2021-03-21, 23:49
Medlem
Mouchinos avatar
Men Sluta Nu; Ni är Vuxna. Ni Har Fått Massor Med Ursäkter: Släpp Det!
Medlem
Gutis avatar
Visst, överdrivet, lättkränkta, och långdraget men många klagar på att det aldrig händer något i huset och att det är myspys hela tiden. Men när det väl händer liiiiite action så är de fel på folket som reagerar. Hade de varit roligare underhållning om alla inte brytt sig ett dugg och sovit istället?

Njut av lite bråk fast det är sjukt töntigt..
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Haha! Älskar Tanja när hon är nykter! 😍

Eller hur! Jag också! Då är hon min vinnare av BB2021 sen blir hon packad och gör samma dåliga val gång efter gång ångrar jag mig för då tror jag att hon kommer göra sig mer skada än nytta med de pengarna.

Judith är klok nu. Säger många bra saker!.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Haha! Älskar Tanja när hon är nykter! 😍
Den tjejen är bra när hon inte dricker. Hoppas hon får alkoholförbud.
2021-03-21, 23:50
Medlem
SphincterAnis avatar
Judith: "Nardos hoppade på Simon som en fucking hund. Jag kokar för han är som min lillebror. Ingen hoppar på blod."

WTF asså. Snacka om överdrifter från alla håll nu.
Medlem
codemeds avatar
Så ska detta analyseras i evigheter då..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Nu blev det verkligen sovrummen emot varandra. Det är ganska så intressant hur grupperat det har blivit. Nästa vecka hoppas jag att nån från rosa åker för det är många i den gruppen som borde lämna.

De snackade tidigare idag om att de ska blanda i sovrummen på tisdag...hehe...jag tror inte det blir så nu efter detta 🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Det värsta med pranket är att få höra Judiths käft gå non stop i timmar nu...
HHAHAHAAHAH SPOT ON, peddot,ponne,judith kommer älta detta i timmar. och dc kommer följa detta urrrrrrk spyr
Medlem
Hela huset har blivit utsatta för övergrepp och inte nog med det, nu även upprivna trauman och PTSD när två människor i 20 årsåldern står o skriker och "bråkar" va?

Vad är det för trauman egentligen? Svaga individer. Hittepå trauman, hittepå uppväxt, hittepå bakgrunder och hittepå ångest.

Vilket jävla trauma rivs upp av att två tjugoårigar står o skriker på varandra? Nardos och Joel ser ut som två tonåringar, det ser ut som två barn som bråkar. VAD FÖR TRAUMA SKULLE DET UTLÖSA? Fan nu får dom växa till sig lite.

Typiskt människor att ha mest i bagaget, eller som Judith säger i "ryggsäcken" och lipa över saker och dra offerkort. Käften. Blir arg.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alla därinne gör väl fan misstag och ingen ska sitta och låtsats vara skenheliga. Fan vad jag stör mig på sånt. Den enda fina och normala reaktionen kommer från Tanja.
+1
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Folk tog så hårt av pranket pga att Nardos var iblandad och tidigare så har hon varit anledningen till dom största bråken i huset, som sagt inte smart att skoja om ett bråk mitt i natten och att ha Nardos som skriker och bråkar

Exakt, men de är för korkade och egocentriska för att fatta det!
2021-03-21, 23:51
Medlem
lillaflippens avatar
Jag stör mig noll på självaste pranket. Jag stör mig på att Katti var med på det men grät själv över ett bråk för nån vecka sedan och jag stör mig på att emelie och Madde inte säger att dom också var med på det.

Herregud, det är inte världens grej, enligt mig. Men dom som var med på det kan ju iaf säga det och be om ursäkt en gång och Katti vill jag aldrig mer yttrar sig om hur dåligt hon mår av att man höjer rösten och bråkar. Fejk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in