Citat:
Ursprungligen postat av
Johnssonem
Av ren nyfikenhet: vad är det som gör att alla på utsidan stör sig på Pontus? Läser på flera ställen att han ”spelar en roll” och inte är genuin, sök upp honom på youtube så kan ni se flera år gamla klipp där han beter sig exakt likadant som i huset. En galen teaterapa helt enkelt, men inte oäkta för det. Han är ingen favorit hos mig direkt men jag förstår inte riktigt vart det starka hatet mot honom grundar sig i, dessutom verkar han mycket omtyckt av deltagarna i huset, så om någon kan förklara för mig vad jag missar så vore det uppskattat!
Det är ju två helt olika saker. Man kan vara en teaterapa och falsk på samma gång, sjukt va?
Gissar att du är en av alla som bara kollar avsnitten, som bara ser en bråkdel av det som händer. Svårt att få en rättvis uppfattning då.
Men för att svara på din fråga: Av alla saker jag stör mig på hos Pontus (vilket tamefan är allt) är nog det värsta att han är en lismare som på ett falskt sätt ska vara alla till lags och höra vad som sägs överallt för att sedan säga det som "passar in" för stämningen i rummet.
Lägg till att han hela tiden ska dyka upp när det luktar TV-tid och bli

Helknasige Ponne

...alltid synas och höras mest oavsett om nån lämnar huset, nån får en lapdance, de får ett brev etc.