Är du säker på att de kommer komma in som ordinarie deltagare och att de inte bara kommer hjälpa till tillfälligt?
Nej hehe, inte säker. Jag vet inte mer än någon annan.
Fast åtminstone någon utav dem borde få chansen att komma in i ett lag, jag tror inte att de blivit castade och gick med på att deltaga bara för att hjälpa till i en tävling och sedan försvinna. Säsongens hunk verkade vara i den där buren.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-03-22 kl. 03:07.
Okej, jag lyssnade igen och uppfattar det som att fördelen bara gällde om hon valde att gå för tändstålet.
Jag kollade också precis och det är nog som du säger, mao ingen fördel för Syd i nästa tävling. Ogillar deras cliffhangers, självklart fick man inte se slutet på pristävlingen och vem som vann maten.
Jag kollade också precis och det är nog som du säger, mao ingen fördel för Syd i nästa tävling. Ogillar deras cliffhangers, självklart fick man inte se slutet på pristävlingen och vem som vann maten.
Jag antar att immuniteten bara kan användas inför ett öråd, för det är inget hon håller i handen. Men det är bättre än en vanlig immunitet, för då kan folk rösta på henne och deras röster ogiltigförklaras.
Jag antar att immuniteten bara kan användas inför ett öråd, för det är inget hon håller i handen. Men det är bättre än en vanlig immunitet, för då kan folk rösta på henne och deras röster ogiltigförklaras.
Programledaren sade till henne att han behåller immuniteten eftersom den är hemlig. Sedan vet jag inte riktigt hur de tänkt sig kring reglerna om dess användande, när hon ska säga till att hon vill använda den. Kanske när rösterna blivit lagda och hon fått en massa röster på sig?
Men alltså hur menar du att en "vanlig" immunitet är? Jag kommer inte ihåg från tidigare säsong.
Programledaren sade till henne att han behåller immuniteten eftersom den är hemlig. Sedan vet jag inte riktigt hur de tänkt sig kring reglerna om dess användande, när hon ska säga till att hon vill använda den. Kanske när rösterna blivit lagda och hon fått en massa röster på sig?
Jag tror inte hon kan komma efter att det blivit klart att hon fått flest röster och säga "Jag vill använda min immunitet". Det skulle ju vara för lätt. Eller?