2021-03-20, 11:04
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Nardos kommer ni ha svårt och få ut, hon är för populär
Hos BB-produktionen och BB-polisen ja men resten med hjärna de kastar gladeligen ut henne, helst igår.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Idioter som inte ens fattar en diskmaskin. 3 timmar är ekonomikörning på lägre grader, har inget med att göra med hur rent den gör. Kör 1 timma på 70 grader så vips har 3 * så mycket disk diskats. Finns även program för kastruller och ugnsformar.

Å nu ligger lillbögen som förfasar sig över hångel men träffar gamla gubbar för sex som han aldrig mött förr i sängen och snackar skit.

De pratar om tvättmaskinen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Ja, ser bra ut.
Helt ärligt - Stephanie? Vad ser folk hos henne? Bara gnäll, böl, gör inget roligt. Verkar vara påverkad av cannabis dygnet runt. Pratar 50% engelska.

Stephanie har inte gjort ett skit på en månad, man glömmer tom bort henne
2021-03-20, 11:05
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja! Detonera och ge oss ett fyrverkeri, en riktig urladdning! Ett våldsamt utbrott!

Då kommer de lyfta ut Katti. BB hatar redan henne med tanke på hur hon framställs och hur idioterna i studion pratar med henne :-(
Medlem
pontus gör inte det här för att få immunitet han planerade det här samtalet igår han trodde tittarna skulle få rädda nån idag så det är inte därför dom sitter där nu men vad vet jag nu kanske han har annat i tankarna igår ville han att dom ska vara vänner istället för fiender
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hos BB-produktionen och BB-polisen ja men resten med hjärna de kastar gladeligen ut henne, helst igår.

Fast NEJ många vill inte ha ut nardos så va fan snackar du om??? Ta ut skådespelaren Pontus istället
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det här har du rätt i, känns som att han kan vara en liten orm. Ibland tycker jag mig se blickar och miner som inte alls stämmer in på hans övriga beteende. Kan inte minnas något exakt incident men vet att jag reagerade på hans sätt ibland, har känt som han har lite mobbartendenser men försöker att göra det skämtsamt.
Vi är en liten men naggande klubb som synat ormen, du får vara med om du vill.
Medlem
Paladins avatar
Tror fan jag har Adde som favorit just nu alltså. Klok, mogen, har kvar sin integritet och stolthet. Go Adrian!
2021-03-20, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror fan jag har Adde som favorit just nu alltså. Klok, mogen, har kvar sin integritet och stolthet. Go Adrian!

LÄTT.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Stephanie har inte gjort ett skit på en månad, man glömmer tom bort henne

Ja, jag har kollat en hel del på liven. Man ser henne aldrig. Visst kanske jag som undviker, men hon är sällan delaktig i något vettigt. Man ser henne bara gå genom kamerorna för att gå ut o röka, sen är det inte mer.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De pratar om tvättmaskinen.
Före tvättmaskinen pratade de om diskmaskinen.
Medlem
Jag har hört Pontus säga att han har en hjärnskada två gånger, under tiden i huset nu. Är det på riktigt att han har det eller skyller han på det för att komma undan med saker??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in