2021-03-21, 14:33
Medlem
klart joel ska få fest också precis som tanja

en stark dock undra vad det innebär
2021-03-21, 14:34
Medlem
Första gången denna säsong som jag ser att nuggen är igång.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hej slangen ...Nej Adrians gener inte Biancas inavels gener hennes farsas föräldrar är kusiner.Hepp
Hej på dig!
Aha, det förklarar lite grann deras extrema brist på mänsklig tankeverksamhet.

Tack BullShihtzu! Som vanligt, för att du benar upp såna här frågor så en även en lekman som jag kan begripa! 👌😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-21 kl. 14:44.
Medlem
1754s avatar
Röstningen om Joel i appen nu. Meninglös enfrågesvaromröstning i vanlig anda.
2021-03-21, 14:35
Medlem
Doppl3rs avatar
Joel tryckte på Rosa knappen. Vad ska bli hans konsekvens?

En stark fest 24%
En riktigt stark fest 76%

.........
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Madde har varit stylist åt Bianca. Madde kanske är Adrians flickvän på utsidan ?
Mullvadsteorin dyker upp igen.

https://youtu.be/UA_yqByuFP4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
klart joel ska få fest också precis som tanja

en stark dock undra vad det innebär

Kan vara harakiri igen eller något annat hett 🤣
2021-03-21, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doppl3r
Joel tryckte på Rosa knappen. Vad ska bli hans konsekvens?

En stark fest 24%
En riktigt stark fest 76%

.........

Tack, då behöver man inte bemöda sig med att rösta. Hoppas "stark" innebär harakiri.
2021-03-21, 14:36
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nej Tanja egentligen. Folk tänkte inte efter när dom röstade, det var uppenbart att Tanja skulle be Ponne om hjälp för att det är "deras låt" och nu tar Ponne hela rollen. Ponne kommer att tvinga in sig i bikten med Tanja sen för att prata om hur galet detta var. Däremot när dom spelade in låten så bikta Ponne själv.

Fast Tanja bad inte om hjälp, Ponne sa: "Svårt att inte bara kasta sig in och ta över" då svarade Tanja att det var helt okej, han får hjälpa till.
2021-03-21, 14:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tyckte Officeren höll sig ISKALL hela natten tills jag slutade kolla han var runt Emelie ett tag surrade sedan var det lite leka men annars helt ok, Alex han drog ut till Kattis fick inte vara nära Emelie som sade till kan du sluta följa mig jag vill sova sedan så fick han nog så han är parkerad på hylla nu mer också från Emelie....
Ponne & Tanja helt bra jobb att fixa till video var väl blandad kompott rakt igenom...
Få se hur länge Alex orkar vara i huset då han inte är ens integrerad i gruppen det är lite utfrysning, Tror att det inte det kommer bli mycket bättring där inte hur som intressant se hur han strök håret på Emelie då hon ville va i fred!

Tack Putte, det var ju det sista jag såg med Alex och Emelie. Taskigt dock att såga honom så vid fotknölarna. Tycker inte att han förtjänar det. Verkar vara en väldigt snäll kille. Lite full så han råkade ju klappa hennes hår. Emelie var ju i extas när han kom in och blev snabbt en 8 eller 9 för henne. Hon hånglar upp honom dessutom och kramar snyggt i poolen. En jävla vändning nu. Sedan slätar hon över Simon på toaletten trots flingen med Simon. Vi får hålla ett öga på den damen

Dock gött att officeren inte avviker från sitt uppdrag. Han är där för en sak endast. Han kommer att lyckas. Först måste dock Tanja neutraliseras, men han har säkert redan en plan.
2021-03-21, 14:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

https://youtu.be/UA_yqByuFP4

LOL bästa låten. Grammy dirr.
2021-03-21, 14:38
Medlem
Missat något idag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera