2021-03-21, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ett prank är kul när alla kan skratta. ALLA. Det här är inget prank det är bara osmakligt och får bara NÅGRA att skratta

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vafan håller de på med, sluta spela offerkoftor? Har Pontus bett Simon om ursäkt för att han sket rakt i ansiktet på honom när han sov, satte ner röven i ansiktet dessutom? Förnedrande!

Jävlar vad du tar i!
Simon och Pontus är barnsliga fisgrisar som á la Ronny och Ragge tycker att fjärtar är det roligaste som finns.
De brukar prutta när de har deeptalks för att sedan betygsätta ljudet av fjärten och skratta som ett par förskolegrabbar.
Ponne erkände dagen efter att han fes Simpa rakt i fejan och han reagerade med ett genuint asgarv.
Det är deras jargong, äckligt och dräggigt men lite älskvärt ändå
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men alltså Simon för helvete! Har han kollat till Steph på hela dagen? Nu kom hon ju och satte sig hos honom, sökte lite kontakt sen frågade hon Tanja om hon kunde klia henne i håret. Simon den nooben har ju kliat på Tanja och Emelie idag, då borde han väl kunna klia henne eftersom han VET att hon tycker om honom och själv sagt att han tycker JÄTTEmycket om henne. Han ljuger och har rasat som en raket i min aktning nu! Usch!

Vänta Simon är självisk och falsk? NEJ?!

I andra nyheter från idag: solen är het och regn gör dig blöt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fyfan vilket äckel vider ponnes brakfis, på med gasmask förfan
Det äckl7gaste någonsin.

Tycker dom överdriver. Vem får med i tv show om man inte klarar av br0k o skrik
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men Sluta Nu; Ni är Vuxna. Ni Har Fått Massor Med Ursäkter: Släpp Det!

Svårt att be om ursäkt till folk som bara tänker. Men jag... men jag.. men jag...

Visst det var en sjukt dåligt och ogenomtänkt prank på alla sätt, men ursäkterna var genuina. Ingen mening o fortsätta älta. Kanske bra om de skulle byta lite sovplatser ändå för nu är det verkligen uppdelad grupp 🤣
2021-03-21, 23:55
Medlem
RegnochSols avatar
Nu får väl Judith och Pontus ge sig! Pontus är en uppviglare av rang och sprider obehagligt dålig energi. Låt honom få åka hem imorgon.
2021-03-21, 23:55
Medlem
Blaisens avatar
Bra Katti, du SKA känna dig dum!
2021-03-21, 23:56
Medlem
codemeds avatar
Gamnacken är sårad
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Den kommentaren som Nardos sa till Simon som Judith precis nämnde gör hela "bråket" för mig ganska osmakligt. Ombytta roller och Insta hade gått loco just nu.

Simon fick alkoholförbud för att han kallade Nardos för dramaqueen. Säger en del!!

Vad var det för kommentar nardos sa till Simon nu? Missade!
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnssonem
Av ren nyfikenhet: vad är det som gör att alla på utsidan stör sig på Pontus? Läser på flera ställen att han ”spelar en roll” och inte är genuin, sök upp honom på youtube så kan ni se flera år gamla klipp där han beter sig exakt likadant som i huset. En galen teaterapa helt enkelt, men inte oäkta för det. Han är ingen favorit hos mig direkt men jag förstår inte riktigt vart det starka hatet mot honom grundar sig i, dessutom verkar han mycket omtyckt av deltagarna i huset, så om någon kan förklara för mig vad jag missar så vore det uppskattat!

Det är ju två helt olika saker. Man kan vara en teaterapa och falsk på samma gång, sjukt va?
Gissar att du är en av alla som bara kollar avsnitten, som bara ser en bråkdel av det som händer. Svårt att få en rättvis uppfattning då.

Men för att svara på din fråga: Av alla saker jag stör mig på hos Pontus (vilket tamefan är allt) är nog det värsta att han är en lismare som på ett falskt sätt ska vara alla till lags och höra vad som sägs överallt för att sedan säga det som "passar in" för stämningen i rummet.
Lägg till att han hela tiden ska dyka upp när det luktar TV-tid och bli Helknasige Ponne ...alltid synas och höras mest oavsett om nån lämnar huset, nån får en lapdance, de får ett brev etc.
2021-03-21, 23:57
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Har alla ni barn till horor helt missat att slynan Tanja själv gett tummen upp varje gång hon blivit tillfrågad? Vad mer ska hon behöva göra? När ska ni släppa den här patetiska vendettan mot Pedram? Man blir helt paff har ni inga liv era horungar?
Oj, vilken hård ton du har mot kvinnor. Men du ligger i tråden och gnällt hela säsongen av att vi använder ordet blatte i tråden. Du bevisar bara vilken kvinnosyn ni inkräktare har.

Problemet är att Tanja får stora minnesluckor när hon dricker och Peddot alltid bara vågar ge sig efter packade kvinnor. TV4 vill inte ha skandaler.
2021-03-21, 23:58
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram ska inte prata om trauma, han skapar ju fan trauma hos andra. HAr fan inte märkt något problem från Pedram när det gäller att bråka, han är ju alltid den som höjer rösten och skevar ur bara av att någon tittar snett (hur han upplever det) men då får folk inte reagera. Snubben är kokt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in