Citat:
Ursprungligen postat av
hittanemoo
Känner ändå att det är lite tråkigt att Ponne lämna. Han bidrog ändå med energi där, nu kommer Steffi älta och gråta.
Och man älskade ju lite att störa sig på Ponne.
Mår lite dåligt å Ponnes vägnar med att han sa att det första han skulle göra är att läsa flashback. Allt.
Kärlek till folk som ställer upp på att skämma ut sig i det där skitprogrammet. Kärlek till dig Pontus!
Jag tänkte på det. Asså vi är fucking misfits här. Vi är inte bättre än andra. Men vi accepterar idioter som utrycker sig som idioter.
Men han är fan sågad. Det känns som att fb har förändrats som fan pp senare tid.
Jag använder inte fb för bb egentligen. Jag började kolla bb pga sköna raka lirare jag mötte här.
Sen måste jag säga att det är den mest underhållande tråden här.
Men att Ponne skulle åka gör att jag tar mig en riktig funderare om vad som önskas. Snart blir det väl krav på en profilbild med schysst fuöter för att få hänga här.
Jag har fan sett hur folk försvarar pedofiler av pkanledningar.
Ponne var MYCKET. Han nördade realityskit. Han andades typ det. Han försökte underhålla oss. Jag tror fan att han tänkte: bära eller brista jag har alltid fb som fattar. Dom ser liven. Som ser att jag gör det här för dem.
Känns så fittigt. Alla här var asnice angående tess när hon åkte. Folk skrev att de var oroliga nu när hon åkte för att hon hade så många hatare. Folk krystade fram kärlek osv. Jag med. Och henne hatade typ alla (sry ni få som gillade henne). Men är så besviken på er som beter er som svin nu. Ponne är mer värd. Han har åkt. Tänk till.