2021-03-20, 23:04
Medlem
-tramS-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Senaste antagning var VT21 och där kom man in på 1.25 både på SU och UU (några reserver kom in på 1.20, åtminstone på UU).
Jo, skrev ju det. Runt 1.3. Vissa med 1.25 kom in men knappast alla.
Citera
2021-03-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Att Clea gick ut så tidigt med att GL kallade henne för 'extrapappa' tror jag kan vara en del i skademinimering. Att han efter endast några gånger börjar kalla sig 'pappa' är mycket konstigt och inte något man gör om man inte uppmuntras till det, kanske det är en omskrivning och förberedelse till varför vi kommer få läsa om 'Din Daddy' i FUPen.

Jag hoppas verkligen att NFC har speglat hela hennes telefon.

/Er Daddy
Vad menar du med "några gånger", de har haft tät kontakt i ett år?
Citera
2021-03-20, 23:06
Medlem
-tramS-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkork
Helt övertygad om att denna uppgift är felaktig. Av de åtalade döms majoriteten. Tidigare i tråden hänvisades till BRÅs uppgift om att 70% av åtalen leder till fällande dom.
Jo, redan behandlat i tråden. Expressen skrev otydligt och missledde bl a mig.
Citera
2021-03-20, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Fast den historien behöver ju inte vara sann. Varken GL eller EA kanske vill lysa med ev eskortverksamhet, han som ev kund, hon som ev prostituerad.

Kanske han köpt henne förut, men att hon pga sin ev psyksjukdom (som verkarj slå till just vid jultid), visste att hon inte borde ha sex just dessa dagar, och då sa nej till sex, redan innan julmötet, men han trodde inte riktigt på det, för så hade hon aldrig gjort/sagt innan.

Min spekulation!

Försöker du jämställa en psyksjukdom med en menstruationscykel som hon skrivit in i kalendern?
Jag tvivlar.
Senast redigerad av tvarodalappar 2021-03-20 kl. 23:14.
Citera
2021-03-20, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -tramS-
Jo, redan behandlat i tråden. Expressen skrev otydligt och missledde bl a mig.

Lätt hänt
Citera
2021-03-20, 23:12
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abovesuspicion
Hur deras kontakt har sett ut det senaste året vet vi ingenting om. De enda uppgifterna vi har om det är MÄs egna uppgifter förmedlade via MÄbiträde. Dessa uppgifter kan ju såklart vara vinklade för att framstå i bättre dager.
Citera
2021-03-20, 23:14
Medlem
Citat:
Nyreggad och jobbar på att leda tråden från eskortspåret tydligen.

Tät kontakt? Det vet vi väl ingenting om? Kontakt ja. Tät, det vet vi inte ännu.
Citera
2021-03-20, 23:21
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Att Clea gick ut så tidigt med att GL kallade henne för 'extrapappa' tror jag kan vara en del i skademinimering. Att han efter endast några gånger börjar kalla sig 'pappa' är mycket konstigt och inte något man gör om man inte uppmuntras till det, kanske det är en omskrivning och förberedelse till varför vi kommer få läsa om 'Din Daddy' i FUPen.

Jag hoppas verkligen att NFC har speglat hela hennes telefon.

/Er Daddy

Sockerpappa, kanske. Undrar om hon har några nya hyresskulder?
Citera
2021-03-20, 23:25
Moderator
Maviels avatar
Hon kan vara en toka av oanade mått och psykopat. Oavsett det så behöver det komma till en granskning som är tydlig och saklig.

Jag lider med alla kvinnor som drabbas om det nu är så att hon är en galning som satt i system att anmäla.

Men måste ändå säga - ni som gräver så djäkla bra på fb. Inte tusan är GL ett oskyldigt lamm i det här. Fram nu med bevis. Har han varit inblandad i annat?
Citera
2021-03-20, 23:26
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvarodalappar
Försöker du jämställa en psyksjukdom med en menstruationscykel som hon skrivit in i kalendern?
Jag tvivlar.

Menstrationscykel???

Den kan ju lite P-piller ta hand om.....och om man inte äter P-piller eller har annan fast preventivmedel som singelkvinna uti nattlivet...ville hon bli gravid?

Och hur vet du att EA har skrivit in "mens" i sin kalender??
Senast redigerad av Marie-Antoinette 2021-03-20 kl. 23:29.
Citera
2021-03-20, 23:26
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:

Det är så Clea framställt det från dag 1.
– Han har engagerat sig, och stöttat och peppat henne. De textade inledningsvis, och har sedan talats vid och även setts vid något tillfälle, säger kvinnans målsägandebiträde Clea Sangborn till Dagens Juridik
.

/Provokatör
Citera
2021-03-20, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Menstrationscykel???

Den kan ju lite P-piller ta hand om.....och om man inte äter P-piller eller har annan fast preventivmedel som singelkvinna uti nattlivet...ville hon bli gravid?

Släpp det. Du förstod ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in