2021-03-21, 21:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Alltså jag skrattade så jag grät när Tanja och Nardos tjafsade om Paradise Hotel (långt efter soffgängets bajslögn till Nardos) och Simon bryter in och säger den mest överdrivna, vulgära bajslögnen med diarré-gurgling och mina tårar bara rinner!

https://imgur.com/a/TVSeUQD
2021-03-21, 21:40
Medlem
Emmvalentines avatar
Vad hade Steffi varit med om för två år sen?
2021-03-21, 21:41
Medlem
De som har sett dagens avsnitt, fick vi reda på vem Adrian glodde på under poolpartyt? Joel outade ju honom, men vi fick aldrig bekräftat vem det handlade om.
2021-03-21, 21:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hon viskade fast det var väldigt tydligt. Hon mimade nästintill. Hon ville att Katti skulle fånga hennes blick först duvet typ som "Pst" och sen såg man från hennes högersida då hon satt ute på gården och då sa hon något i samband med "Jag lämnar imorgon".

Och att typ hon inte pallade att höra allas djupa historier ikväll. Men varför ska hon dra imorgon och inte redan nu? Kanske för BB måste planera

Då hoppas jag verkligen att de gör som med Jesper, fake:ar utröstningen. Annars måste två lämna tycker jag.
2021-03-21, 21:42
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har hon sagt det till dom andra deltagarna? Har missat live ikväll, bara läst här att hon ska ha viskat nåt till katti.

Nej, jag har inte tolkat det så utan mer att hon försökt vänja sig vid tanken att det finns stor risk att hon får åka hem imorrn. Sen om det sagts eller gjorts något annat vet jag inte men har svårt att tror att hon lämnar utan en fair fight.
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Vad hade Steffi varit med om för två år sen?
Hon har vart långt nere i ett beroende vet jag. Har dock ingen koll på exakt vad men utgår från någon tyngre drog? Någon som vet mer detaljer?
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Stephanie lämnar huset självmant
Aj då fler som behöver lämna huset är pedram o Judith för doms bästa . Dom har gjort bort sig så totalt
2021-03-21, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså jag skrattade så jag grät när Tanja och Nardos tjafsade om Paradise Hotel (långt efter soffgängets bajslögn till Nardos) och Simon bryter in och säger den mest överdrivna, vulgära bajslögnen med diarré-gurgling och mina tårar bara rinner!

https://imgur.com/a/TVSeUQD

HAHAHA åhh tack för länken! Jag missade den biten 🤣
2021-03-21, 21:44
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastaCarbonara
Hon har vart långt nere i ett beroende vet jag. Har dock ingen koll på exakt vad men utgår från någon tyngre drog? Någon som vet mer detaljer?
Jaha, lät som hon blivit utsatt för något? Men kanske var det då 🤔
2021-03-21, 21:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vet du vad det är för skillnad på bajs och diarre?
Jag älskar honom!
2021-03-21, 21:45
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
De som har sett dagens avsnitt, fick vi reda på vem Adrian glodde på under poolpartyt? Joel outade ju honom, men vi fick aldrig bekräftat vem det handlade om.
Det zoomades ju klart och tydligt in på Madde i avsnittet när det visades.
2021-03-21, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har någon verkligen hört henne säga att hon lämnar frivilligt, eller handlar det om att hon är inställd på att hon blir utröstad i morgon? Det är ju en jävla skillnad.

Angående 24-timmars varningen så ju det en grej, men det finns inget som hindrar en deltagare att närsomhelst ta en nödutgång om de vill. Det är inget BB kan kontrakta bort, bortsett från fängelser och slutna psykiatriska avdelningar så finns det ingen laglig rätt att hålla någon inspärrad mot hens vilja en enda sekund.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in