2021-03-22, 01:37
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hur kommer det sig att ni säger att Tanja inte gett tummen upp, när hon för 15 minuter sen bokstavligen sa till Ponne att all samtal i bikten INTE hade med Pedram att göra och att dom båda gjort tummen upp varje gång.

Uppskattar svar

Här kommer svar:
En tumme upp gäller bara för stunden, inte i 48h, en vecka eller 4 år framåt. Att Tanja gav tumme upp vid ett tillfälle (när de juckade under täcket) betyder inte att hon har gett tillåtelse för Peddo att kladda på henne hela tiden. Vilket han gjorde medan hon sov, medan hon var stupfull och inte visste vad hon hette och medan hon var däckad.
Ganska äckligt beteende av Peddo tycker många. Andra ser inte några som helst problem med det verkar det som.
2021-03-22, 01:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Hon BOKSTAVLIGEN sa till Ponne att det inte handlade om Pedram och att hon gjort tummen upp varje gång? Ditt jävla sär.

Fokusera på att lyssna istället för att hitta på här.

Inte igår.. klart hon säger för hon vill väl inte outa någon fattar du väl?

Känner du dig frustrerad, tänker om du har slut på argument för då är det lätt hänt att ta till de fåordiga ord du använder här. för att hävda dig?
2021-03-22, 01:38
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det märks att Tanja försöker fly undan från henne varje natt vid sovdags och Juddan iggar hintsen eller låtsas inte fatta. Emelie vill inte sova med Judith för att hon tafsar. Antar att det är samma anledning varför inte Tanja vill. Eller att hon åtminstone vill få sova ifred eftersom hon måste stå ut att ha henne i hasorna hela dagarna.

Usch vad obehagligt det måste vara för tjejerna att aldrig veta när Judith kommer och tafsar.
Synd att ingen vågar säga till henne, men samtidigt förstår jag dem. Om man säger till Judith att hon gör fel då kommer hon ju vända allt till att det är såååå synd om henne.

En ny lek jag kommit på. Sätt på Judith elstötsdräkten nästa gång hon trycker på rosa knappen och sen så får hon en stöt varenda gång hon rör Tanja eller Emelie.
2021-03-22, 01:38
Medlem
Wtf Tanja får hälsningar hemifrån om att ta de lugnt ?? Är detta säkert ? Då borde ju alla kunna få hälsningar om saker och ting
2021-03-22, 01:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Usch vad obehagligt det måste vara för tjejerna att aldrig veta när Judith kommer och tafsar.
Synd att ingen vågar säga till henne, men samtidigt förstår jag dem. Om man säger till Judith att hon gör fel då kommer hon ju vända allt till att det är såååå synd om henne.

En ny lek jag kommit på. Sätt på Judith elstötsdräkten nästa gång hon trycker på rosa knappen och sen så får hon en stöt varenda gång hon rör Tanja eller Emelie.

Ja jäklar det vore något för det hon håller på med är fan inte ok någonstans
2021-03-22, 01:39
Medlem
Citat:
Hon BOKSTAVLIGEN sa till Ponne att det inte handlade om Pedram och att hon gjort tummen upp varje gång? Ditt jävla sär.

Fokusera på att lyssna istället för att hitta på här.
Eller uttryckligen?
2021-03-22, 01:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Tack för att du kallar mig psykopat bara för att jag inte förstod varför Judith blev arg. Wow du vet inte vad psykopat betyder.

Judith är den värsta personen i huset. Hon kan bete sig precis hur hon vill mot andra och ingen säger ifrån. Hon beter sig som skit i huset. Men när någon gör något mot henne då är det den tjocka offerkoftan på och det är så jävla synd om Judith. Hon borde inte kasta sten när hon sitter i glashus. Folk borde inte vara så sjukt lättkränkta hela tiden. Man ska vara så sjukt pk när några körde ett prank. Men när Judith antastar tjejer i huset då är det ingen jävel som är pk. Det är inte synd om Judith, hon älskar att tycka synd om sig själv och att spela offer. Gå inte i den fällan för det är precis det hon vill.

Jag vet precis vad en psykopat är. Jag kan inte rå för om du tog åt dig, jag konstaterade att om man inte förstår det är man sannolikt psykopat. Men ditt resonemang gör ju att jag börjar fundera.

Nardos och Joel gjorde inte bara mot henne, Nardos och Joel gjorde mot HELA HUSET! Bara det att Judith gick in för att stoppa Nardos då det såg ut som att det skulle gå till handgripligheter. I situationen, baserat på hennes reaktion, agerade hon klockrent. Hur hon är i övrigt lämnar mycket att önska, men i det här fallet, klockren reaktion tyvärr triggad av egna erfarenheter.

Om du inte såg händelsen är det ingen idé att diskutera det mer för vi kommer inte längre här.
2021-03-22, 01:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det märks att Tanja försöker fly undan från henne varje natt vid sovdags och Juddan iggar hintsen eller låtsas inte fatta. Emelie vill inte sova med Judith för att hon tafsar. Antar att det är samma anledning varför inte Tanja vill. Eller att hon åtminstone vill få sova ifred eftersom hon måste stå ut att ha henne i hasorna hela dagarna.

Men hon sover inte med Judith, hon sover med Pedram.
Medlem
FishGbgs avatar
Oedram nämnde Stilnoct då bröt dom sändningen...jösses
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram börjar prata om Stilnoct och om hur snabbt hans tolerans ökade och att han behövde höja dosen - censur.
2021-03-22, 01:44
Medlem
Pedram berättar att han har varit (eller är) beroende av stilnoct.......BB censurerar
2021-03-22, 01:46
Medlem
Kan man höra när de kissar i badrummet på badrumsströmmen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in