2021-03-20, 21:50
Medlem
Undra om Adrian hör Nardo, Madde och Joel prata??.
2021-03-20, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu är jag sååå förvirrad. snälla kan någon hjälpa mig att förstå!

Efter Emelies snack med Adrian idag så var jag helt säker på att Adrian hade insett att emelie inte är wifey material och tappat intresse för henne.

Men nu när Emelie och katti var i badrummet och pratade så kom Adrian till toan och till toan smekte han emelies rygg. Sen kom han ut från toan och på väg ut smekte han emelies rumpa.
Vad är det som händer?! Gillar han henne ännu mer nu eller wtf? vad händer?

Adrian har aldrig varit intresserad av Emelie lr nån tjej där inne.
Han är bara där och är tråkig 🥱🥱
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
såg ni när adrian la sin hand på emelis röv i badrummet
vilken röv?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
VA? RRUMPA????? DU DRRIVER?

NEEJ ÖNSKAR ATT JAG ÖVERDREV1!! MEN NEJ JAG SÅG DET EMD MINA EGAN ÖGON!! och det är fler som har kommenterat det
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
I mina ögon så gick Emelie från att vara snyggast i huset till fulast. Fyfan asså, spyr så fort hon öppnar käften. Så enormt avtändande med människor som inte kan hantera alkohol, både hon och Steph är 0/10

Har jag sagt sen dag 1.
2021-03-20, 21:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
B tänker säkert strategiskt och vill hoppa på den hype som kommer följa med AD när han går ut ur huset. Han är som klippt och skuren för giganterna Armani, Boss, Tag Heuer, Försvarsmakten och Calvin Klein. Reklamuppdragen kommer stå som spön i backen efter den killen. Det är det som B tänker göra sig en hacka av.
Eller så har hon bara fukt i källaren. Vem vet

Jag köper nog mer den logiken. Kan som sagt noll om Instagram än att jag följer Jullan från förra året. Så jag har förstått att man följer ju någon för ett visst intresse. Förresten jag följer också Grand Master Flash. Okay det blir två. Men man undrar ju vilket intresse lilla Bianca har
Det är ju naturligtvis möjligt rent kommersiellt.
Tack för info Moscow. Skall lära mig lite mer om Instagram.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu är jag sååå förvirrad. snälla kan någon hjälpa mig att förstå!

Efter Emelies snack med Adrian idag så var jag helt säker på att Adrian hade insett att emelie inte är wifey material och tappat intresse för henne.

Men nu när Emelie och katti var i badrummet och pratade så kom Adrian till toan och till toan smekte han emelies rygg. Sen kom han ut från toan och på väg ut smekte han emelies rumpa.
Vad är det som händer?! Gillar han henne ännu mer nu eller wtf? vad händer?
Fanns ju mycket underförstått i deras samtal i sovrummet så det är inte konstigt om han visar intresse
Medlem
missismisters avatar
Hahaha älskar att Adrian står o tjuvlyssnar på deras skitsnack hahahha
Medlem
Stackars Madde
Medlem
Ikväll vill jag att Steph ska få reda på att emelie o Simon hångla. Sen vill jag att Nardos ska få reda på allt emelie sagt! Kommer ju bli skit roligt att kolla på
Medlem
Bara sexsnack från Judith på festerna när de andra börjar bli fulla, lite tröttsamt nu.
Bannlyst
3 pers har husmöte en lördag kväll, åk hem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in