Citat:
Ursprungligen postat av
Lala.
Jag såg inte detta när det hände så det är därför jag frågar, varför tar hon illa upp för att några har ett låtsasbråk? Det spelar väll ingen roll ifall hon trodde att det var på riktigt , det var väll bara ett skämt?
Jo, men du förstår inte vad jag menar. Har du någon gång blivit jätteskrämd så du har hjärtat i halsgropen och nästan får panik? Det är ett fight or flight mode du inte bara stänger av när det är aktiverat. Eller jämför med en hund som blir skogstokig och vill äta upp en annan hund, det tar en stund innan den lugnar ner sig om den fått chansen att jaga upp sig.
Judith frågade FLERA gånger om det var ett prank. Hon frågade Joel, Katti och även Nardos alla nekade och Nardos var så "i rollen" att hon skrek på henne att hon inte skulle bry sig, att det inte angår henne yada yada. Så det är inte ett dugg svårt att förstå Judiths reaktion. Hon lugnade ner sig sen när Nardos och Joel bad om ursäkt och de pratade lite om det. Hela grejen triggade jobbiga erfarenheter i Judith och sånt kan man inte vifta bort som trams - om man inte är psykopat.