2021-03-20, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Emelie har pratat mer ikväll än hon gjort totalt hela säsongen. Truten går i ett på henne!
Rätt så underhållande faktiskt.

så jävla sant.
2021-03-20, 21:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Sötisar som "tror"

Bianca följer helt plötsligt någon som man absolut aldrig har sett tidigare.
Det är ganska intressant enligt mig
2021-03-20, 21:46
Medlem
Vart är emelie nu?
2021-03-20, 21:47
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Men du attackerar mig... Jag älskar kvinnor. Stephanie verkar vara världens gulligaste tjej och Tanja är hur cool som helst. Emelie tror att världen snurrar runt henne för att hon får lite uppmärksamhet i den inavladede byn Ystad, jag tar mig rätten att tycka illa om Emelie utan att tycka illa om kvinnor. Du är skyldig mig en ursäkt..

Tycker du har ett dåligt sätt att utrycka saker du tycker är dåligt med Emelie. Står för det så du behöver inte förvänta dig något ursäkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Du tror alltså att jag är född igår i farstun.
Man följer inte en helt okänd människa från Lund. Jag har uppskattat dina inlägg med det sista är lite väl mycket.

Och PS.
dessutom är han (tyvärr?) inte längre en "random okänd människa från Lund".
Om du nu inte är född igår i farstun kan du väl själv förstå logiken i att t.ex. han har fått / kommer få inom kommande tiden; väldigt mycket nya följare som består av unga tjejer. Dvs precis samma målgrupp som Bianca själv har på sin IG, och som gynnar henne. Köper hennes smink osv.

Förstår inte många personer i denna tråds behov av att tjafsa, för att någon tycker olika.
I detta fall handlar det ju iof inte om vad jag TYCKER. Jag skiter blanka fan i det. Bara svarade på frågan om vem som har hand om hennes instagram, pga jag vet vem som (iaf gjort det senaste månaderna)
Är det verkligen så jobbigt om ngn annan vet bättre än du? Begrav yxan och let's talk about the house.
Senast redigerad av OscarOrso 2021-03-20 kl. 21:51.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Sluta, jag undrar ärligt vilka andra manliga deltagare i BB som Bianca följer.
Kan du bara berätta det för mig. Eller är det för mycket.
Och följer hon bara vem som helst. Jag vet inget om Instagram.
Men följer man inte någon som är intressant eller gillar?

B tänker säkert strategiskt och vill hoppa på den hype som kommer följa med AD när han går ut ur huset. Han är som klippt och skuren för giganterna Armani, Boss, Tag Heuer, Försvarsmakten och Calvin Klein. Reklamuppdragen kommer stå som spön i backen efter den killen. Det är det som B tänker göra sig en hacka av.
Eller så har hon bara fukt i källaren. Vem vet
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kan inte tänka mig att alla här är ett gäng oskyldig som aldrig petat på någon.
Det är ett rätt osannolikt scenario.
Bannlyst
Bästa festen hittills sa dom, så sitter dom och pratar disk halva kvällen, åk hem.
2021-03-20, 21:48
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Vart är emelie nu?
kvar i badrummet med Katti
Medlem
Stummakorianderss avatar
Wooooord Madde!
Medlem
Nu är jag sååå förvirrad. snälla kan någon hjälpa mig att förstå!

Efter Emelies snack med Adrian idag så var jag helt säker på att Adrian hade insett att emelie inte är wifey material och tappat intresse för henne.

Men nu när Emelie och katti var i badrummet och pratade så kom Adrian till toan och till toan smekte han emelies rygg. Sen kom han ut från toan och på väg ut smekte han emelies rumpa.
Vad är det som händer?! Gillar han henne ännu mer nu eller wtf? vad händer?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Då såg du inte säsong 2? Kitty tog gråtande till en heeelt ny nivå. Steph är inte ens i närheten.
Jo, såg den säsongen. Kitty var också ett vattenfall. Men tycker ändå att Steffis offerkofta är större.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in