Den är i princip som den i Rottneros, förutom att den har Fånga Kräftor Å Lägga I En Balja.
Annars är det de vanliga, däremot tror jag tyvärr inte det är hela spelningen, men det kommer även att läggas upp gottebitar från andra spelningar på Youtube så jag hoppas ändå det blir fint.
Den är i princip som den i Rottneros, förutom att den har Fånga Kräftor Å Lägga I En Balja.
Annars är det de vanliga, däremot tror jag tyvärr inte det är hela spelningen, men det kommer även att läggas upp gottebitar från andra spelningar på Youtube så jag hoppas ändå det blir fint.
Då får vi se hur det blir
Hur många konserter finns det som inte är utgivna tro.
Eddie Meduza gjorde många klockrena låtar med finurliga texter till. När jag var ung lyssnade man ofta på hans musik, hemma hos personer som samlade på plattorna. Sedan gick han och dog. Det verkar vara ett återkommande fenomen hos personer, som har musikalisk talang att leva lite destruktivt och sedan dö i förtid.
Idag lyssnar jag lite till och från på hans musik. Gillar flera av texterna.
Jag tycker det är dags att vi ställer oss frågan: Hur gör vi för att Errol Norstedt ska få nobelpriset i litteratur? Postumt. Det känns som lite uppförsbacke, men nog är han värd det allt. Bättre än Dylan är ju han onekligen.
Jag tycker det är dags att vi ställer oss frågan: Hur gör vi för att Errol Norstedt ska få nobelpriset i litteratur? Postumt. Det känns som lite uppförsbacke, men nog är han värd det allt. Bättre än Dylan är ju han onekligen.
Ja. Och Per Gessle får köra den här på Nobelfesten: https://www.youtube.com/watch?v=1Q4UzUzSpLI Tror jag håller den som hans näst bästa låt; "Slit mig i röven så skiten rinner".
Skulle vara intressant ifall Per Gessle skulle tolka en Eddie Meduza låt.
Vilken låt & vilken version det skulle vara
En kvick fråga.
Vilken är det du håller som Eddie Meduza s bästa låt?