2021-03-22, 13:40
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vad i allsin dar..? Klagade LJUDITH på att det var högljutt?

Hahhaha ja, jag är lika chockad som dig. Jag kollade på klippet i appen från pranket igår där hon klagade på att de skrek och att klockan var 11 på kvällen.
Hon klagade också på att de inte visade respekt. Hahahha. Visar LJUDITH respekt när hon antastar tjejerna?
Usch hon är den värsta i huset! Tål inte henne.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Madde sa under en av de första dagarna att hon är van att laga mat från grunden. Text panerar fisk själv mm. Tycker det märks. Konstig att Katti inte ens har en aning om hur man gör em brunsås, det är ju verkligen svinlätt.

Hon äter SENAP till köttbullarna!
Det förklarar en hel del, eller vad säger du som avgudar ketchup.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jag tar ditt ord på det.😁👍

Du har säkerligen rätt, har ingen erfarenhet av saken i fråga.

Här uppe föds man i princip med en keps (av varierande slag) på skallen så det är ju inte lönt att bry sig om frillor och dylikt. 😁
Det stämmer säkert, däremot kan jag försäkra dig om att det finns lika stor % antal bögar där du bor som det gör här i Stockholm, men kanske 10% (om ens det) av de vågar komma ut där du kommer ifrån. Man slutar liksom inte att vara bög för man håller i en gevär eller act masculine (önskar det var så enkelt)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Madde sa under en av de första dagarna att hon är van att laga mat från grunden. Text panerar fisk själv mm. Tycker det märks. Konstig att Katti inte ens har en aning om hur man gör em brunsås, det är ju verkligen svinlätt.
ja stackars Katti försöker få såsen att tjocka till sig så den ser ut som på pulversås-paketet
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vad är detta "luncha med BB" som alltid står i schemat för dagen? Jag fattar inte? Varför skriver dom ut det? Dom skriver ju inte ut frukost eller middag? Det är väl inget speciellt som händer under luncherna?

Jag har för mig att de har den grejen i år för att öppna upp gratis live ibland. Smart sätt att göra det bara vid en måltid om dagen för att locka folk att köpa cmore.
2021-03-22, 13:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Haha, precis! Men bachelor först nu i vår, och det andra till hösten. Undrar om hon leder båda versionerna?
Hade jag varit Malin hade jag inte ställt upp som programledare för bachelor. Alla är ju fan hetare än henne.
Fasen gillar dock lilla Malin "more cushin for the pushin" så att säga.
Dessutom väldigt mjuk och trevlig personlighet
2021-03-22, 13:42
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Japp dom testas varje måndag.

Okej, tack! Missat det innan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför sa bara Katti till Simon att använda ögonmått när han skulle ta mat
han äter ju så fort så att han hinner med tre portioner innan de andra har hunnit tagit en
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hon äter SENAP till köttbullarna!
Det förklarar en hel del, eller vad säger du som avgudar ketchup.
Det är så sjukt att jag inte ens kan kommentera det. Är det köttbullar med (en god hemgjord) brunsås hade jag nog skipat ketchup och serverat lingon. Men de har ju serverat tomatpuré och allt möjligt sjukt. Undrar hur fan de äter hemma.

Varför kan Narcos aldrig sätta sig och äta samtidigt som de andra?
2021-03-22, 13:43
Medlem
burialhexs avatar
Så alla där inne som kallar sig vegetarianer äter fisk?
2021-03-22, 13:43
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen gillar dock lilla Malin "more cushin for the pushin" så att säga.
Dessutom väldigt mjuk och trevlig personlighet

Visst är hon en trevlig kvinna, med tretusen gånger mer integritet än de hon programleder över. Mysigt när åskan går
2021-03-22, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja stackars Katti försöker få såsen att tjocka till sig så den ser ut som på pulversås-paketet
Hon frågade i och för sig Madde om de inte skulle ha redning innan. Men precis innan servering häller hon på mer grädde. En god sås behöver ju tid för att smakerna ska sätta sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in