2021-03-21, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Er nok en han som har uttalt seg til Nettavisen ja.

MH vil aldri uttale seg til media, heller ikke anonymt.
Det er det flere i mediene som kan bekrefte.
Hva med ths partner og bb. De kan ha interessante opplysninger, feks om th har betalt noe til advokaten i forbindelse med ektepakten o.l.
Citera
2021-03-21, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Ikke vet jeg om navnet ikke er gjengitt fullt og helt eller om GHH het bare GH tidligere?

https://imgur.com/a/H9HmI79

nm gull i bryting, han er sikkert god på rear naked choke lolz
Citera
2021-03-21, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Er nok en han som har uttalt seg til Nettavisen ja.

MB vil aldri uttale seg til media, heller ikke anonymt.
Det er det flere i mediene som kan bekrefte.

Det kan nok stemme, hun har ligget lavt. Magefølelsen sier meg at hun har hatt en tøff tid etter 31.10.2018.

Men merkelig at hun ville slutte i jobben året før, samtidig som GHH forsvant til Olavsg@@rd Eiendom
2018.
Den jeg tenker på, ble innkalt til avhør på grunn av en registrering av hans bil på en bompassering. Personen nektet å stille til avhør, men det viste seg at politiet bare ville sjekke om en annen person hadde møtt ham 20 mil fra Oslo den 31.10.2018. I følge Aftenposten +. Enten ham eller GHH.
Citera
2021-03-21, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
nm gull i bryting, han er sikkert god på rear naked choke lolz
synd vi har lite opplysninger om ghh. Jeg synes han virket mistenkelig pga møtet to dager før for å legge igjen dna spor. Dette med dna var viktig fokus for begge. Ghh er en av de få th kan stole på til et slikt opplegg. Besynderlig endring i lededelsen, mulig som et ledd i planen. Lede bort mistanke. Får ikke helt ghh ut av magefølelsen, men den stoler jeg ikke på. Jobbilen kan ikke ghh kjørt. ville blitt avslørt av kollegaer. Kan det være th som kjørte, mens ghh overtok åstedet.
Senast redigerad av LH07 2021-03-21 kl. 23:51.
Citera
2021-03-21, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Det kan nok stemme, hun har ligget lavt. Magefølelsen sier meg at hun har hatt en tøff tid etter 31.10.2018.

Men merkelig at hun ville slutte i jobben året før, samtidig som GHH forsvant til Olavsg@@rd Eiendom
2018.
Den jeg tenker på, ble innkalt til avhør på grunn av en registrering av hans bil på en bompassering. Personen nektet å stille til avhør, men det viste seg at politiet bare ville sjekke om en annen person hadde møtt ham 20 mil fra Oslo den 31.10.2018. I følge Aftenposten +. Enten ham eller GHH.
var det ikke ei annen som skulle overta etter mb. Utdkiftningen og timingen ihht planleggingsfasen er påfallende. Må sprekke til slutt dette. For mange kokker.
Citera
2021-03-21, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Den jeg tenker på, ble innkalt til avhør på grunn av en registrering av hans bil på en bompassering. Personen nektet å stille til avhør, men det viste seg at politiet bare ville sjekke om en annen person hadde møtt ham 20 mil fra Oslo den 31.10.2018. I følge Aftenposten

initialer på denne karen da? Uansett er det jo idioti, politiet kunne bare sjekke mobilposisjon?
Senast redigerad av toiko1 2021-03-22 kl. 00:06.
Citera
2021-03-21, 23:58
Medlem
La merke til dette fra artikkelen i Nettavisen i dag.
"Nettavisen får opplyst at politiet blant annet jobber med å innhente digitale spor på bevegelsesmønsteret til en rekke vitner for dagen Anne-Elisabeth forsvant."
Henter politiet virkelig inn kun digitale spor fra selve forsvinningsdagen. Og spesielt i tidsrommene 09:15 til 10:07, og også frem til ca 13:30.

Det kan også finnes mye interessant i timene før TH dro på jobb ved ni-tiden. Men også i dager og uker forut for drapet.

Og det er merkelig med dette vitnet, som mener det er ubehagelig å gi politiet informasjon og kanskje bidra til å løse saken.

Det opplevdes ubehagelig å bistå politiet med ren faktainformasjon.

Jeg bare rister på hodet.

Kilde:
https://www.nettavisen.no/nyheter/anne-elisabeth-hagen-forsvinningen-vitner-matte-levere-telefonlogger-kvitteringer-og-fullmakter-til- politiet/s/12-95-3424103515
Citera
2021-03-22, 00:09
Medlem
Citat:
initialer på denne karen da? Uansett er det jo idioti, politiet kunne bare sjekke mobilposisjon?
ønsker å dobbeltsjekke informasjon de har og kan lede til nye avsløringer. Slettet info kan gjenopprettes så gm slipper ikke veldig lett unna en kryssjekk.
Citera
2021-03-22, 00:12
Medlem
Citat:

VE er det blitt nevnt her, om det er han vet ikke jeg.
Citera
2021-03-22, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
"Nettavisen får opplyst at politiet blant annet jobber med å innhente digitale spor på bevegelsesmønsteret til en rekke vitner for dagen Anne-Elisabeth forsvant."
Henter politiet virkelig inn kun digitale spor fra selve forsvinningsdagen. Og spesielt i tidsrommene 09:15 til 10:07, og også frem til ca 13:30.

Det kan også finnes mye interessant i timene før TH dro på jobb ved ni-tiden. Men også i dager og uker forut for drapet.

Og det er merkelig med dette vitnet, som mener det er ubehagelig å gi politiet informasjon og kanskje bidra til å løse saken.

Kilde:
https://www.nettavisen.no/nyheter/anne-elisabeth-hagen-forsvinningen-vitner-matte-levere-telefonlogger-kvitteringer-og-fullmakter-til- politiet/s/12-95-3424103515

Ja, ikke sant. Skulle tro det ville føles bra og meningsfullt å kunne bistå etterforskningen.
Legg også merke til dette vitnes uttalelse til Nettavisen om at han ønsket å unngå dette.
Citera
2021-03-22, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Kilde:
kan være noe forståelig at personer finner det ubehagelig å blandes inn i en drapsetterforsking selv om en er uskyldig. Nekte avhør er imidlertid en bjelle hos meg. Tegn på kalde føtter og mulig involvering. Utrolig om th finner en med ikke kriminell fortid til å delta i et slikt opplegg.
Citera
2021-03-22, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
kan være noe forståelig at personer finner det ubehagelig å blandes inn i en drapsetterforsking selv om en er uskyldig. Nekte avhør er imidlertid en bjelle hos meg. Tegn på kalde føtter og mulig involvering. Utrolig om th finner en med ikke kriminell fortid til å delta i et slikt opplegg.

Ja det er jeg enig i men det er ikke sånn at alle med kriminalitet på CV`en er avslørt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in