2021-03-21, 14:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Oljudith: "RESSIGÖÖÖÖÖR!"
2021-03-21, 14:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hoppas BB tar med Adrians armhävningar i musikvideon, jag fattar inte vad han blev så missnöjd över, det var ju skitkul.
Bianca kommer nog titta lite extra intressant på den delen
2021-03-21, 14:04
Medlem
Citat:
Jag tror någon i produktionen lade in ett veto mot att hon skulle regissera, de förstod hur det skulle gå ...
ja hon hade nog krävt ett fullt produktions team dansare och ett par stylister samt ett gäst framträdande av Cardi B
2021-03-21, 14:05
Medlem
Citat:
Tessan har live just nu på Insta

I know, hon var hos Jullan häromdagen
2021-03-21, 14:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nej Tanja egentligen. Folk tänkte inte efter när dom röstade, det var uppenbart att Tanja skulle be Ponne om hjälp för att det är "deras låt" och nu tar Ponne hela rollen. Ponne kommer att tvinga in sig i bikten med Tanja sen för att prata om hur galet detta var. Däremot när dom spelade in låten så bikta Ponne själv.
Amen de var ju välförtjänt att Tanja fick det! Det var det ju! Verkligen välförtjänt. Jag gillar ordet "välförtjänt". Filma mig lite mer nu. Det är faktiskt jag och Tanja som ska synas nu. Jag testar att hålla med om allt populärt också, utan att egentligen tillägga någonting eget i en konversation. //Pontus
2021-03-21, 14:06
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Se där Byggare Quack dök upp..
Jaha Grodan filminspelning och dagen efter bakfylla på sina håll ser man ingen som är så på hugget precis....
Officeren har en ny intressant fan Bianca vad är Emile då mot sola sig i Biancas skugga
Senast redigerad av DjPutte 2021-03-21 kl. 14:09.
2021-03-21, 14:07
Medlem
Vem trycker på Rosa knappen idag? Nardos är mitt tips
2021-03-21, 14:09
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Vem trycker på Rosa knappen idag? Nardos är mitt tips

Ponne
2021-03-21, 14:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Se där Byggare Quack dök upp..
Jaha Grodan filminspelning och dagen efter bakfylla på sina håll ser man ingen som är så på hugget precis....

Byggare Quack, hahaha, underbart namn. Måste minnas den. Jo lite sågande och mätande idag.
Trött och nu bara soffa. Har läst tråden och känner så jäkla skönt att BB "fixade till" att Tanja vann. Understryker väl egentligen att BB gör som de vill. Nu kom jag in efter inspelningen men kan tänka mig att Tanja och Ponne gjorde säkert ett bra jobb. De verkar rätt duktiga på sådant. Hur har vår undercover officer handlat efter gårdagens explosion
Senast redigerad av kermith 2021-03-21 kl. 14:14.
2021-03-21, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
titta kan hon få göra men jag tror inte detta perfekta specimen Adrian vill ha en som gör abort varje månad...
2021-03-21, 14:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
titta kan hon få göra men jag tror inte detta perfekta specimen Adrian vill ha en som gör abort varje månad...
Phew, fyfan skojar du? Låter ju för jävligt.
2021-03-21, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det vore slöseri med för perfekta gener och satsa på slapptrosan Bianca

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in