2021-03-21, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Skibladner. 21 år siden. MB i 1989 kan hete "Marit Hansen" i 2021. Dessuten, hvor mange MB finner du på 1881? Har du flere blodferske spor, utover at Tom N er leder i en skøyteklubb? Litt av et scoop, men så kom det jo fra en som nylig uttalte;
"Jeg tror faktisk ikke at TH er spesielt smart, det virker iallefall ikke sånn."
Og de enfoldige jubler hver gang politiet antyder at de er nærmere en løsning. Hvor mange ganger har vi ikke hørte dette? Var det ikke store forhåpninger om å løse saken innen utgangen av 2019. Politiet driver et spill, de eneste som ikke skjønner dette, er de som allerede har "oppklart" saken. Hva pokker skal politiet svare?

"Nei, dette er stusselige greier. Vi greier ikke å knytte TH til selve drapet. Vi greier ikke å knytte TH til innkjøp av buntebånd, brevark og konvolutt, eller Sproxsko. Vi har nettopp funnet ut av brevpapir og konvolutt kan ha blitt kjøpt i et av Clas Ohlsons utsalg i Sverige. Buntebånd kan ha blitt kjøpt i en av Biltemas svenske eller polske butikker. Sproxskoene kan ha blitt solgt på Ebay, eller de kan ha blitt solgt i lavprisbutikker i hele Øst-Europa. Bilobservasjonene i S4 på forsvinningsdagen, er veldig luftige. Vi hadde store problemer med å fastslå om det faktisk var kjøretøy. Vi har heller ikke greid å identifisere føreren, eller kjøretøyet, som drev ureglementert kjøring nedenfor blokkene i Fjellsvingen. En reservenøkkel er borte fra garasjen. Hvem kan ha hatt tilgang til huset?
Vi har ingen teledata som kobler TH til eventuelle medhjelpere, hverken før eller etter forsvinningsdagen. På toppen av det hele mangler vi et lik. Vi sitter på noen halvgode indisier, men vi er veldig langt fra en tiltale. Det eneste som kan føre oss videre, er et likfunn, en tilståelse, eller et gjennombrudd i krypto-sporet. Vi kan få et gjennombrudd i krypto-sporet i morgen, eller det kan ta flere år!"
mener du politiet skal gi opp drapssaken siden det er få spor og vanskelig å etterforske den.
Citera
2021-03-21, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Samme tenkte jeg
spørs om det var mb eller en annen på kontoret, feks ve. Da kunne de kommunisere under dekke av kontonummeret til th og venninneprat. Hvorfor ringte aeh til datter først og ikke sønnen og ordnet med kontoopplysninger. Aeh ringte ikke tilbake til mb etter tlf med sønn. Hvorfor ringer i det hele tatt mb til aeh og ikke sønnen. Er ikke overbevist om at det ikke er som dere tror, jf sh.
Senast redigerad av LH07 2021-03-21 kl. 22:25.
Citera
2021-03-21, 22:34
Medlem
Jaja, vi går spennende tider i møte
Citera
2021-03-21, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Jaja, vi går spennende tider i møte

Det tviler jeg på.
Citera
2021-03-21, 22:46
Medlem
En sentral person i THs krets forteller til Nettavisen at h*n synes opplevelsen har vært ubehagelig.

- Man lurer jo på hva politiet vil, og om de har noen mistanker rettet mot meg. Selv om jeg vet at jeg ikke har noe med saken å gjøre er dette noe jeg hadde ønsket å unngå, sier vitnet til Nettavisen.

- Det var ubehagelig.

Vedkommende ønsker ikke å utdype det han mener i media.
Hvorfor uttaler personen at dette var ubehagelig?
Bør det ikke føles bra å kunne bidra med informasjon som både kan utelukke og hjelpe etterforskningen?

Politiet har altså bedt ulike vitner om diverse opplysninger og ønsker bl.a. å kartlegge bompasseringer, internettlogger, telefonlogger, kartposisjoner fra ulike apper, timelister, kvitteringer og kontoutskrifter.

Legg forøvrig merke til at Nettavisen har anonymisert med h*n i første setning, men skriver han i siste.

https://www.nettavisen.no/nyheter/anne-elisabeth-hagen-forsvinningen-vitner-matte-levere-telefonlogger-kvitteringer-og-fullmakter-til- politiet/s/12-95-3424103515
Citera
2021-03-21, 22:46
Medlem
Ikke vet jeg om navnet ikke er gjengitt fullt og helt eller om GHH het bare GH tidligere?

https://imgur.com/a/H9HmI79
Citera
2021-03-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Det tviler jeg på.
du tviler på det meste. Tror du aeh lever i beste velgående. Kidnapper som kommer med mat og medisiner på et hemmelig sted uten å kreve mer penger. Rømt med elskeren til bahamas.
Citera
2021-03-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
du tviler på det meste. Tror du aeh lever i beste velgående. Kidnapper som kommer med mat og medisiner på et hemmelig sted uten å kreve mer penger. Rømt med elskeren til bahamas.

Jeg er nok ikke blant dem som sliter med feberfantasier nei
Citera
2021-03-21, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhingariki
Holder en knapp på MB og TEH eller HHB2.......
regnskap....ikke mb, hun fører for th og de har politiet tilgang til. Tror ikke hun driver noe eget. De andre kan være ghh, ve og skansen som driver næring. Har ve eget foretak.
Citera
2021-03-21, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
En sentral person i THs krets forteller til Nettavisen at h*n synes opplevelsen har vært ubehagelig.

- Man lurer jo på hva politiet vil, og om de har noen mistanker rettet mot meg. Selv om jeg vet at jeg ikke har noe med saken å gjøre er dette noe jeg hadde ønsket å unngå, sier vitnet til Nettavisen.

- Det var ubehagelig.

Vedkommende ønsker ikke å utdype det han mener i media.
Hvorfor uttaler personen at dette var ubehagelig?
Bør det ikke føles bra å kunne bidra med informasjon som både kan utelukke og hjelpe etterforskningen?

Politiet har altså bedt ulike vitner om diverse opplysninger og ønsker bl.a. å kartlegge bompasseringer, internettlogger, telefonlogger, kartposisjoner fra ulike apper, timelister, kvitteringer og kontoutskrifter.

Legg forøvrig merke til at Nettavisen har anonymisert med h*n i første setning, men skriver han i siste.

https://www.nettavisen.no/nyheter/anne-elisabeth-hagen-forsvinningen-vitner-matte-levere-telefonlogger-kvitteringer-og-fullmakter-til- politiet/s/12-95-3424103515
Bra observert. Tror svaret er å finne blant de som står oppført som THs forretningsforbindelser i aksen Lørenskog- Kvitfjell.
Citera
2021-03-21, 23:14
Medlem
I det minste har kripos kompetansen, da mener jeg ikke lederen, men nestlederen og resten av staben.

"Norge bjöds in tidigt för at bistå franska och holändska myndigheter i Operation Emma."
Citera
2021-03-21, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Bra observert. Tror svaret er å finne blant de som står oppført som THs forretningsforbindelser i aksen Lørenskog- Kvitfjell.

Er nok en han som har uttalt seg til Nettavisen ja.

MB vil aldri uttale seg til media, heller ikke anonymt.
Det er det flere i mediene som kan bekrefte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in