2021-03-22, 22:32
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadfisheyes
Pontus är ute. Skönt. Personer som ger sig själv smeknamn och trycker upp tröjor med namnet har något allvarligt fel och bör få hjälp.

Märk dock att Pontus likväl framstår som ett jävla geni jämfört med kukman i studion. Jag hatar verkligen den idioten! Hans feminina röst och brutala slaktande av svenska språket och svenskar är vidrigt.

Han är dock smart.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Varför? Hoppades hon på att steff skulle åka?

Skulle jag gissa skulle jag tro att hon ville att Tanja skulle åka i första hand, sen Steph för Ponne ville hon ha kvar iaf.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Emelie är så jävla arg. hahahahaha

Älskar folk utan pokerfejs
Medlem
Hoppas nu övriga förstår att för att få vara kvar måste dom vara som Tanja!
Lycka till Nodras!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
vad erkände nardos??

Att det var hon som var "black magic" , något skit dom tjatat om därinne ett tag
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det jag tycker är det "roligaste" med att ponne åkte är att i princip ALLA där inne var så säkra på att "roliga ponne" satt säkert.

Tror detta kommer sätta griller i deras huvuden. Dom som trodde dom hade koll att det han gjorde var uppskattat.

Tänk om alla börjar gråta varje dag nu för att dom tror att det är det vinnande konceptet

Haha alla börjar gråta och alla står och ältar i rökrutan resterande 70(?) dagarna.
Avstängd
2105 följare ponne, pinsamt lite, vem fan vill följa denna fjolla
Medlem
lillaflippens avatar
Jag hoppas att Steffi får lite mer energi av att hon blev röstad att vara kvar. Vill se henne komma ur deppen och börja röja runt
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ja. Generalen har sagt sitt. Officeren måste nu lyda en direkt order. Den får inte åsidosättas. Köksan har precis avslöjat en mörk hemlighet. Den lömske cykeltjuven (Joel) drar nu en harrang där Officeren inte har något intresse alls. Ponne, Sprallet 85, är nu utskriven och Officeren rör inte på mungipan. Offer kommer att vara i överflöd och är värda lika mycket som en myra under bootsen. Spelet har nu börjat. Köksan styr fortfarande mässen, de hårda männen måste åtlyda.
Så sant Grodan så sant!
Återstår att se när officeren tar ett snack med Emelie då så hon vet sin plats i hirarkin månne, Tror det är ett nödvändigt ont Grodan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
när brukar dem slagga på måndagar
Sent, bort mot 02-03 tiden.
2021-03-22, 22:33
Medlem
Sir_Ks avatar
Dickman måste avgå... han har ju inte en enda fullständig analys, tittar han ens på programmet eller är han så lat att han bara ser på klipp? Som när han gick på Alex för att han grät över sin egen låt, när det egentligen handlade om att han grät över mottagandet han fick från de andra deltagarna, hans oändliga försvar av Nardos och Joel, spelar ingen roll vad de gör han lyckas vända på allt till deras fördel... Ut med honom! Han sköter inte sitt jobb med sina bristfälliga analyser!
2021-03-22, 22:33
Medlem
deadfisheyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Han är dock smart.

I relation till vad? En Rhesusapa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem