2021-03-22, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För dig ja! Jag ska snart sätta igång med min dillstuvade potatis och isterband.

dem ska göra tunnbrödsrulle med mos och korv tror inte ens dem har äcklig kräksallad i huset
2021-03-22, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Stephanie måste bara lämna självmant. Hon duckar gruppen ÖVERALLT. Inte synts till på 3 dagar. Gått med luva. Viskade på utegården till Katti att hon kommer lämna IDAG. Och det lät inte som att hon var rädd att åka ut mot dessa två hon sitter mot, utan mer faktum att hon kommer lämna.

Förövrigt bölade hon alltid öppet om att hon är rädd att åka ut tidigare vecka.

Vet inte hur seriöst man ska ta det hon säger, tycker hon har hållit på så ett tag nu. Hon skulle lägga sig i hockey matchen och det var snack om det ena och det andra. Men vill hon lämna och bestämt sig så får hon göra det nu isf. Känns ju lite elakt om dom ropar upp Simon eller Pontus ikväll och så säger hon nä jag går ut istället
2021-03-22, 17:29
Medlem
Ligger de i den där bubbelnuggen timma efter timma för att få tv-tid? Rätt tröttsamt att se deras lekar.
2021-03-22, 17:30
Medlem
Mouchinos avatar
Jag tycker de kunde ta in Uppblåsbara Barbara så har Pedram något att ta ut sin frustration på.
Medlem
missismisters avatar
Tycker seriöst det har ALLDELES för mycket slapp/dö tid i denna säsong.. Skittråkigt..
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Ligger de i den där bubbelnuggen timma efter timma för att få tv-tid? Rätt tröttsamt att se deras lekar.
Vad vill du de ska göra?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
[/b]
någon måste springa före prinsessan wakanda med rosenblad som de gör i filmen "en prins i new york"

Du är inte rolig, rasse!
2021-03-22, 17:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Snälla kan de inte ta in Laserturken istället för Stella...

Eller Naken-Janne eller han Robinson-Robban...

Stella är ju bara en plastdocka. Äckligt.

Äe hon så intetsägande, Uppblåsbara Barbara kanske är mer personlig då?
2021-03-22, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66

Sov Brother 2021. Snart kommer sminkexperten Stella och rör om i grytan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hade en kompis i högstadiet som var som Judith. Jävligt klängig och kopierade allt jag gjorde. Som tur var blev det olika gymnasium för oss, hon skulle gå fotbollsinriktning (lol). Hon kom ut som gay sen också. Får fan ptsd av Judith Hade förträngt hur den här tjejen gned sig mot mig en kväll så att jag fick säga ifrån på skarpen och gå hem.
samma här klasskompis som var bred som en kille och bufflig ingen tafsare men våldsam.
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-03-22 kl. 18:00. Anledning: felpost
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vad vill du de ska göra?
Precis, hade jag varit i huset hade jag badat hela dagarna likt Sami och Glsman.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Just nu pågår spaning från spegeln på Officeren då Emelie gör sig redo för sändningen, Så där jag lockar håret nu och spanar på officeren lite lätt.....

Citat:
Ursprungligen postat av Vanessa22
Han ska leka med sin systerdotter på det viset vid 17- tiden. Hade han lovat

Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Det är till hans systerdotter Alicia. Han skulle göra det kl 17:00 varje måndag

Jaha. Fasen Officeren visar ännu en gång en ödmjuk och känslig sida. Trots millen. Cred!
Låt det inte bli för ofta dock eftersom det lätt kan rämna i huset. Men tjockt stål är inte lätt att rå på. Dags för Officeren att nu sluta upp med sådant och påbörja span. Vi håller vår man om ryggen. Låt oss se hur köksan agerar ikväll och om myteristen kör foul play

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in