2021-03-20, 20:11
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Idioter, det får du stå för. Jag kallar er för att försöka mörka sanningen. Det är ju helt uppenbart att ingen vet så mycket om Anneli eller Eva..och P Jag kan mycket väl tänka mig vem som skulle kalla sig för Badkasrunkaren....

Men om du nu vet så mycket kan du väl svara på dom frågor jag ställer?

Var du också i P's lägenhet samma kväll som mordet begicks?
Citera
2021-03-20, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Men om du nu vet så mycket kan du väl svara på dom frågor jag ställer?

Var du också i P's lägenhet samma kväll som mordet begicks?
Nej jag var inte med. Jag åkte med Anneli i Bollsta.
Citera
2021-03-20, 20:18
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Vet du om jag är Annelis vän? Laban skulle inte låtit sig fångas av GN, utan någon som kände honom....

Enligt en pålitlig källa är du det. På ett sätt har ditt nick också en koppling till Anneli kan man säga men det vet du ju redan.
Citera
2021-03-20, 20:20
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Så efter att Anneli hade lämnat P så träffades ni och fortsatte kvällen tillsammans?
Citera
2021-03-20, 20:28
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Eftersom du och Anneli är 110% säkra på att P mördade Eva, vad anser ni två är det starkaste beviset för det? bortsett en massa indicier.
Citera
2021-03-20, 20:32
Medlem
Ja vi var tillsammans. Vissa saker går inte att berätta, får inte berätta.
Citat:
Eftersom du och Anneli är 110% säkra på att P mördade Eva, vad anser ni två är det starkaste beviset för det? bortsett en massa indicier.
Citera
2021-03-20, 20:50
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Ok jag förstår. Så enligt dig och Anneli finns det inte ens en promilles chans att det kan vara någon annan än P som är skyldig?

Du är 110% säker på att det inte är GN?
Citera
2021-03-20, 20:55
Medlem
Ja så är det, ingen tvekan och har aldrig varit. Finns ingen annan, och, ingen hade kunnat fånga in Laban som inte kände honom mycket väl, han var överhuvudtaget inte intresserad av att komma i närheten av människor han inte kände. Jag kände honom drygt ett år, han ville inte bli klappad av mig och jag har god hand med hundar, hade även då. Och, jag har har sett P:s vansinnes hat och vet saker han gjort, så, nej ingen tvekan.
Citat:
Ok jag förstår. Så enligt dig och Anneli finns det inte ens en promilles chans att det kan vara någon annan än P som är skyldig?

Citera
2021-03-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ja så är det, ingen tvekan och har aldrig varit. Finns ingen annan, och, ingen hade kunnat fånga in Laban som inte kände honom mycket väl, han var överhuvudtaget inte intresserad av att komma i närheten av människor han inte kände. Jag kände honom drygt ett år, han ville inte bli klappad av mig och jag har god hand med hundar, hade även då. Och, jag har har sett P:s vansinnes hat och vet saker han gjort, så, nej ingen tvekan.
Om du är så säker att det är Mr P så borde du väl ha funderat lite på hur det kan ha gått till. Hur tror du att han tog sig till mordplatsen t.ex. Med bil eller cykel? Eller är det också något som är för hemligt för dig att uttala dig om?
Citera
2021-03-20, 21:23
Medlem
Han cyklade!
Citat:
Ursprungligen postat av MamaGris
Om du är så säker att det är Mr P så borde du väl ha funderat lite på hur det kan ha gått till. Hur tror du att han tog sig till mordplatsen t.ex. Med bil eller cykel? Eller är det också något som är för hemligt för dig att uttala dig om?
Citera
2021-03-20, 21:37
Medlem
Handfatstrallarens avatar
Citat:
Eftersom du och Anneli är 110% säkra på att P mördade Eva, vad anser ni två är det starkaste beviset för det?
Citat:
Citat:

Citat:
Ja så är det, ingen tvekan och har aldrig varit.
VART HAR JAG LÄST ALLT DET HÄR TIDIGARE?

2019-04-19, 09:43 länk
bosnchga
Vet du vad som hände i Bollsta? Jag vet!
2019-04-19, 11:44 länk
Badkarsrunkaren
Du som vet, vad är ANNELIS 100% alibi tiden för mordet? Umgicks du med ANNELI i Bollstabruk mellan kl 22-23’30?
2019-04-19, 11:53 länk
bosnchga
Ja, jag var med Anneli då!
2019-04-28, 10:47 länk
Badkarsrunkaren
Trådsanningen är den att det är PAJ som är EVA:s mördare, och VE den som sätter sig upp mot boanchga och Timeout:s övertygelse!
2019-04-28, 11:56 länk
boanchga
Badkarsrunkaren.... svara inte vad jag är nöjd med eller inte, håll dig till fakta.
Berit mördade inte Eva, SE, mördade inte Eva, GN mördade inte Eva, Anneli mördade inte sin syster.
Hur jag vet det? Ja, det kan jag naturligtvis inte berätta här...
2019-05-10, 18:10 länk
Badkarsrunkaren
Citat:
Ursprungligen postat av Badkarsrunkaren
Det är inte bara jag som saknar vetskap om vad som hände

EXEMPEL:

2019-04-19, 11:53

Ja, jag var med Anneli då!

2019-04-28, 11:56

För din och alla andras kännedom..Berit mördade inte Eva, SE, mördade inte Eva, GN mördade inte Eva, Anneli mördade inte sin syster.

Som jag förstår det så umgicks du med BERIT, SE, GN och ANNELI i Bollstabruk vid tidpunkten för EVA:s mord mellan kl 22-23:30 den 25 september 1987?

Hur jag vet det? Ja, det kan jag naturligtvis inte berätta här...

Självklart kan du inte berätta det här, för du ger ju indirekt BERIT, SE, GN och ANNELI ett 100% alibi för tidpunkten för mordet.

2019-04-05, 18:07

Joe Blow, här har du dina fyra mördare, fem med PAJ och sex med PIA!

2019-04-16, 18:38

2019-04-16, 18:54

Med sex mördare blir det två hugg vardera om man räknar in LABAN:s knivhugg. Det låter väl inte så ogripbart?

Min sannolikhetsberäkning ser nu ut så här:
40, 27, 30, 50, 40, 30.

40% BERIT.
27% PIA.
30% GN.
50% ANNELI.
40% PAJ.
30% SE.

(Stefan Löfven: https://youtu.be/cdrazC_Z3tE)

Hellre avund sanningssägare än sjuklig vanelögnare.

2019-05-06, 14:38

Citera
2021-03-20, 21:38
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Ok tack för svar, då vet vi läget.

Hur går det för Kalla Fall då, har dom börjat titta på Eva-fallet ännu? Går det framåt som ni ser det, vågar man hoppas på några framsteg typ dna eller annat?

Om du vill kan du svara bara helt kort i PM om det känns bättre, jag skriver inte ut något i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in