Förhoppningsvis inte! Tycker det är dags att lägga ner den efter den pinsamma katastrofen i fjol.
Vuxna människor som låtsas bli skrämda är inte kul.
Det VAR roligt 2011 när Rodney och Gurkan blev rädda på riktigt, allt efter det har ju bara varit patetiska parodier.
Jag skrattade så jag grät stundtals förra året men jag är jävligt lättroad oxå 🤣
Föregående BB säsonger går inte ens jämföra med TV4s version. Det är 2 olika program helt enkelt och det är så man får se på det.
Joel som är klenast i huset är den enda som erbjuder att hjälpa till att bära väskorna.
Kollade bara lite snabbt men visst stod Judith med en öl i köket?
Vi ska väl se hur lång tid det tar innan hon börjar visa noll respekt som hon likt Pedram jämt tjatar om. Tänkte på hur förbannad hon blev igår för pranket? Intressant!
Haha alla börjar gråta och alla står och ältar i rökrutan resterande 70(?) dagarna.
Ja tänk att se nardos sitta där och röka cigg efter cigg med tårarna rinnandes. Dom kommer stå på kö till rökrutan samtidigt som dom gråter och alla med luvorna uppdragna
Produktionen vet att Joel och Nardos inte har en chans om de sitter löst på en måndagsfinal. Varför tror du de får så stor tid i TV? De vill helst inte fiffla med rösterna om de ej behöver. Bättre för produktionen att få ut människorna man vill som t.ex. Pontus under veckan istället när de delar in lagen till tävlingarna.
Snark! Är så less på den här dolda avundsjukan. Nardos är en av de mest omtyckta av oss tittare bara för att du och några fler fbare störs sig på henne. Precis som att Simon är en stor favorit. Det är i princip dom två, Katti och Joel som gör BB intressant. Dom skulle kunna göra show utan att vara beroende av någon annan, mer än vad jag kan säga om resten av det trötta gänget.
Exakt det är bb vi kollar på och ingen av dessa tillhör våra liv. Fan se underhållningen och sluta vara så kränkt.
Vi har olika definitioner av vad som är underhållning och Pontus skådespelande och multipla personligheter var inget för mig. Jag är inte det minsta kränkt.
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-03-22 kl. 22:43.