2021-03-22, 06:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vet inte vad du menar med hur det påverkar i övrigt. Men det är ju helt ofarligt, inte beroendeframkallande på något sätt alls och har i de flesta fall i princip noll biverkningar. För en del fungerar dom bra, för andra inte alls. En del får bättre effekt av en lägre dos och sämre effekt om de höjer dosen. Men man mår inte dåligt om man hoppar över att ta den.

Det har också precis blivit receptfritt i Sverige, detta året tom tror jag. Det har varit/är väldigt populärt i bla USA för det sägs ha effekt på att man inte åldras utseendemässigt lika snabbt samt sägs öka takten på hur vi förnyar celler i kroppen. Typ. Minns inte riktigt. Men populärt hos kändisar. 😂🤷‍♀️

Jag funderade mer på om det inte påverkar att ta det men inte sova men antar att det är strunt samma. 😁
2021-03-22, 07:28
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag funderade mer på om det inte påverkar att ta det men inte sova men antar att det är strunt samma. 😁

Haha sorry!
Nej det påverkar inget om man tar det men inte går och lägger sig. Man blir oftast inte trött då heller. När man tagit det melatonin är det viktigt att man lägger sig och varvar ner för att den ska ha nån effekt. Melatonin skrivs ofta ut för jetlag om man reser mycket.

Har själv haft det, därav jag vet lite hur det fungerar och vad läkaren rekommenderar. (vilket givetvis kan skilja sig ändå från olika läkare)
2021-03-22, 07:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Varför är deras tvättmaskinprogram alltid på tre (3) timmar..? Ett normalt program är ca 45 - 60 minuter, fullt tillräckligt om man inte bajsat, spytt och blödit över plaggen...
Nya tvättmaskiner (åtminstone våran) har eco-program med låååång tvättid (3 tim), som kompenserar tiden det tar med mindre vattenåtgång och drar mindre ström + nåt annat skit?

Väldigt motsägelsefullt ja, men ska tydligen funka??

Har iofs bara kört det programmet en gång, tog alldeles för lång tid. 😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-22 kl. 07:54.
2021-03-22, 07:48
Medlem
Knasfians avatar
Varför skrek nardos inatt?
2021-03-22, 07:52
Medlem
Har en känsla av att ingen åker ut ikväll å då blir jag så jvlaaaaaa arg för PONTUS SKA UT
2021-03-22, 07:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Varför skrek nardos inatt?
Joel kom på ett prank att hon var arg på han osv ok skämt men Peddo - Judan & Ponne tog det för seriöst och fattade inte vad det var, Men men det väckte liv i trynade huset kan man nog säga!
2021-03-22, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Har en känsla av att ingen åker ut ikväll å då blir jag så jvlaaaaaa arg för PONTUS SKA UT
Tror tyvärr alla kommer att få stanna. bb vet att ponne kommer åka om det blir någon utröstad. Därför så blir det alla får stanna tror jag. Nästa vecka ryker 2st beroende på vilka som är nominerade så funkar bb tyvärr dom kan göra som dom vill. Inte roligt för oss tittare
2021-03-22, 08:00
Medlem
Contragulationss avatar
Årets mest korkade inlägg är skrivet.

Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Kan sovande brudar ge tummen upp din horunge?

Att en sovande brud inte kan ge tummen upp "kanske" även indikerar på att man inte kan ge någon som helst samtycke, då bör man låta personen vara. Eller hur?
Senast redigerad av Contragulations 2021-03-22 kl. 08:11.
2021-03-22, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tror tyvärr alla kommer att få stanna. bb vet att ponne kommer åka om det blir någon utröstad. Därför så blir det alla får stanna tror jag. Nästa vecka ryker 2st beroende på vilka som är nominerade så funkar bb tyvärr dom kan göra som dom vill. Inte roligt för oss tittare

Exakt... så jävla tråkigt.. för ja vill verkligen att Pontus ska åka idag men eftersom det inte har varit tittarfrågor så tror jag alla får stanna SÅ
IRRITERANDE
2021-03-22, 08:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hihi det har du rätt i. Stackars Tanja borde få en beskyddare. Pansar borde komma in och hålla koll på Judith, då får hon sig en match!
Han kan ta med sig den där långa rullen de skulle putta ner varandra med i gladiatorveckan. Då kan han putta bort Judith med den när hon närmar sig sina offer!
Men, med bara den där långa rullen skulle ju Panzar vara helt chanslös mot mot den maniska fullblodspsykopaten!
Han skulle behöva minst en slägga för att hålla henne bort från Tanja. 😉
2021-03-22, 08:04
Medlem
PyjamasXLs avatar
- Jag tycker att du står lite utanför gruppen
- Tycker du
- Ja, det tycker jag, och ta bort det där flinet från ditt ansike är du snäll
Det känns hånfullt mot mig just nu!

- Det är svårt att ta bort det
- Vaför då?
- För att du säger så konstiga saker.
- Suck, var vänlig gå