a d
Citat:
Ursprungligen postat av
jbswebeck
Gött en Lördag

Haha ja den var lite oväntad.
Något jag lagt märke till i denna historia (lägg väl märke till att detta utspelade sig 1946) och som förbluffar mig är att jag ser en röd tråd, som löper genom många olika närkontakter jag läst om ifrån olika årtal och även länder, men en sak har många gemensamt vilket är så otroligt häftigt.
*Gösta påstår att innan rymdskeppet sköt iväg i hyper-fart så la den sig VERTIKALT med horisonten, precis så sa tex Bob Lazar att skeppen la sig innan dom sköts iväg. Likaså vittnar skoleleverna ifrån Westall om samma sak, skeppet la sig på "sidan" innan det sköt iväg.
*Skeppet är EN enda stor del, inga skruvar, nitar, eller vassa kanter. Som att allt är gjord i en enda form. Även det sa Bob Lazar och såklart även tusentals andra som vart i närkontakt. Även insidan av skeppen har även denna karaktäristiska utforming.
*En annan sak jag hört och som även Gösta tar upp är att verelserna har en slimmad kroppsdräckt som liksom verkar gjuten på dom, inga knappar, inga sömmar. Det hör man i princip ifrån alla andra med.
*På brösten hade dom någon form av kamera mojäng. Även detta har jag hört från flera olika fall, till och med ifrån andra länder.
*Blonda verelser som ser nordiska/människo-liknande ut är väl det man oftast hört, men lägg märke till nu att detta var 1946, alltså är detta (vad jag vet) den FÖRSTA dokumenterade närkontakten där någon påstår att dom ser dom såkallade "Nordic Aliens/Tall whites/Swedes".