Citat:
Ursprungligen postat av
Lala.
Tack för att du kallar mig psykopat bara för att jag inte förstod varför Judith blev arg. Wow du vet inte vad psykopat betyder.
Judith är den värsta personen i huset. Hon kan bete sig precis hur hon vill mot andra och ingen säger ifrån. Hon beter sig som skit i huset. Men när någon gör något mot henne då är det den tjocka offerkoftan på och det är så jävla synd om Judith. Hon borde inte kasta sten när hon sitter i glashus. Folk borde inte vara så sjukt lättkränkta hela tiden. Man ska vara så sjukt pk när några körde ett prank. Men när Judith antastar tjejer i huset då är det ingen jävel som är pk. Det är inte synd om Judith, hon älskar att tycka synd om sig själv och att spela offer. Gå inte i den fällan för det är precis det hon vill.
Jag vet precis vad en psykopat är. Jag kan inte rå för om du tog åt dig, jag konstaterade att om man inte förstår det är man sannolikt psykopat. Men ditt resonemang gör ju att jag börjar fundera.
Nardos och Joel gjorde inte bara mot henne, Nardos och Joel gjorde mot HELA HUSET! Bara det att Judith gick in för att stoppa Nardos då det såg ut som att det skulle gå till handgripligheter. I situationen, baserat på hennes reaktion, agerade hon klockrent. Hur hon är i övrigt lämnar mycket att önska, men i det här fallet, klockren reaktion tyvärr triggad av egna erfarenheter.
Om du inte såg händelsen är det ingen idé att diskutera det mer för vi kommer inte längre här.