2021-03-22, 13:44
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan Putte, bra skrivet.
Avslätningen av Alex och Simon var egentligen ämnat för Officeren. Hon behöver lite övning.
Den kallhamrade måste få se att det finns fler meniga som är villiga att dra sitt vapen.
Det planerade målet a la Oceans Eleven måste uppnås till varje pris. Inget får just nu distrahera. Han är en skapelse ur Främlingslegionen där inga felsteg accepteras. Hans kyla gör att det förekommer vida spekulationer. Kommer han verkligen att falla för köksan i mässen. Svaret är naturligtvis nej. Allt står nu på spel. Även kanonmaten tar sig nu ton och börjar kritisera ädlingen. Där kom nu köksan till undsättning och satte myteristen på plats. Intressant.
HON försöker få han avundsjuk på alla jäkla möjliga sätt officeren men allt är taffliga försök som han har genomskådat, Allt som hon gjort so far har slagit tillbaka på hon själv tyvärr!

SKULLE hon bara vara lite mer framåt Emelie hade officeren varit fälld men som sagt hon har inte nycklarna att tillgå tyvärr, Att Köksan rätar upp Emelie den var intressant så att säga vad kan komma ut av det kanske att hon är tvungen konfrontera Officeren och erkänna sina känslor för han....
2021-03-22, 13:45
Medlem
lassed69s avatar
Ont om bestick?.... AD äter fiskpinnar med gaffel o sked
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vad är detta "luncha med BB" som alltid står i schemat för dagen? Jag fattar inte? Varför skriver dom ut det? Dom skriver ju inte ut frukost eller middag? Det är väl inget speciellt som händer under luncherna?
Undrar också om det?
Produktionen gjorde ju en jävla grej om det, och att det skulle vara mellan 12 och 13 väl? Och gratis på tv4 play?

Men dom äter ju aldrig lunch på den tiden???
Alltid senare väl?

Äh, är väl bara ännu en sak som fallit mellan stolarna kanske?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Visst är hon en trevlig kvinna, med tretusen gånger mer integritet än de hon programleder över. Mysigt när åskan går
Väldigt vackert skrivet Moscow.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är så sjukt att jag inte ens kan kommentera det. Är det köttbullar med (en god hemgjord) brunsås hade jag nog skipat ketchup och serverat lingon. Men de har ju serverat tomatpuré och allt möjligt sjukt. Undrar hur fan de äter hemma.

Varför kan Narcos aldrig sätta sig och äta samtidigt som de andra?

någon måste springa före prinsessan wakanda med rosenblad som de gör i filmen "en prins i new york"
2021-03-22, 13:46
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hahhaha ja, jag är lika chockad som dig. Jag kollade på klippet i appen från pranket igår där hon klagade på att de skrek och att klockan var 11 på kvällen.
Hon klagade också på att de inte visade respekt. Hahahha. Visar LJUDITH respekt när hon antastar tjejerna?
Usch hon är den värsta i huset! Tål inte henne.

Jävla gråt på Judith. Jag tyckte deras prank var skitkul! 😂
2021-03-22, 13:46
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
VART SOV TANJA INATT?
Nån som vet? Blev det soffan så som vi trodde?

Ja Tanja sov på soffan.. Hon var vaken till sist av alla. Judith ville att de skulle dra ihop sängarna men Tanja var vaken längre än J. och satt och snackade med Ponne, Steph och Pedram länge. Sedan lade hon sig själv på soffan. Hennes egna säng i sovrum 2 tog Judith över. Synd att hon blev av med den
2021-03-22, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon frågade i och för sig Madde om de inte skulle ha redning innan. Men precis innan servering häller hon på mer grädde. En god sås behöver ju tid för att smakerna ska sätta sig.
ja den hann ju inte koka ihop om det bara skulle vara grädde och ingen redning.Men ska man utfodra vargar är det väl bara att slänga fram det som de är.
2021-03-22, 13:47
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Ont om bestick?.... AD äter fiskpinnar med gaffel o sked
som en riktig blatte
2021-03-22, 13:48
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag har för mig att de har den grejen i år för att öppna upp gratis live ibland. Smart sätt att göra det bara vid en måltid om dagen för att locka folk att köpa cmore.

Aha, det hade jag missat!
2021-03-22, 13:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
HON försöker få han avundsjuk på alla jäkla möjliga sätt officeren men allt är taffliga försök som han har genomskådat, Allt som hon gjort so far har slagit tillbaka på hon själv tyvärr!

SKULLE hon bara vara lite mer framåt Emelie hade officeren varit fälld men som sagt hon har inte nycklarna att tillgå tyvärr, Att Köksan rätar upp Emelie den var intressant så att säga vad kan komma ut av det kanske att hon är tvungen konfrontera Officeren och erkänna sina känslor för han....

Yep. Håller helt med. Dags att hoppa upp från skyttegraven och besegra taggtråden. Motståndet kommer att få förstärkning inom kort. Och nu när ammunitionen börjar sina är det dags. Kanske redan ikväll på mässen med köksan på avstånd
2021-03-22, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
[/b]
någon måste springa före prinsessan wakanda med rosenblad som de gör i filmen "en prins i new york"
😂😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in