2021-03-21, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Phew, fyfan skojar du? Låter ju för jävligt.
4 eller 5 är hon uppe i.Vad är hon 25 år
2021-03-21, 14:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det vore slöseri med för perfekta gener och satsa på slapptrosan Bianca
Fasen vilket svin. Jo, nä inget för Officeren. Egentligen inget för någon
2021-03-21, 14:16
Medlem
Stummakorianderss avatar
Vad har hänt med Judiths dialekt? Såhär pratade hon inte i början.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
4 eller 5 är hon uppe i.Vad är hon 25 år
Söte Jesus, låter ju horribelt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Vad har hänt med Judiths dialekt? Såhär pratade hon inte i början.
Hon har blivit inspirerad av Tanja och gör även hon till sig nu. Pinsamt är det :/
2021-03-21, 14:17
Medlem
Citat:
titta kan hon få göra men jag tror inte detta perfekta specimen Adrian vill ha en som gör abort varje månad...

Med honom skulle det å andra sidan med största sannolikhet inte bli till något att abortera. 🤷🏼‍♀️
2021-03-21, 14:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Byggare Quack, hahaha, underbart namn. Måste minnas den. Jo lite sågande och mätande idag.
Trött och nu bara soffa. Har läst tråden och känner så jäkla skönt att BB "fixade till" att Tanja vann. Understryker väl egentligen att BB gör som de vill. Nu kom jag in efter inspelningen men kan tänka mig att Tanja och Ponne gjorde säkert ett bra jobb. De verkar rätt duktiga på sådant. Hur är vår undercover officer handlat efter gårdagens explosion
Tyckte Officeren höll sig ISKALL hela natten tills jag slutade kolla han var runt Emelie ett tag surrade sedan var det lite leka men annars helt ok, Alex han drog ut till Kattis fick inte vara nära Emelie som sade till kan du sluta följa mig jag vill sova sedan så fick han nog så han är parkerad på hylla nu mer också från Emelie....

Ponne & Tanja helt bra jobb att fixa till video var väl blandad kompott rakt igenom...

Få se hur länge Alex orkar vara i huset då han inte är ens integrerad i gruppen det är lite utfrysning, Tror att det inte det kommer bli mycket bättring där inte hur som intressant se hur han strök håret på Emelie då hon ville va i fred!
2021-03-21, 14:19
Medlem
Läste på Therese live en kommentar och undrar om någon kan bekräfta att det inte finns några odds på vem som åker ut. Och så skrev personen att vi inte heller har fått ställa tittarfrågor, så många verkar tro att ingen blir utröstad denna gång. Kan någon kolla odds?
2021-03-21, 14:20
Medlem
Vem var först på knappen?
2021-03-21, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Med honom skulle det å andra sidan med största sannolikhet inte bli till något att abortera. 🤷🏼‍♀️
tror du inte? Blir inte så mycket kvar för han måste donera hinkvis till hela sverige när han lämnar huset.
2021-03-21, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Läste på Therese live en kommentar och undrar om någon kan bekräfta att det inte finns några odds på vem som åker ut. Och så skrev personen att vi inte heller har fått ställa tittarfrågor, så många verkar tro att ingen blir utröstad denna gång. Kan någon kolla odds?

Kollat på 2 sidor och dom har bara odds på vinnare.
Sist var Nordicbet sena ut med att lägga ut odds, tror nästan det var samma dag som dom la ut.
2021-03-21, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tessan har live just nu på Insta

elin verkar ju vara helt jävla undebar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in