2021-03-20, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Nya Alexander och Judith då?

Haha, ojsan.
Judith får slinka in där på delad 2:a med Pontus.

Den nya bryr jag mig ärligt inte så mkt om.
2021-03-20, 11:00
Medlem
MIN TOPLISTA

Adrian
Nardos
Tanja

Pontus måste ut
Sen Simon och steph
2021-03-20, 11:01
Medlem
Grinar ponne över emelie immuniteten igår? nu ska han ut ännu mer den här ponne horan, blir han vald idag då JÄVLAR ska alla som föreslår och röstar på ponne UT
2021-03-20, 11:01
Medlem
Ponne känner på sig att det kommer en till chans till immunitet. Han tror han är så smart just nu, han vet att om Adrian pushar lite extra för honom inför gruppen så ökar hans chanser markant.
2021-03-20, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Då är vi överens om Nardos, men hur ska det gå till?

Nardos kommer ni ha svårt och få ut, hon är för populär
Medlem
Pontus skämmer ut sig nu

Lipar över att Adrian valde Emelie haha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag missade början men sitter som en fågelholk. Är problemet att Adrian ljög om var han befann sig under kurragömma?

Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
De oärligaste människorna är de som måste berätta hur ärliga de är. Adrian pratar inte skit men han ligger och småler, nickar instämmande när rosa rummet öser galla över de andra. Nu blir han psykolog också ”är det något underliggande som ligger bakom, något du upplevt tidigare”. Ormen Adrian får bort fokus från sina lögner och nu handlar det om Pontus. Schas Adrian, schas.

Det här har du rätt i, känns som att han kan vara en liten orm. Ibland tycker jag mig se blickar och miner som inte alls stämmer in på hans övriga beteende. Kan inte minnas något exakt incident men vet att jag reagerade på hans sätt ibland, har känt som han har lite mobbartendenser men försöker att göra det skämtsamt.
2021-03-20, 11:03
Medlem
Pontus sa igårkväll att han måste ta ut adrian till poolrummet och prata ut om att dom börjar utveckla en osund relation i huset att dom börjar bli fiender istället för vänner för dom är på varandra pontus kallade adrian för fuskare så hettade det till pontus blev irriterad när han förlorade en lek i köket osv osv han vill att inte att dom ska vara så heta och trigga upp varandra mer tills nån exploderar
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ponne känner på sig att det kommer en till chans till immunitet. Han tror han är så smart just nu, han vet att om Adrian pushar lite extra för honom inför gruppen så ökar hans chanser markant.
Lika mycket som Pedde ÄR The Game ÄR Ponne The Game. Bara olika....Game.
Medlem
Bara INTE Adrian får dåligt samvete nu och kommer pusha för att Pontus ska få immuniteten senare idag
Medlem
wolfiess avatar
Kommer bli så arg ifall Pontus vinner immuniteten
Ta dina 15k o stick
2021-03-20, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
MIN TOPLISTA

Adrian
Nardos
Tanja

Pontus måste ut
Sen Simon och steph

Ja, ser bra ut.
Helt ärligt - Stephanie? Vad ser folk hos henne? Bara gnäll, böl, gör inget roligt. Verkar vara påverkad av cannabis dygnet runt. Pratar 50% engelska.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in