2021-03-20, 21:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
🙊🙊🙊🙊🙊 är det Facebook eller flashback??

Nu vill jag se Emelies olycka till bröst, fram med dom för fan!!!!
Flashback 2021
2021-03-20, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
One night stands är slampigt. Finns inget att diskutera där egentligen.

Men är någon kille så är det helt okej att knulla runt utan att vara "slampig" å smutsig osv?
Sjukt att killar kan göra vad fan som helst utan att bli stämplad som slampig...
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag, liksom kanske hennes assistent som har hand om hennes instagram, kanske inte anser att så många av de andra deltagarna känns relevanta att följa.
Hennes instagram har absolut noll att göra med hennes åsikter eller intressen att göra utan är som vilket varumärkes instagram som helst; det följs och gillas saker som drar till sig en viss typ av publik/följare.

Är du med?
Eller vill du att jag skriver t henne privat och tar en liten fin printscreen på hennes svar?

Jag tycker inte detta hör till trådens ämne alls, så nu har jag sagt vad jag svarade på och tycker vi lägger ner det nu Sjukt irrelevant.

Du tror alltså att jag är född igår i farstun.
Man följer inte en helt okänd människa från Lund. Jag har uppskattat dina inlägg med det sista är lite väl mycket.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Emelie har pratat mer ikväll än hon gjort totalt hela säsongen. Truten går i ett på henne!
Rätt så underhållande faktiskt.

-1
2021-03-20, 21:41
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:

Det är ju riktigt illa om du inte vet vilken sida du är inne på men ska vara snäll. Detta är Flashback, ett anonymt diskussions forum där allas åsikter får komma till tals.
Medlem
Ett drama är runt hörnet och kontroversiella rubriker är möjligt om en runda till dyker upp så jag tror att det är över nu.

Varit en bra kväll hittills men den börjar dö ut nu. Hade gärna sett två timmar till.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Om du är konsekvent så menar du också att män är slampiga om de har ons?

Idiotiskt uttalande. Vet du ens vad slampa betyder?

Samma ord kan inte användas på män men jag tycker samma där.

Slampigt, horigt, kalla det vad du vill. Jag tappar respekt för sådana personer direkt.

Om du tycker annorlunda får du göra det.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Jag tror det är hon själv som aktiv väljer vilka hon följer vilket jag grundar i att det även är hon själv som lägger ut foton och videos. Från BB är det bara AD och Tanja som hon följer av vad jag har sett.

Yep. Tack för svaret. Det rimmar ju väl.
2021-03-20, 21:42
Medlem
icons avatar
illa att de inte visar gänget vid poolen eller på utegården
endast sovrum 1-gänget man kan se nu
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Förstår inte varför man tycker Emelie är ett luder för att hon hånglat med två personer i huset och säger att hon legat med folk. Inte konstigt att vi kvinnor kallas horor bara för att vi har ett sexliv.
Emelie har varit skitrolig och framåt i kväll. Men om man (som jag och flera andra tydligen) tror att hon egentligen är intresserad av Adrian, vad hon än säger, så har hon gjort bort sig så jävla grovt i kväll.. Hon har studsat runt honom, pockat på hans uppmärksamhet, pratat lääääänge om sin kk:s grova kuk som gjorde henne så öm att de bara kunde ha sex ett par gånger i veckan, hånglat upp Simon på toaletten (som Adrian iofs inte vet något om) ..

Adrian såg flera gånger under deras samtal som att han var på väg att ta en nödutgång för att slippa höra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men FI FAN, vilken mardröm.. *styrkekramar*

Tack! Ska försöka återhämta mig 😉
Medlem
pukkas avatar
Citat:

Dem har vi ju redan sett

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in