Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Tyckte Officeren höll sig ISKALL hela natten tills jag slutade kolla han var runt Emelie ett tag surrade sedan var det lite leka men annars helt ok, Alex han drog ut till Kattis fick inte vara nära Emelie som sade till kan du sluta följa mig jag vill sova sedan så fick han nog så han är parkerad på hylla nu mer också från Emelie....
Ponne & Tanja helt bra jobb att fixa till video var väl blandad kompott rakt igenom...
Få se hur länge Alex orkar vara i huset då han inte är ens integrerad i gruppen det är lite utfrysning, Tror att det inte det kommer bli mycket bättring där inte hur som intressant se hur han strök håret på Emelie då hon ville va i fred!
Tack Putte, det var ju det sista jag såg med Alex och Emelie. Taskigt dock att såga honom så vid fotknölarna. Tycker inte att han förtjänar det. Verkar vara en väldigt snäll kille. Lite full så han råkade ju klappa hennes hår. Emelie var ju i extas när han kom in och blev snabbt en 8 eller 9 för henne. Hon hånglar upp honom dessutom och kramar snyggt i poolen. En jävla vändning nu. Sedan slätar hon över Simon på toaletten trots flingen med Simon. Vi får hålla ett öga på den damen
Dock gött att officeren inte avviker från sitt uppdrag. Han är där för en sak endast. Han kommer att lyckas. Först måste dock Tanja neutraliseras, men han har säkert redan en plan.