2021-03-20, 21:49
Medlem
Adrian strök Emelie över röven innan han gick ut ifrån badrummet Nu kommer Emelie få ångest igen.... hahahaha
Medlem
Men är det NÅGON som gjort denna kväll intressant ikväll är det ju fan Emelie och Simon. Vad vill ni se?? Madde Nardos och Joel som pratar i två timmar om vem som tömmer diskmaskinen?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu är jag sååå förvirrad. snälla kan någon hjälpa mig att förstå!

Efter Emelies snack med Adrian idag så var jag helt säker på att Adrian hade insett att emelie inte är wifey material och tappat intresse för henne.

Men nu när Emelie och katti var i badrummet och pratade så kom Adrian till toan och till toan smekte han emelies rygg. Sen kom han ut från toan och på väg ut smekte han emelies rumpa.
Vad är det som händer?! Gillar han henne ännu mer nu eller wtf? vad händer?
wtf
Medlem
såg ni när adrian la sin hand på emelis röv i badrummet
Medlem
wolfiess avatar
Citat:

Efter Emelies snack med Adrian idag så var jag helt säker på att Adrian hade insett att emelie inte är wifey material och tappat intresse för henne.

Men nu när Emelie och katti var i badrummet och pratade så kom Adrian till toan och till toan smekte han emelies rygg. Sen kom han ut från toan och på väg ut smekte han emelies rumpa.
VA? RRUMPA????? DU DRRIVER?
2021-03-20, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det är ett rätt osannolikt scenario.
Sant. Vi befinner oss ändå på Flashback som består av finniga män som fortfarande spenderar största tiden framför datorn i föräldrarnas källare.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Vet inte huuuur många som skrivit detta i tråden hittils. Men tänker alla så kan lika gärna Tanja åka. Det har vi sett förr. Jag lade min röst på Tanja. Vem som åker av Pontus lr Steph bryr jag mig mindre om. Kanske önskar jag något mer att Steph åker.

+1
Jag vill inte ha ut en kille till. Ledsen men Ponne bjuder iaf på skratt mellan varven, det gör tyvärr inte Steph.

Tjuvlyssnar Adrian nu eller ska han bara skrämmas när hon som "aldrig pratar bakom någons rygg" kommer ut?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Tycker du har ett dåligt sätt att utrycka saker du tycker är dåligt med Emelie. Står för det så du behöver inte förvänta dig något ursäkt.

Det är dålig stil att hoppa på mig.
Medlem
GaffelJannes avatar
I mina ögon så gick Emelie från att vara snyggast i huset till fulast. Fyfan asså, spyr så fort hon öppnar käften. Så enormt avtändande med människor som inte kan hantera alkohol, både hon och Steph är 0/10
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men är det NÅGON som gjort denna kväll intressant ikväll är det ju fan Emelie och Simon. Vad vill ni se?? Madde Nardos och Joel som pratar i två timmar om vem som tömmer diskmaskinen?
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:

Han gillar bara pojkar, som Joel
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Då såg du inte säsong 2? Kitty tog gråtande till en heeelt ny nivå. Steph är inte ens i närheten.
Alldeles riktigt, Blaisen.
När fröken Jutbrink var riktigt på g, grinade hon mer på nån timme än Steff gjort sen hon kom in.

Steff fick då mina två röster.

Har iofs inte sett en sekund BB på hela helgen, enormt skönt med semester för sinnet från deras jävla skrikande.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-20 kl. 21:52.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in