2021-03-22, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jodå, Luis ventilerade dessa tankar i huset också.
Precis, Luis sa i bikten att han "Lätt hade pröjsat 15000 för att Pedram och Judith skulle slippa äta korv". Well, gör det då?
Och han blev skitsur när Pontus påpekade att Luis hade fel om både schackbrädet och Mafiaregler.
Tillslut så tog Luis gruppbilder i huset där alla deltagarna fick vara med, utom Pontus.
2021-03-22, 01:21
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jodå, Luis ventilerade dessa tankar i huset också.

Jaså, vad sa han då? Förutom "asså såhär...*flås*..."
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Hahaha, Pontus humor är så underbart grov ibland!
JA! Hans hjärna är heeeelt sjuk, den tar helt bisarra hopp hela tiden..!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahahahaha Jag kan inte ens minnas senaste gången jag skrattade så okontrollerat Min bröstkorg väste som en kaffekokare..!

Hahaha!
Det måste man ändå ge Ponne. Han har bjudit på många asgarv hittills
2021-03-22, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Byt inte ämne din horunge. Hon har gett tummen upp VARJE GÅNG. Vad mer kan Pedram begära och göra? Ni är ute på häxjakt. Simon har bara gått efter de nyktra brudarna eller? Eller Judith? Eller vilken jävla kuk som helst som varit med i BB sen 2002?

Hon visade fan ingen tumme igår när han drog henne till sig och pillade på henne när hon sov eller dag två när hon sov...... så diskutera inte..! Bra att bb gör något åt peddot så att sådana som du förstår att tjatsex kan resultera i en oaktsam våldtäkt.
Du borde vart ett sprut i din morsas tryne
2021-03-22, 01:23
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Kan sovande brudar ge tummen upp din horunge?

Just därför ger man sig inte på tjejer som inte är medvetna för att de inte kan göra tummen upp.
2021-03-22, 01:24
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Tack för uppdateringen. Detta får mig att ogilla Judith ännu mer. Hur kan det vara kränkande att se ett låtsasbråk? Det låter ju väldigt oskyldigt så vad blev de arga över?

På vilket sätt var Adrian inblandad? För jag såg när Pontus sa till Adrian i sovrummet att han inte tyckte om hur han hade betett sig.

Det handlade mycket om att hon blev "lurad" att det var på riktigt, och man luras inte med Juddan! För då åker den STORA offerkoftan på och helt plötsligt handlade allt om henne...

Adrian (mfl) var med på allt från början och gjorde skådespelarinsatsen mer trovärdig genom att vara den som särade på dem osv.
2021-03-22, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hahaha!
Det måste man ändå ge Ponne. Han har bjudit på många asgarv hittills

Ja, han sa ju till Katti att han tycker hon är snygg 💃
2021-03-22, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kan verkligen inte tänka mig att hon somnat ifrån iallafall.. Juddan ligger säkert och planerar hur hon
så naturligt som möjligt ska kunna kolla läget. Snart "måste hon nog gå på toa"

Uuugh, ja! Detta upprepas varje kväll, hon är verkligen besatt av Tanja...
2021-03-22, 01:28
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jo, men du förstår inte vad jag menar. Har du någon gång blivit jätteskrämd så du har hjärtat i halsgropen och nästan får panik? Det är ett fight or flight mode du inte bara stänger av när det är aktiverat. Eller jämför med en hund som blir skogstokig och vill äta upp en annan hund, det tar en stund innan den lugnar ner sig om den fått chansen att jaga upp sig.

Judith frågade FLERA gånger om det var ett prank. Hon frågade Joel, Katti och även Nardos alla nekade och Nardos var så "i rollen" att hon skrek på henne att hon inte skulle bry sig, att det inte angår henne yada yada. Så det är inte ett dugg svårt att förstå Judiths reaktion. Hon lugnade ner sig sen när Nardos och Joel bad om ursäkt och de pratade lite om det. Hela grejen triggade jobbiga erfarenheter i Judith och sånt kan man inte vifta bort som trams - om man inte är psykopat.

Tack för att du kallar mig psykopat bara för att jag inte förstod varför Judith blev arg. Wow du vet inte vad psykopat betyder.

Judith är den värsta personen i huset. Hon kan bete sig precis hur hon vill mot andra och ingen säger ifrån. Hon beter sig som skit i huset. Men när någon gör något mot henne då är det den tjocka offerkoftan på och det är så jävla synd om Judith. Hon borde inte kasta sten när hon sitter i glashus. Folk borde inte vara så sjukt lättkränkta hela tiden. Man ska vara så sjukt pk när några körde ett prank. Men när Judith antastar tjejer i huset då är det ingen jävel som är pk. Det är inte synd om Judith, hon älskar att tycka synd om sig själv och att spela offer. Gå inte i den fällan för det är precis det hon vill.
2021-03-22, 01:29
Bannlyst
Bara deras snack inte påverkar Stephanie att lämna nu 😡
2021-03-22, 01:29
Medlem
Deppigt ändå att den underbara fyran, Tanja, Simon, Steff och Pontus splittras imorgon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in