2021-03-21, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Vi kände till varandra. Roland var före P. De som känner Anneli och vet vad hon står för skulle aldrig ens tänka samma tanke, Anneli-droger, det är helt tabu för henne.
Såklart hennes hem präglade hennes syn på alkohol och droger. Det är något hon totalt avstånd ifrån. Hon körde ett fyllegäng vid ett tillfälle, P:s kombivolvo. Bilen var full med människor och P i skuffen när han totalt tappar det och flyger fram och sopar på Anneli, helt oprovocerat. Han kan han... sen låtsades han inte inte om något.
Citera
2021-03-21, 16:10
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Vi kände till varandra. Roland var före P. De som känner Anneli och vet vad hon står för skulle aldrig ens tänka samma tanke, Anneli-droger, det är helt tabu för henne.

Okej, vad bra då vet vi det.
Märkligt dock att vara tillsammans med missbrukande drägg som Flax om hon nu var så emot droger.
Citera
2021-03-21, 16:14
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Såklart hennes hem präglade hennes syn på alkohol och droger. Det är något hon totalt avstånd ifrån. Hon körde ett fyllegäng vid ett tillfälle, P:s kombivolvo. Bilen var full med människor och P i skuffen när han totalt tappar det och flyger fram och sopar på Anneli, helt oprovocerat. Han kan han... sen låtsades han inte inte om något.

Ok, ja den historien har man ju hört.

Men det råder väl ingen tvekan om att både Eva och Anneli kände eller åtminstone kände till Gö*an No*din?
Senast redigerad av Pudelfrillan 2021-03-21 kl. 17:05.
Citera
2021-03-21, 16:51
Medlem
Anneli kände inte GN men både Eva och hon kände till honom, det gjorde alla
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Det råder väl ingen tvekan om att både Eva och Anneli kände eller åtminstone kände till Gö*ran No*din?
Citera
2021-03-21, 17:02
Medlem
Citat:
Nej jag har bara hört att BÅ hon jobbade på samma ställe som P vet dock inte om det stämmer, det kan ju vara en skröna?
Eftersom du vet frågar jag dig.

Hur var BÅ's relation till systrarna? Vem kände hon bäst, vem av dom brukade hon umgås med? Var hon en barndomsvän till Eva?
Dom red tillsammans och Anneli jobbade med BÅ på posten.
Citera
2021-03-21, 17:08
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Anneli kände inte GN men både Eva och hon kände till honom, det gjorde alla

Vad var GN mest "känd" för på den tiden? med tanke på att alla visste vem han var..
Var han obehaglig, var folk rädd för honom?
Citera
2021-03-21, 17:10
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Dom red tillsammans och Anneli jobbade med BÅ på posten.

Ok det hade jag glömt.. men A hade väl ett städjobb också på helgerna?

Jag har även hört att BÅ och P hade ihop det kring tidpunkten för mordet stämmer det?
Senast redigerad av Pudelfrillan 2021-03-21 kl. 17:13.
Citera
2021-03-21, 17:16
Medlem
Citat:
Vad var GN mest "känd" för på den tiden? med tanke på att alla visste vem han var..
Var han obehaglig, var folk rädd för honom?
Jag var inte rädd för honom iaf. Var inte i de kretsarna heller.
Citera
2021-03-21, 17:18
Medlem
Citat:
Ok det hade jag glömt.. men A hade väl ett städjobb också på helgerna?

Jag har även hört att BÅ och P hade ihop det kring tidpunkten för mordet stämmer det?
Hon städade på Konsum må-lö. P försökte nog med BÅ, trots att hans sk flickvän just blivit brutalt mördad, tror inte han hade någon större framgång där.
Citera
2021-03-21, 17:30
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Hon städade på Konsum må-lö. P försökte nog med BÅ, trots att hans sk flickvän just blivit brutalt mördad, tror inte han hade någon större framgång där.

Ok men P och Eva hade aldrig något ihop? Är du säker på att han ville ha henne?

Varför skulle P ljuga om att han och Eva var ett par när han inte tjänade något på det? Tvärtom så är det ju offrets pojkvän som polisen brukar utreda först.
Citera
2021-03-21, 17:33
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Jag var inte rädd för honom iaf. Var inte i de kretsarna heller.

GN's fru, Ma*ina är född 1960 samma år som Eva, vet du om dom kände varandra?
Citera
2021-03-21, 17:34
Medlem
Citat:
Ok men P och Eva hade aldrig något ihop? Är du säker på att han ville ha henne?

Varför skulle P ljuga om att han och Eva var ett par när han inte tjänade något på det? Tvärtom så är det ju offrets pojkvän som polisen brukar utreda först.

P vill vara i centrum och på den tiden fungerade det inte som det gör idag. Idag hade havsuttern i ett skruvstäd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in