2021-03-22, 01:09
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag såg inte detta när det hände så det är därför jag frågar, varför tar hon illa upp för att några har ett låtsasbråk? Det spelar väll ingen roll ifall hon trodde att det var på riktigt , det var väll bara ett skämt?

Jo, men du förstår inte vad jag menar. Har du någon gång blivit jätteskrämd så du har hjärtat i halsgropen och nästan får panik? Det är ett fight or flight mode du inte bara stänger av när det är aktiverat. Eller jämför med en hund som blir skogstokig och vill äta upp en annan hund, det tar en stund innan den lugnar ner sig om den fått chansen att jaga upp sig.

Judith frågade FLERA gånger om det var ett prank. Hon frågade Joel, Katti och även Nardos alla nekade och Nardos var så "i rollen" att hon skrek på henne att hon inte skulle bry sig, att det inte angår henne yada yada. Så det är inte ett dugg svårt att förstå Judiths reaktion. Hon lugnade ner sig sen när Nardos och Joel bad om ursäkt och de pratade lite om det. Hela grejen triggade jobbiga erfarenheter i Judith och sånt kan man inte vifta bort som trams - om man inte är psykopat.
2021-03-22, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Har alla ni barn till horor helt missat att slynan Tanja själv gett tummen upp varje gång hon blivit tillfrågad? Vad mer ska hon behöva göra? När ska ni släppa den här patetiska vendettan mot Pedram? Man blir helt paff har ni inga liv era horungar?

Nej man blir paff av sånna som dig, du är säkert som peddot och njuter av att pilla på sovande eller halvt medvetslösa brudar. Bara att du använde sig av ”horor, slyna” säger att du är som peddot! Jag är övertygad 🤮
2021-03-22, 01:10
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför hade Pedram pratat med psykologen, han har väl inga problem

Ingår i castingprocessen
2021-03-22, 01:12
Medlem
Emelie sover ej bredvid Joel för att dom någon under dagen sölade kaffe där. E fråga Madde om hon kunde sova hos henne för att det va kaffe i hennes sen innan dom gick och la sig.
2021-03-22, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwEaXe
Nej man blir paff av sånna som dig, du är säkert som peddot och njuter av att pilla på sovande eller halvt medvetslösa brudar. Bara att du använde sig av ”horor, slyna” säger att du är som peddot! Jag är övertygad 🤮

+1!
2021-03-22, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Går ju inte riktigt att jämföra att vara inne i huset med att som tittare följa med överallt (nåja) hela tiden. Med möjlighet att se klipp och avsnitt i efterhand dessutom.
Jag tror inte att alla i huset ogillar Pontus, tvärtom är jag säker på att flera genuint tycker om honom. Liksom att flera tycker mindre bra om honom. Fullt naturligt såklart, alla tycker olika. Förstår att det kan se ut som han är omtyckt eftersom han är överallt och slickar röv.
Det finns flera anledningar till att deltagarna inte ger uttryck för sina tankar om Pontus på samma sätt som vi gör i detta forum.
Jag tror inte att alla där inne ser igenom honom lika lätt som vi gör. Och även om man skulle göra det eller störa sig på honom, så kanske man inte vill ta upp det eller göra en grej av det. Både av taktiska skäl och för att man vill ha kvar bra stämning i huset.
Luis ventilerade ju inte sina tankar om Pontus förrän han var ute till exempel.
Jodå, Luis ventilerade dessa tankar i huset också.
2021-03-22, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Åh gud, jag skrattade så jävla mycket nyss att jag kommer ha träningsvärk i magen i morgon..! Pontus är så jävla sjuk!

Jag kan nog inte återge det ens i närheten av hur roligt det var, men det verkade handla om att Pedram och Pontus roastade varandra, det hade gått fram och tillbaka:

Peddi: - Din pappa knullar din mamma doggystyle!
Pontus: - Walla jag knullar din mamma doggystyle!
Peddi. - Ey jag knullar din pappa doggystyle!

Pontus: - Min pappa knullar mig doggystyle!

Jag skrattgråter fortfarande när jag skriver det här!

Hahaha, Pontus humor är så underbart grov ibland!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Shhhh! Du jinxar det.
Snart kommer Juddan the hutt krälandes för att kladda ner Tanja

Kan verkligen inte tänka mig att hon somnat ifrån iallafall.. Juddan ligger säkert och planerar hur hon
så naturligt som möjligt ska kunna kolla läget. Snart "måste hon nog gå på toa"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Emelie sover ej bredvid Joel för att dom någon under dagen sölade kaffe där. E fråga Madde om hon kunde sova hos henne för att det va kaffe i hennes sen innan dom gick och la sig.

tack för svar.

Hörde även att någon hade kastat en kodom på emelie igårkväll när hon låg och sov. Är det någon här som vet vem det var?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ingår i castingprocessen

Och de har psykolog i huset som deltagarna får prata med då och då, eller när de vill/behöver. Förra säsongen kallade dem den för Nalle Puh 😊
2021-03-22, 01:16
Bannlyst
Om Pontus lr Stephanie åker hem i morgon kommer det inte märkas nån skillnad i huset.
Therese däremot 💃💃❤️❤️❤️🍆💦🍆💃💃👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️🍆🍆🍆💦💃
2021-03-22, 01:18
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
HAHAHA jahaaaa! Nu fattar jag varför de garvade så tidigare i S1 då
Hahahahaha Jag kan inte ens minnas senaste gången jag skrattade så okontrollerat Min bröstkorg väste som en kaffekokare..!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in