2021-03-21, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
EA lär ha varit föremål för psykiatrisk tvångsvård.

Nu var det ju i EAs urin det fanns spår av kokain, enligt domstolen.
Plus att den otäcka (kopierat nyckeln?) ålade fram under sängen med en kniv när exet knullat klart en annan tjej och sa "nu ska jag koka kaffe" huva huva

EA är en mycket farlig kvinna och gubbstrutten Lambertz ska vara glad att han kom undan detta med livet i behåll.
Efter att startat moblinspelningen kanske hon tog att par julsnortar hos Lambetrz innan hon tuppade av.?
Senast redigerad av 90510 2021-03-21 kl. 19:08.
Citera
2021-03-21, 19:14
Medlem
irishrages avatar
Nu skjuter jag lite från höften här men en sån här stureplanstjej snortar koks eller har jag fel?
Citera
2021-03-21, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Nu skjuter jag lite från höften här men en sån här stureplanstjej snortar koks eller har jag fel?
Du har rätt.
I ett pissprov hittades spår av kola 2018.
Senast redigerad av 90510 2021-03-21 kl. 19:19.
Citera
2021-03-21, 19:23
Medlem
Smegmas avatar
Någon som egentligen vet vem denna lycksökande manipulativa bengets-modell är? En sak kan nog konstateras och det är att hon har en bokstavskombinationsstörning längre än det svenska alfabetet.

Ett W-T.
Citera
2021-03-21, 19:31
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Plus att den otäcka (kopierat nyckeln?) ålade fram under sängen med en kniv när exet knullat klart en annan tjej och sa "nu ska jag koka kaffe" huva huva

EA är en mycket farlig kvinna och gubbstrutten Lambertz ska vara glad att han kom undan detta med livet i behåll.
Efter att startat moblinspelningen kanske hon tog att par julsnortar hos Lambetrz innan hon tuppade av.?

Ja Lambertz hade nog tur trots allt som "bara" blev falskanklagad för våldtäkt, detta är ändå en kvinna som har poserat med en automatkarbin med texten: "hurt me once and I'll kill you twice". Han kunde fått en kniv i bröstet när han sov som hennes ex var rädd för när han levde med henne.
Citera
2021-03-21, 19:32
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Någon som egentligen vet vem denna lycksökande manipulativa bengets-modell är? En sak kan nog konstateras och det är att hon har en bokstavskombinationsstörning längre än det svenska alfabetet.

Ett W-T.

Alla som har hängt med i tråden vet exakt vem hon är men nu får vi enligt admin inte säga mer än hennes initialer EA.
Citera
2021-03-21, 19:51
Medlem
Nalle39s avatar
Ingen trogen flashbackare men fick nys om namnet, jag har varit polare med EA väldigt länge, även på fb men nu verkar hennes profil vara long gone.

Har det kommit på tal ännu att hon är jävligt tajt polare med *ent *kroth? Aka järnrörsmannen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Är man en sliten 70 åring man som blir hemsragen från stureplan för sex av en 40 årig fd fotomodell. Ja då bör varningsklockorna ringa.

Det är inte den halvslaka lemmen hon vill åt. O ur det hela lär det inte komma något possitivt...

Du har postat i fel tråd va, el är du packad?
Citera
Medlem
Zoneinopiums avatar
Hon har fullt upp att följa den här tråden...
Citera
2021-03-21, 19:53
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalle39
Ingen trogen flashbackare men fick nys om namnet, jag har varit polare med EA väldigt länge, även på fb men nu verkar hennes profil vara long gone.

Har det kommit på tal ännu att hon är jävligt tajt polare med *ent *kroth? Aka järnrörsmannen

Nej men jag noterade att dom hade gemensamma vänner så länge profilen var öppen så jag är absolut inte förvånad.

/Provokatör
Citera
2021-03-21, 19:56
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Oj, berätta gärna mer
Citera
2021-03-21, 20:09
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:

Hur ska feministerna ställa sig till det här då, om det visar sig att EA är sverigedemokrat? Det kan bli intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in