2021-03-21, 16:22
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De var inte där från början iaf. De kom till i samband med någon av alla "klipp mig-sejourer" de haft. Vad står det för? Något gangstajox säkert?

Det var lite inne 2004. Ska föreställa fightingärr
2021-03-21, 16:22
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja, vilka idioter vill ha den fjanten kvar??????🤮🤮🤮🤮🤮

Missade det.
2021-03-21, 16:23
Medlem
Vill Ställa Tittarfrågor!!
Medlem
Och där var det slut tryckt på den knappen. Dom skulle börjat med en belöning först så att folk stormar till knappen nästa gång
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Yes! Helt uppenbart att de pratade om att de legat. Inledde samtalet med att fråga om de får prata om det. Tanja sa ”vad har vi gjort? Jag minns ju inte allt från fyllan”. Sedan bytte DC till något mindre intressant

Peddot lär ju inte vara ärlig mot henne! Han kommer vinkla det till sin egen fördel
2021-03-21, 16:24
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
På riktigt???

Han sa att asiater har såna epikantusveck vid ögonen pga evulotion typ, att dom långt tidigare har levt på såna ställen där det "behövts" för att skydda ögonen mot miljön i området eller något liknande.

Tanja svarade typ "wow allvarligt? Har alltid undrat vilken grupp asiater tillhör, homo sapiens , homo erectus eller neanderthalare"
Sen insåg hon ganska snabbt att hon gjorde bort sig och kom på att alla människor är homo sapiens

2021-03-21, 16:24
Medlem
Citat:
De var inte där från början iaf. De kom till i samband med någon av alla "klipp mig-sejourer" de haft. Vad står det för? Något gangstajox säkert?
det är för att man ska se ut som man har varit tung och spräckt ett ögonbryn. Vilket i pedrams fall skulle innebära att han hade fått sin laptop på ögonbrynet...så det blir till att raka in sin tunga sida
2021-03-21, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Peddot lär ju inte vara ärlig mot henne! Han kommer vinkla det till sin egen fördel
Nu lät det som en fråga när jag skrev. Hennes ”vad har vi gjort?” Vad mer ojojoj, vad har vi ställt till med egentligen.
2021-03-21, 16:26
Medlem
Citat:
Hoppas Tanja vaccinerat sig mot cervix-cancer, om den nu fungerar.
nja vet ej det blev väl ingen hit det där vaccinet.Men hon hade varit en bra kandidat man ska vara rädd om sitt underrede.
2021-03-21, 16:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Det är nåt mellan Tanja o Peddot. De ska ut o röka o snacka. Båda har varit inne i bikten o fått snacka om nåt som de inte får snacka om...jag fattar ingenting 🤔
Kan det ha o göra med tumme upp osv osv?

Ja, och det får ju inte vi se så fucking klart! s

Undrar om det kan bli lite tuffare klimat nu när Malin lämnar för Bachelor/Bachelorette? Hon är väl den som är mest för lovey-dovey stuket? Vet inte hur mycket hon har att säga till om när det kommer till produktionen men nu vet vi iaf varför de var TVÅ programledare plus sidekicken Kirsty.
2021-03-21, 16:27
Medlem
Citat:
Nu lät det som en fråga när jag skrev. Hennes ”vad har vi gjort?” Vad mer ojojoj, vad har vi ställt till med egentligen.

Tanja sa att hon kommer ihåg vad hon och pedram gjorde men att hon allmänt har svårt att komma ihåg vad hon gör på fyllan och att det gör henne "orolig"? (inte helt säker på om det evar exakt ordet orolig hon använde men något med samma innebörd) och sen blev det cencur
2021-03-21, 16:31
Medlem
Citat:

Troligtvis har Tanja fått snacka med psykologen idag som kanske har sagt till henne att hon borde tänka på hur hon beter sig på fyllan. De tog ju oxå in Peddot några gånger till bikten så de kanske har snackat med honom oxå iom att det skrivs en del lite överallt. Är det så att hon inte minns så lär BB skicka in mindre mängder alkohol framöver, eventuellt så får hon förbud.
Fördelen med detta kan ju vara att Tanja kommer backa från Peddot! Hoppas hoppas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in