Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Byggare Quack, hahaha, underbart namn. Måste minnas den. Jo lite sågande och mätande idag.
Trött och nu bara soffa. Har läst tråden och känner så jäkla skönt att BB "fixade till" att Tanja vann. Understryker väl egentligen att BB gör som de vill. Nu kom jag in efter inspelningen men kan tänka mig att Tanja och Ponne gjorde säkert ett bra jobb. De verkar rätt duktiga på sådant. Hur är vår undercover officer handlat efter gårdagens explosion

Tyckte Officeren höll sig ISKALL hela natten tills jag slutade kolla han var runt Emelie ett tag surrade sedan var det lite leka men annars helt ok, Alex han drog ut till Kattis fick inte vara nära Emelie som sade till kan du sluta följa mig jag vill sova sedan så fick han nog så han är parkerad på hylla nu mer också från Emelie....
Ponne & Tanja helt bra jobb att fixa till video var väl blandad kompott rakt igenom...
Få se hur länge Alex orkar vara i huset då han inte är ens integrerad i gruppen det är lite utfrysning, Tror att det inte det kommer bli mycket bättring där inte hur som intressant se hur han strök håret på Emelie då hon ville va i fred!