2021-03-21, 22:15
Medlem
xrlpyts avatar
Madde är den perfekta mördaren, ingen av deltagarna vet att hon ens deltar i spelet, eller att hon är i huset överhuvudtaget.

(de kör Maffia alltså)
2021-03-21, 22:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jag håller med.
Jag har t ex inte haft jättemycket till övers för varken Pontus eller Steffi men det känns ändå bra surt att någon av dem ska behöva åka och att Madde-miss-perfect och Alex ska få stanna.

Ja beiga personligheter kan hålla sig hemma. Jag tycker att BB-castingen är väldigt konstig. Varför ta in svärmorsdrömmar och influencers ens? Folk vill ju helst se galna och spralliga nobodies som inte har följare eller prestige att tänka på utan vågar vara sig själva.
2021-03-21, 22:19
Avstängd
varför blir gamnacken alltid så aggresiv när han lirar maffia
2021-03-21, 22:20
Medlem
Ja tittade precis på avsnittet. Det var ju simon som ropade och frågade emelie om dom kunde hångla. Sen öppnade hon dörren och käften för hångel. Han är ju sugen!
2021-03-21, 22:20
Medlem
xrlpyts avatar
Eller va? Är Madde inte ens kvar i spelet? LOL har inte hängt med tydligen..
2021-03-21, 22:21
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Absolut inte. Jag skulle snarare säga att hon håller sig jävligt städad när hon yttrar sig om den där människan. Finns väldigt många varningstecken när det gäller honom. Jag gillar inte ett enda av hans personlighetsdrag. Riktigt obehaglig typ.

Ja men vad har hans kropp då att göra med hans personlighet?

Eller att vara tattare..
2021-03-21, 22:21
Medlem
Vanessa22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Han är småaggressiv hela tiden så det bubblar där ständigt.
2021-03-21, 22:22
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Eftersom "Walla, hora ska visa respekt!"
Han har agerat varje gång med aggression när han blivit avvisad, tillsagd, motbevisad osv under hela tiden han varit i huset.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vanessa22
Han är småaggressiv hela tiden så det bubblar där ständigt.

För han spelar det exakt som man ska spela irl.

Dom har fuckat leken totalt just nu haha med Nardos i bikten..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja beiga personligheter kan hålla sig hemma. Jag tycker att BB-castingen är väldigt konstig. Varför ta in svärmorsdrömmar och influencers ens? Folk vill ju helst se galna och spralliga nobodies som inte har följare eller prestige att tänka på utan vågar vara sig själva.

Precis. Men sen är det väl lite så, generellt, att många som vill vara med har någon baktanke med det. De vill synas av en eller annan anledning.
Därför tycker jag att det är nice med personer som Simon, Emelie, Steffi m fl som är där för att dom är galna nog att våga/vilja.
Madde vill bli känd stylist, vill att man får upp ögonen för henne p g a det. Så hon kommer vara miss perfect hela vägen. (Booooooring...) Alex vill bli musiker/känd, obvious. För mig, personligen, så har dom en sjujääääävla uppförsbacke om de ska kunna visa sig värdiga att stanna.
2021-03-21, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Eftersom "Walla, hora ska visa respekt!"
Han har agerat varje gång med aggression när han blivit avvisad, tillsagd, motbevisad osv under hela tiden han varit i huset.
Det finns ingenting värre i världen än en Mellanöstern STRAIGHT kille. De har mest vidrigaste och torraste personligheten.
2021-03-21, 22:25
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Precis. Men sen är det väl lite så, generellt, att många som vill vara med har någon baktanke med det. De vill synas av en eller annan anledning.
Därför tycker jag att det är nice med personer som Simon, Emelie, Steffi m fl som är där för att dom är galna nog att våga/vilja.
Madde vill bli känd stylist, vill att man får upp ögonen för henne p g a det. Så hon kommer vara miss perfect hela vägen. (Booooooring...) Alex vill bli musiker/känd, obvious. För mig, personligen, så har dom en sjujääääävla uppförsbacke om de ska kunna visa sig värdiga att stanna.
+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in