2021-03-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Pussig hvor forskjellige planeter man kan befinne seg på, skyldes trolig inntak av ulike substanser.

Tenkte det samme selv.
Citera
2021-03-22, 20:04
Medlem
Virker som morderne fikk forhåndsbetalt, de 10 mill i monero kommer de ikke til å røre.
https://imgur.com/a/tfm8PXF
Citera
2021-03-22, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Virker som morderne fikk forhåndsbetalt, de 10 mill i monero kommer de ikke til å røre.
https://imgur.com/a/tfm8PXF

Hvor hentet du de tallene fra?
Citera
2021-03-22, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hemmelig
Citera
2021-03-22, 20:13
Medlem
Citat:

Tallet er feil. Andre kilder hvis korrekte tall for 2018.
Citera
2021-03-22, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Nå blei etterforskningsledern intervjuet på dagsrevyen, virker som det er en konflikt mellom dem og disse kvinnene Erna har ansatt i politidirektoratet som helst vil bruke penger på hatpratende hvite menn og thaimassasjekunder isteden, og henlegge saken. Ingen arrestasjoner forestående ifølge Rønneberg.
fikk ikke med meg at hagensaken skal henlegges. Var ikke aehs liv mer verd enn dette...
Citera
2021-03-22, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
fikk ikke med meg at hagensaken skal henlegges. Var ikke aehs liv mer verd enn dette...

Toiko prater tull. Ble ikke sagt at saken skulle henlegges. Innslaget inneholdt samme informasjon som i aviser de siste dagene
Citera
2021-03-22, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Toiko prater tull. Ble ikke sagt at saken skulle henlegges. Innslaget inneholdt samme informasjon som i aviser de siste dagene
noen her inne virker desperate etter en henleggelse. Hva skyldes dette.
Citera
2021-03-22, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio

Jeg sa "virker som" så er bare min tolkning ja.
Citera
2021-03-22, 21:55
Medlem
Citat:
Han har nå begynt å ta med mobilen nå, han ble filmet i mobilen dagen han var pjusk så det med at han legger igjen mobilen på jobb er ingen rutine.

TH har sannsynligvis brukt to mobiltelefoner. En gammel og en ny. En med abonnement og en med forhåndsbetalt kort. Alt for å bli lurt.
Citera
2021-03-22, 22:15
Medlem
Citat:
Du viser iallefall at du ikke vet noe som helst om psykopati.

Jeg vet i hvert fall litt om det å diskutere, og en gyllen
regel er at etter at man kommer med en påstand, kan det være greit å komme med et argument eller en begrunnelse.
Citera
2021-03-22, 22:30
Medlem
Jeg har gått igjennom intervjuet med lyd uten å se og sakte. Når jeg lytter intenst til stemmen så hører jeg ikke at pusten endres, gisp, trekker inn luft mens han snakker om henne. Ikke gråtingen hans heller gir lyd. Der er litt lyd i slutten, han snakker mer om seg selv. Jeg hører ikke sorglyder. Og på veldig sakte fart så ser jeg et tics når han snakker om henne. En fordreid munnvik langt ut til siden. Ørlite sekund. Men ikke flere ganger. Han har heller et lite smil, vedvarende smil. Ikke seirende eller triumferende. Det ser ikke ut som han prater om sorg og savn. Og med skinn i øynene som jeg vil si er noe nysgjerrighet. Tror du meg blikk på en måte. Og han virker fremoverlent som han vil overtale meg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in