2021-03-21, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men snälla ni som klagar här. Vad FAN är det ni vill se i bb?? Ni vill skicka hem steph för hon ”tillför inget”, men när nått äntligen händer då blir ni galna för det. Det är big brother!!! Sånt här ska hända. Klockan är inte 4 på natten. Vad tänkte de när de gick in? Att man ska slappa hela dagarna och sova klockan 23. Ja men vad roligt

Min egna besvikelse ligger i att det inte var ett riktigt bråk från början.

Sen hade jag nog rasat här i tråden över hur sjuka dem är och vice versa, jag VILL bli upprörd och förfäras.

Blev glad på riktigt av Judiths lilla utbrott och att dem nu drar det i långbänk.

Hur trött och tråkigt prank det än var av mina hatobjekt i huset har det åtminstone hänt mer nu än den senaste månaden som är i närheten av gammal hederlig reality-tv.

Mer sånt! Och låt oss förfäras och välja sidor här i tråden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Judith: "Nardos hoppade på Simon som en fucking hund. Jag kokar för han är som min lillebror. Ingen hoppar på blod."

WTF asså. Snacka om överdrifter från alla håll nu.

Medlem
DannySausages avatar
Okej att pranket gick lite längre än vad de först hade tänkt, men hur kan Judith få ALLT att handla om henne?

Bara jag jag jag jag jag Juddan in the house jag jag jag jag jag
Medlem
Pontus Judith och Pedram är tre jävla nollor som inte ska vara kvar i det där huset. LÅT OSS börja med att ta ut Pontus imorgon!!
Medlem
kermiths avatar
Ett prank är kul när alla kan skratta. ALLA. Det här är inget prank det är bara osmakligt och får bara NÅGRA att skratta
2021-03-21, 23:52
Medlem
Anonym396s avatar
''Jag är upprörd också'' Pontus
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag stör mig noll på självaste pranket. Jag stör mig på att Katti var med på det men grät själv över ett bråk för nån vecka sedan och jag stör mig på att emelie och Madde inte säger att dom också var med på det.

Herregud, det är inte världens grej, enligt mig. Men dom som var med på det kan ju iaf säga det och be om ursäkt en gång och Katti vill jag aldrig mer yttrar sig om hur dåligt hon mår av att man höjer rösten och bråkar. Fejk.

💯
Medlem
Mouchinos avatar
Pontus berätta nu vad du gjorde på Simon inatt när han sov! Berätta att du la din äckliga röv rakt i ansiktet på honom! Säg det då din vidriga slusk att du släppte dig rakt i ansiktet på honom.
Medlem
Den kommentaren som Nardos sa till Simon som Judith precis nämnde gör hela "bråket" för mig ganska osmakligt. Ombytta roller och Insta hade gått loco just nu.

Simon fick alkoholförbud för att han kallade Nardos för dramaqueen. Säger en del!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Eller hur! Jag också! Då är hon min vinnare av BB2021 sen blir hon packad och gör samma dåliga val gång efter gång ångrar jag mig för då tror jag att hon kommer göra sig mer skada än nytta med de pengarna.

Judith är klok nu. Säger många bra saker!.

Håller med dig! Här står jag för en gångs skull på judiths sida. Joel och Nardos tog det hela för långt. Och att ens starta någon form av låtsasbråk är en FRUKTANSVÄRT låg nivå. Sånt gör barnen på dagis
Medlem
Fyfan vilket äckel vider ponnes brakfis, på med gasmask förfan
2021-03-21, 23:53
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Har alla ni barn till horor helt missat att slynan Tanja själv gett tummen upp varje gång hon blivit tillfrågad? Vad mer ska hon behöva göra? När ska ni släppa den här patetiska vendettan mot Pedram? Man blir helt paff har ni inga liv era horungar?

Haha de flippar för att multipla svenska kvinnor frivilligt valt att hålla på med honom på nationell TV.
Tragiska små liv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in