2021-03-20, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Du tror alltså att jag är född igår i farstun.
Man följer inte en helt okänd människa från Lund. Jag har uppskattat dina inlägg med det sista är lite väl mycket.

Kul att du uppskattar mina inlägg. Kul också att du är så road av sanningen.

Är det "lite väl mkt" pga jag vet, och du gissar och chansar hej vilt? Ville någon i tråden veta hur det är, och jag svarade - så är det fel?

Snälla, som jag skrev - lägg ner denna diskussion för det har ingenting med detta att göra.
2021-03-20, 21:43
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Samma ord kan inte användas på män men jag tycker samma där.

Slampigt, horigt, kalla det vad du vill. Jag tappar respekt för sådana personer direkt.

Om du tycker annorlunda får du göra det.

Tappt respekten för folk som är så dömande mot andra människor. Finns väl värre saker att göra än att ligga? Till exempel att vara elak mot något och kalla dem för slampor.
Medlem
Emelie idag, hon bara pratar ovh pratar men kommer aldrig fram till något vettigt.
Roligt hur hon pratar om att det är svårt att få hennes respekt som att folk skulle bry sig om att få hennes respekt 😂
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Gäller åt båda hållen såklart.

Men jag tycker fortfarande inte man behöver vara slampa om man blir sugen på någon vid ett par tillfällen. Varken man eller kvinna. Det är ju bara lite sex man är ute efter. Skitsamma egentligen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Tack för svaret. Det rimmar ju väl.
Sötisar som "tror"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det handlar ju inte om det käre ketchup, hon är jobbig, hennes röst är hemsk.... varför klär hon inte bara av sig och stänger igen brödluckan så att man kan tolera den jäveln?
Håller inte med. För mig är hon varken en favorit eller någon jag hatar. Tycker att hon växte ikväll då hon faktiskt framstår som en människa med åsikter.
2021-03-20, 21:44
Medlem
icons avatar
okej, jag ångrar mig. behöver inte se gänget vid bubbelbadet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Nä där finns inget att förstå.
Kan inte tänka mig att alla här är ett gäng oskyldig som aldrig petat på någon.
Medlem
Lobbaaans avatar
Judith har gått upp 10-15kg sedan hon kom in? Äckligt
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Det är ju riktigt illa om du inte vet vilken sida du är inne på men ska vara snäll. Detta är Flashback, ett anonymt diskussions forum där allas åsikter får komma till tals.

Men du attackerar mig... Jag älskar kvinnor. Stephanie verkar vara världens gulligaste tjej och Tanja är hur cool som helst. Emelie tror att världen snurrar runt henne för att hon får lite uppmärksamhet i den inavladede byn Ystad, jag tar mig rätten att tycka illa om Emelie utan att tycka illa om kvinnor. Du är skyldig mig en ursäkt..
2021-03-20, 21:45
Medlem
Spajdors avatar
Inte följt festen fram till nu, men fan vad tråkiga Nardos och Madde är som hamnar i städgnabb varje fest!
2021-03-20, 21:45
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har nog inte sett någon i en dokusåpa som gråter så mycket som henne. Och i nästa sekund kan hon vända totalt och ha hur kul som helst.

Då såg du inte säsong 2? Kitty tog gråtande till en heeelt ny nivå. Steph är inte ens i närheten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in