Lägger en edit ovan istället; glöm ärendet. Jag stängde tor och när jag kom tillbaka fanns den nya rutan där isf för 'jag förstår'. Jag blev mysko när den dyker upp mellan sidabyten, kändes inte seriöst.
Citat:
Ursprungligen postat av
admin
Vi informerar alla användare om att vi använder cookies. Vilket vi även gjorde innan.
Det som skiljer sig i den nya versionen är att det blir mera tydligt, att vi numera informerar besökarna om vilka cookies vi använder, samt hur länge varje cookie är spararad. Samma cookies som innan, men mera tydligt för dig som besökare.
admin
"Jag förstår" klickar jag på varje gång men det är inte den jag menade. När jag gick från 'prenumerationer' till 'nya ämne' satt den rakt i synen, stor och såg väldigt amatörmässig ut, mer ut som en bild än en varningsruta, jag hovrade inte ens över bilden utan klickade ner den.
Verkar underligt om jag är den enda som fått upp den då min browser är helt ren förutom flashback. Gick in på superstart första gångerna jag använde tor men de spåren ska raderas varje gång jag stänger tor.
Kommer den upp igen ska jag ta en screenshot.