2021-03-22, 22:37
Medlem
Vet Stephanie att Emilie och Simon hållt på i toan?
annars hoppas jag det kommer upp i tittarfrågorna så det blir lite action
och vi får mer utav bara röka steff.
Medlem
Ridnes avatar
Hörde ni att Juddan sa "Om PONNE kan åka så kommer ju jag åka när jag sitter"
Tror hon att hon är populär eller..? Shes in for a surprise.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadfisheyes
I relation till vad? En Rhesusapa?

Skrattade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vi ska väl se hur lång tid det tar innan hon börjar visa noll respekt som hon likt Pedram jämt tjatar om. Tänkte på hur förbannad hon blev igår för pranket? Intressant!
Hon sa ju tidigare idag att hon inte skulle dricka...
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Börjar nästan tro att AD gillar emelie. Obegripligt enligt mig. Då han själv verkar vara en mogen o lugn kille.
Har du kommit på det nu eller??
Emelie jagar officeren som ett tok på alla möjliga sätt det är få en reaktion av svartsjuka eller så på ngt annat konstigt sätt, Officeren har stått pall men gissar han kommer ge efter bara Emelie tar sig i kragen och talar ut hur hon känner för han NYKTER!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Dickman måste avgå... han har ju inte en enda fullständig analys, tittar han ens på programmet eller är han så lat att han bara ser på klipp? Som när han gick på Alex för att han grät över sin egen låt, när det egentligen handlade om att han grät över mottagandet han fick från de andra deltagarna, hans oändliga försvar av Nardos och Joel, spelar ingen roll vad de gör han lyckas vända på allt till deras fördel... Ut med honom! Han sköter inte sitt jobb med sina bristfälliga analyser!

Stämmer, han kollar inte ens på liven.
Att folk inte ser igenom hans skitsnack är en gåta, fast det har alltid funnits lättlurade idioter.
Medlem
Gutis avatar
Jäklar vad Madde är bildskön. Jag är kär!
2021-03-22, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Känner ändå att det är lite tråkigt att Ponne lämna. Han bidrog ändå med energi där, nu kommer Steffi älta och gråta.

Och man älskade ju lite att störa sig på Ponne.

Mår lite dåligt å Ponnes vägnar med att han sa att det första han skulle göra är att läsa flashback. Allt.

Kärlek till folk som ställer upp på att skämma ut sig i det där skitprogrammet. Kärlek till dig Pontus!

Jag tänkte på det. Asså vi är fucking misfits här. Vi är inte bättre än andra. Men vi accepterar idioter som utrycker sig som idioter.
Men han är fan sågad. Det känns som att fb har förändrats som fan pp senare tid.

Jag använder inte fb för bb egentligen. Jag började kolla bb pga sköna raka lirare jag mötte här.

Sen måste jag säga att det är den mest underhållande tråden här.
Men att Ponne skulle åka gör att jag tar mig en riktig funderare om vad som önskas. Snart blir det väl krav på en profilbild med schysst fuöter för att få hänga här.

Jag har fan sett hur folk försvarar pedofiler av pkanledningar.

Ponne var MYCKET. Han nördade realityskit. Han andades typ det. Han försökte underhålla oss. Jag tror fan att han tänkte: bära eller brista jag har alltid fb som fattar. Dom ser liven. Som ser att jag gör det här för dem.

Känns så fittigt. Alla här var asnice angående tess när hon åkte. Folk skrev att de var oroliga nu när hon åkte för att hon hade så många hatare. Folk krystade fram kärlek osv. Jag med. Och henne hatade typ alla (sry ni få som gillade henne). Men är så besviken på er som beter er som svin nu. Ponne är mer värd. Han har åkt. Tänk till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Sent, bort mot 02-03 tiden.

Simon kommer somna snart.
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadfisheyes
I relation till vad? En Rhesusapa?

Märks att du inte är så begåvad.
Medlem
Judiths polare kommenterar på Instagram. Stelt.
2021-03-22, 22:39
Medlem
Lunatics avatar
Madde von Fjäsk, är igång med Stephi.
När hon kom tillbaka såg Madde inte så glad ut.
Gick inte fram till stephi, och såg allmänt sur ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in