2021-03-22, 16:51
Medlem
Borde inte Sophia vid det här laget vara bättre framför kameran med tanke på de andra program hon varit med i?
2021-03-22, 16:53
Medlem
2021-03-22, 17:07
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
De har kanske redan utvärderat säsongen och fattat beslut därefter.

Hur kan man utvärdera en säsong som det bara sänts ett avsnitt av?
2021-03-22, 17:08
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uddev
Någon som fattar hur det här med personliga saker fungerar? För jaag antar att ingen väljer att ta med sig en deodorant till en överlevnadstävling om man kunde ta med ett eldstål eller fiskekrokar. Har produktionen skapat väldigt snäva regler kring det här?
I tidigare Robinson då har jag för mig de tog med sig nyttigare ting som yxa och nät m.m. Kanske har de ändrat detta nu så det bara är onödigt de får ha med sig
2021-03-22, 17:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
I tidigare Robinson då har jag för mig de tog med sig nyttigare ting som yxa och nät m.m. Kanske har de ändrat detta nu så det bara är onödigt de får ha med sig

De får inte ha överlevnadskit med sig.
2021-03-22, 17:09
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Haha, Parasit-tvs parodi/vision för sisådär 15+ år sen var ju rätt likt verkligheten ändå. https://youtu.be/qJSpJ4aZrzU
Exakt vad jag tänkte på när detta släpptes En rullstolsbunden på ön hade varit kul att se.

2021-03-22, 17:12
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hur kan man utvärdera en säsong som det bara sänts ett avsnitt av?

Jag tänkte mer på att för produktionen så har Robinson redan varit och de borde alltså ha en god bild av hur det var och om platsen var bra eller om de ska byta, etc. De tittar väl knappast på TV och utvärderar först när alla avsnitt sänts.
2021-03-22, 17:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Jag tänkte mer på att för produktionen så har Robinson redan varit och de borde alltså ha en god bild av hur det var och om platsen var bra eller om de ska byta, etc. De tittar väl knappast på TV och utvärderar först när alla avsnitt sänts.

Jag tänker mer om tittarna kommer att uppskatta den här nya miljön. Blir det ett fiasko tittarmässigt så känns det ju inte så lönt att spela in en ny med samma upplägg.
2021-03-22, 17:23
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Jag tänker mer om tittarna kommer att uppskatta den här nya miljön. Blir det ett fiasko tittarmässigt så känns det ju inte så lönt att spela in en ny med samma upplägg.

Nej, det är klart att de också gör en tittarutvärdering men de baserar nog inte sitt beslut enbart på detta. Programledaren har ju redan aviserat ny plats, innan första avsnittet hunnit sändas.
2021-03-22, 17:29
Medlem
Robinson 2022
Bör nog bli nere vid söderhavet, har svårt att tro i kalla Sverige igen, sen är nog detta lekdagis kollo över, börjar bli urmjölkat koncept, inget nytt.
Senast redigerad av SKIL 2021-03-22 kl. 18:06.
2021-03-22, 17:41
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Källa?
Expressen tror jag det va
2021-03-22, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Expressen tror jag det va