2021-03-21, 16:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det var lite inne 2004. Ska föreställa fightingärr

Åh herre! Orkar inte...
2021-03-21, 16:31
Medlem
Mouchinos avatar
Vadå har inte Pontus gråtit? Påstår han det så ljuger han för jag hörde honom en natt när alla andra sov att han grät som fan och kunde inte sova. Han låg och vred och vände sig, torkade av sig med den tygtrasan han brukar ha över ögonen.
2021-03-21, 16:32
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det är för att man ska se ut som man har varit tung och spräckt ett ögonbryn. Vilket i pedrams fall skulle innebära att han hade fått sin laptop på ögonbrynet...så det blir till att raka in sin tunga sida

Fast de där jämrans locken är inte att leka med. Nickar man till kan det fan bli skador
2021-03-21, 16:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nja vet ej det blev väl ingen hit det där vaccinet.Men hon hade varit en bra kandidat man ska vara rädd om sitt underrede.

Ja, och de säger ju att just klamydia ökar risken att få det många gånger om.
2021-03-21, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Tanja sa att hon kommer ihåg vad hon och pedram gjorde men att hon allmänt har svårt att komma ihåg vad hon gör på fyllan och att det gör henne "orolig"? (inte helt säker på om det evar exakt ordet orolig hon använde men något med samma innebörd) och sen blev det cencur

Vad jag hörde så sa hon att hon inte kommer ihåg 🤔
2021-03-21, 16:36
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Kan sluta med ev våldtäkt anmälan det här, hon var såpass onykter att samtycke ej gavs..
2021-03-21, 16:36
Medlem
herpesvårtas avatar
Fan vad irriterande att de censurerar det man mest vill höra. Vad har hänt med Peddo och Tanja? De verkade märkbart frustrerande över något? Alkoholförbud? Psykologsnack som gav de en reality check? Varför pekade de mot Simon och Stephs säng innan de gick ut och skulle prata om det?

Så många frågor!! 🖕🏻 BB!
2021-03-21, 16:37
Medlem
Blaisens avatar
Jisses! Är Luis packad? Mr Google fattar inte att han skriver med fansidor till Tess, inte henne direkt på sin insta.

Vart tog hans vers vägen förresten? Tog de bort den ur sången men Tess fick vara kvar?
2021-03-21, 16:38
Medlem
Blaisens avatar
Nu är Tanja i S1, ensam, sminkar sig.

Edit: Peddot i köket och gör mackor.
2021-03-21, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new

vad konstigt.
Jag hörde att hon sa följande
med "bla" menar jag : kommer inte ihåg eller hörde inte riktigt

"bla bla bla kommer inte ihåg vad jag gör på fyllan. Eller alltså jag kommer ju ihåg..." (och så pekar hon på sig själv och pedram) "..men jag har allmänt svårt att komma ihåg vad som händer mig på fyllan"
2021-03-21, 16:39
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fan vad irriterande att de censurerar det man mest vill höra. Vad har hänt med Peddo och Tanja? De verkade märkbart frustrerande över något? Alkoholförbud? Psykologsnack som gav de en reality check? Varför pekade de mot Simon och Stephs säng innan de gick ut och skulle prata om det?

Så många frågor!! 🖕🏻 BB!

Dom pekade väl mot den sängen för att nån låg och sov där eftersom dom sa precis innan att dom inte fick prata om det med /inför andra bara med varandra.
2021-03-21, 16:39
Medlem
Liknande försökte ju Pedram med Tess i poolen innan hon åkte ut, den gången ingrep BB.

Han hade förmodligen försökt med tjat-sex där också om inte BB varit alerta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in