Tanja är en riktig slampa. Hade inte Peddo klivit på så hade någon annan gjort det. Syns lång väg att det är öppet hus mellan benen på henne.
ja hon verkar väldigt öppen sexuellt men hon är inte slampa för det...... men det kan misstolkas i Bb så hon får vänta med sina lekar tills hon kommer ut...... nu verkar pedram ledsen för detta i sovrummet
Det är ju ganska vanligt att deltagare vill hoppa av när de hänger löst, det såg vi rätt mycket av förra säsongen. Min magkänsla har dock skiftat, är rädd att Steffi åker i morgon oavsett, då behöver hon inte fundera längre..
ja hon verkar väldigt öppen sexuellt men hon är inte slampa för det...... men det kan misstolkas i Bb så hon får vänta med sina lekar tills hon kommer ut...... nu verkar pedram ledsen för detta i sovrummet
Om deltagare väljer att frivilligt hoppa av så måste väl BB få in nya deltagare i huset som tar den som lämnats plats? Eller? Isåfall kan både Steph och Pedram få lämna i hopp om att några mer intressanta personer kan ta deras plats.
För er nyfikna jävlar så är detta alltså Stella som snart ska in i huset, IG @stellzcocozza. Öppet konto än så länge. Fördomsfullt kan man konstatera att det är ännu en Tess/Emelie/Tanja/Madde kopia. Unikt och spännande verkligen.
Skrattar fortfarande åt att BB spoilade sig själva första dygnet när de råkade blåsa ut "STELLA" och sen uppmaning innan de slängde sig på stopp knappen. Som vi har väntat på denna Stella och snart är hon här och räddar oss med sin förmodade dussinpersonlighet.
Men suck va trist! Hoppas för Stephs skull att det är hon som lämnar imorgon isf.
Om deltagare väljer att frivilligt hoppa av så måste väl BB få in nya deltagare i huset som tar den som lämnats plats? Eller? Isåfall kan både Steph och Pedram få lämna i hopp om att några mer intressanta personer kan ta deras plats.
senast utröstad får komma tillbaka om steffi hoppar av
en arg post it lapp i brevlådan får man ta ibland.
Japp...dock råkade jag kommentera på fel inlägg 🤣 Jag menar att jag jublar om det är så att Peddot får lämna. Men jag tror tyvärr inte BB vågar ge honom en sån konsekvens. Även om han verkligen förtjänar det