det är nu den bästa av tider, det är nu den sämsta av tider". Tiden är knapp och marginalerna är små. Köksan är fortfarande starkt närvarande.
Medlem
wolfiess avatar
Adrian erkände att han kramade om Nardos inatt för att han hade en mardröm
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Simon lär bli snorfull och däcka ikväll igen, tippar senast 00.30.

23:15*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in