2021-03-21, 09:06
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Sååååå +1 på den!

Har inte hört ett pip från honom i soffan iaf? Så snarkar han verkligen?

Det snarkas i s1 oklart om det är Simon eller Katti som återvänt till sängen, jag skulle nog gissa på Katti faktiskt.
Jag tror inte det, men är osäker. Jag tror att han väljer att lägga sig i soffan för att han känner sig utanför gruppen.
Citat:
Jamen vafan! Rätt ska vara rätt! Alex får så mycket oförtjänt skit så jag spyr!
Du har så rätt! Folk behöver inte gilla Alex, men att ljuga om honom för att få andra o hoppa på hat-tåget är ju bara sjukt.
2021-03-21, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Paket? Är det dom frysta paketerade korvarna som han sålde på sin hemsida? Vill minnas att dom inte var så farlig jämfört med det han sålde i vagnen, eller tänker jag på någon "mini-harskiri" nu?

Den herren har haft så mycket konstiga saker på gång haha minns att en dressing kostade typ 300kr och helvete. Sinnessjuk.

Ja, dom är frysta, mini harakiri är det dom köpt. Utan såsen då. Den är slut sen oktober förra året.
Så den såsen pedram fick på, var något som produktionen slängt på. 3st i varje paket. 450 spänn tror jag dom paketen kostar. Dyrt som fan, men jag beställde faktiskt ett paket Atom från honom. Jävligt goda får jag säga. Blev positivt överraskad
2021-03-21, 09:07
Medlem
Citat:
Ja, framför allt ska truten tejpas för. Med risk för utröstning lär han bli olidlig idag.

Ja, du röstade kvar Tanja va?
2021-03-21, 09:08
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, det lär ju aldrig ske, så elaka är aldrig produktionen. Kommer ju ihåg Judith som malde ner skiten men behövde inte ens slänga i sig de där. Men 1 iaf som han ska äta på 5 min. Misslyckas han så ska han tejpas upp på väggen i uppdragsrummet och sitta på väggen i 3 timmar
Hahaha! Hoppas
2021-03-21, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Hahaha! Hoppas

Haha ja, då är det kört för Pontus. Då hjälper ingen psykolog i världen haha
2021-03-21, 09:11
Medlem
Citat:
Ja, dom är frysta, mini harakiri är det dom köpt. Utan såsen då. Den är slut sen oktober förra året.
Så den såsen pedram fick på, var något som produktionen slängt på. 3st i varje paket. 450 spänn tror jag dom paketen kostar. Dyrt som fan, men jag beställde faktiskt ett paket Atom från honom. Jävligt goda får jag säga. Blev positivt överraskad
Ofan, det förklarar ändå varför Pedram inte låg och skrek efter ambulans efter att ha ätit korven. Haha
2021-03-21, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ut med Alex!!!
Håller med riktigt keff människa och wasted slot, kunde kommit in en bög eller galnare person som hade ställt till med bråk typ mergim style vi kör ut honom så fort det går
2021-03-21, 09:13
Medlem
Varför vill någon se Nardos regissera? Hon ska ju regisseras för maximal underhållning. Högljutt lär det bli vilket som, men att se henne behöva ta order och bara tugga i sig det, det hade ändå haft något!

Hoppas fölk kan stå på sig när hon vill börja ändra och ha sig bara.
2021-03-21, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ofan, det förklarar ändå varför Pedram inte låg och skrek efter ambulans efter att ha ätit korven. Haha

Nä, men det är korven som är starkast, harakirisåsen har styrka den också. Men det är korven som är starkast. Och det tog lite på honom. han var ju tvungen att beställa in hemorrojd salva haha
2021-03-21, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Håller med riktigt keff människa och wasted slot, kunde kommit in en bög eller galnare person som hade ställt till med bråk typ mergim style vi kör ut honom så fort det går

Märklig önskan av deltagare, med tanke på att det enbart hade resulterat i ännu fler inlägg som lyder ”ut med bögjäveln” och ”äckliga skrikbög” typ. Om det är bråk man vill ha finns det betydligt bättre alternativ ur Flashbacksynpunkt.
2021-03-21, 09:26
Medlem
Det är väl egentligen inget fel på trubaduren så sätt. Ge han några dagar till så blir det säkert bra. Svårt att komma in i en sån sammansvetsad grupp. Men han behöver släppa loss lite. Det funkar bevisligen inte att vara för lugn därinne, vi såg hur det gick med Luis.
2021-03-21, 09:29
Medlem
Citat:
Det är väl egentligen inget fel på trubaduren så sätt. Ge han några dagar till så blir det säkert bra. Svårt att komma in i en sån sammansvetsad grupp. Men han behöver släppa loss lite. Det funkar bevisligen inte att vara för lugn därinne, vi såg hur det gick med Luis.
Gäller å köra loss direkt, madde o alex lär ryka snart ifall de inte fixar drama, är mera aktiv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in