2021-03-22, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FITYMI
Ja, det finns material såsom klinker, kakel, glas, viss sten osv som har hög hållfasthet när det gäller slitage men som kan slås sönder om du slänger ett hårt föremål i golvet.

Finns inget helt golv som blir förstört av att du kastar ner ett glas på det. En kakelplatta eller två kanske, men inte mer än så. Och sådana kakelplattor kan bytas ut. Hela golvet är inte förstört "simpskrik".
Citera
2021-03-22, 16:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Att han tar unga jurister under sin arm och träffar dem och fikar med dem är inget som han började med denna tjej. Känner två Advokater (tjejer) 30-35 år som har GL som en bra "vän" och fikar med honom etcetra. Så det är ingen "ovana".
Det betyder inte att han ligger med dom.
Citera
2021-03-22, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Nej men förmodligen att han vill (ville)
Citera
2021-03-22, 16:12
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Nej men förmodligen att han vill (ville)
Vilket är helt normalt.
Citera
2021-03-22, 16:15
Medlem
Citat:
Kanske han super ned och ligger med dem alla.
Citera
2021-03-22, 16:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Kanske han super ned och ligger med dem alla.
Den där zigenerskan som var upp i början av tråden. Henne har han varit mentor åt i flera år. Hon är även världsmästare i någon kampsport. Att hon skulle acceptera att bli "nedsupen" & våldtagen känns jävligt avlägset.
Citera
2021-03-22, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Att du hört det betvivlar jag inte, men kan det inte vara som signaturen Hamilkar skrev här att EA:s målsägandebiträde talade om att hon EA var "däckad", snarare än att åklagaren gjorde det? Kanske lite av en petitess men det låter väl lite mer rimligt kan jag tycka att ett målsägandebiträde framför precis vad dennes klient påstått.

Sedan, när det gäller det där med inspelning av sex som en "försäkring" (vilket väl är lite OT i den här tråden, men i alla fall) så vet jag egentligen inte om det är så speciellt integritetskränkande, så länge materialet inte sprids. Jag kan väl bara tala för mig själv, men personligen skulle jag nog inte bry mig det minsta om någon spelat in när jag haft sex så länge inspelningen inte kablades ut för allmän beskådan.
Absolut inte en petitess!
Det ÄR ett övertramp att oriktigt tillvita någon en utsaga den ej har gjort och jag gick därför in kl 13:13 och pudlade med en sån här:

Ber Flashback om ursäkt. Ogillar osanningar, så jag borde varit tydligare med att jag trodde det var åkl.
Citera
2021-03-22, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Absolut inte en petitess!
Det ÄR ett övertramp att oriktigt tillvita någon en utsaga den ej har gjort och jag gick därför in kl 13:13 och pudlade med en sån här:

Ber Flashback om ursäkt. Ogillar osanningar, så jag borde varit tydligare med att jag trodde det var åkl.

Det var Målsägarbiträdet som sa däckad
Sen kan ju fler ha sagt det iofs
Men jag såg henne säga det på ett nyhetsinslag
Citera
2021-03-22, 16:28
Medlem
Zoneinopiums avatar
Betyder det att hon får skyddad identitet?
Citera
2021-03-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Det var Målsägarbiträdet som sa däckad
Sen kan ju fler ha sagt det iofs
Men jag såg henne säga det på ett nyhetsinslag
Tack.
Jag såg vad Hamilkar skrev och då postade jag min korrigering.

Fast som jag skrev där, så tycker jag att ett målsägarbiträde, i det här fallet ett rutinerat sådant, nämligen adv CS, borde ha utrryckt sig på ett mindre "vulgärt" vis.
Att tala om att nån "däckade" på t ex en fest, det uttrycket släppte jag och mina kompisar en bra bit innan adolescensen satte in..
Typ tonårssnack, alltså.
Citera
2021-03-22, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abovesuspicion
Bra inlägg, och med god insikt om sjukdomen ifråga.

Tack, och en sak att komma ihåg är att det här handlar om en fotograf som tycks ha detta som yrke.

Det står då förstås också självklart att det bara är en liten del av hans fotografier som är publicerade på bloggen.

Ingen sansad yrkesfotograf lägger ut alla sina bilder, utan huvudsaken är att tjäna pengar på dem.
Det kallas för självbevarelsedrift.

De som vill ha dem får beställa dem i hög upplösning, om de nu ska användas till tex att trycka affischer med ?
Många av dem ser ut att vara i affischformat ser det ut som.
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Eller så har man fått knulla alldeles för lite. De flesta 71-åringar skulle inte tacka nej till att ha sex med en 29-åring. De flesta skulle nog inte i Lambertz position ha sex med henne, dock.

Nu var det ju julaftonen, allra sämsta dagen att beställa en taxi på. Så det var kanske flera timmars väntetid.
Så de ville bevara julstämningen en stund till ?
Citat:
Jag tror snarare att han extremt oerfaren av kvinnor. Annars hade han inte gått i den här fällan.

Mycket möjligt att GL fortfarande är mycket blyg för kvinnor som bjuder ut sig, vem vet ?
GL tycks vara typen som arbetat hela tiden, och bara umgåtts med frun på fritiden.
Ingen typ som varit i svängen på Stureplan precis. Eller som åker regelbundet till tex Pattaya.

Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
Finns inget helt golv som blir förstört av att du kastar ner ett glas på det. En kakelplatta eller två kanske, men inte mer än så. Och sådana kakelplattor kan bytas ut. Hela golvet är inte förstört "simpskrik".

Javisst, men tänk om filuren är en perfektionist, då räcker det inte med att byta ett par plattor inte.
Tänk på att karlen kanske bara tagit upp en del av händelserna, att det var fler och värre saker som hände ?
Citera
2021-03-22, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Tack.
Jag såg vad Hamilkar skrev och då postade jag min korrigering.

Fast som jag skrev där, så tycker jag att ett målsägarbiträde, i det här fallet ett rutinerat sådant, nämligen adv CS, borde ha utrryckt sig på ett mindre "vulgärt" vis.
Att tala om att nån "däckade" på t ex en fest, det uttrycket släppte jag och mina kompisar en bra bit innan adolescensen satte in..
Typ tonårssnack, alltså.

Jag håller med dig till 100%
Blev själv förvånad över att hon sa så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in