2021-03-20, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Undrar vad Lambertz äkta döttrar tycker om att bli utbytta mot en pinuppsyster på corona julen 2020

De har inte bytt namn - än, men alla hans barn har ju dold adress. Nu även denna "adoptivdotter"..
Citera
2021-03-20, 09:08
Medlem
Ksenia74s avatar
Undrar om GL behandlas extra fint i häktet? Gåslever och champagne
Citera
2021-03-20, 09:09
Medlem
goofers avatar
GL är dum som en åsna men här har han ju faktiskt lurats in i en klassisk fälla "honeytrap".

Enligt sms konversationerna som Exp skriver om är han ju lurad från första början och sedan lurad att försäga sig i sms.

En slug och utstuderad plan av en klassisk bedragerska, jaja herr Lambertz har ju själv bäddat för detta så därav epitetet dum som en åsna.
Nu kommer han få lång tid att reflektera över Sture Bergvalls öde att sitta inlåst "oskyldig".

Ingen undkommer sin karma!
Citera
2021-03-20, 09:10
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Att ha en knarkande psykpatient på sin "erövringslista" kan ju inte betraktas som en merit. Snarare tecken på dåligt omdöme. Ännu värre att han klamrade sig fast i den här människan.

Att jämföra sen honom med James Bond..

Äsch, doppar man i många vackra kvinnor får man problem förr eller senare, men jag sa inget om hans omdöme för karaktär, hans estetiska omdöme är det inget fel på...
Citera
2021-03-20, 09:10
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Undrar vad Lambertz äkta döttrar tycker om att bli utbytta pinuppsystern på porrjulen 2020

Dom skäms , förhoppningsvis , om min salig far hade satt på en galning , så hade jag skämts ögonen ur mej, å min far va så ful att jag trodde att han var född i ful trädet å slog i varenda gren på väg ner till jorden. Men frågan är skäms GL, eller är han en bot, som står över allt å alla, det är lite roande att en sån TUNG jurist är häktad
Citera
2021-03-20, 09:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Mitt inlägg försvann tydligen, utan att jag fått veta varför, men faktum kvarstår, GL har satt på en psykiskt instabil kvinna, han om någon borde förstå , att så gör man inte, hon är ett nut case å han är en så kallad lärd man. Då borde han försökt få henne att få vård, istället för att sätta på henne, var är skillnaden på män som sätter på horor i utsätta lägen. han är en sopa oavsett vad som säjs här i tråden.
om han hade haft ett uns av hjälpande i kroppen, hade han agerat helt annorlunda

just my point of view
Har du träffat någon borderlinekvinna? Det tar ganska lång tid innan du fattar att det är något fel på dom. I början är dom bara charmiga, sexet är fantastiskt osv. Det är först när något går dom lite emot som det börjar lysa igenom & om du inte är rutinerad så får dom dig alltid att tro att det är ditt fel.
Citera
2021-03-20, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74

Nja. Ledningen är nog stressad om att något ska gå fel. Så man följer säkert reglerna till punkt och pricka samt ser till så han inte skadas. Så KVårdarna är inte de dummaste på stället.

Till ex L blir attackerad av annan häktad eller självmordsförsök så kan cheferna nog se sina karriärer inom staten gå upp i rök.
Citera
2021-03-20, 09:16
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Dom skäms , förhoppningsvis , om min salig far hade satt på en galning , så hade jag skämts ögonen ur mej, å min far va så ful att jag trodde att han var född i ful trädet å slog i varenda gren på väg ner till jorden. Men frågan är skäms GL, eller är han en bot, som står över allt å alla, det är lite roande att en sån TUNG jurist är häktad

Om min pappa blev änkling och omgav sig med yngre vackra kvinnor skulle jag vara glad för hans skull, problem är det bara när det är utstuderade bedragare som blåser honom förstås men i övrigt är det inget fel med att få knulla yngre tjejer.
Citera
2021-03-20, 09:18
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Eller så är det en "dubbel bluff"? Han skriver om händelsen till henne, för att alla fattar, att en toppjurist INTE skulle göra det, om det var en våldtäkt? Att de hade haft sex kunde ju konstateras på annat sätt, gissar jag (DNA-prov från kvinnans underliv), så DET faktumet visste han ju att han inte kunde komma undan ifrån.

Men ändå... "att jag inte kunde låta bli dig?" Varför inte skriva: "du var mig en vildkatta, höhö, du fick verkligen igång mig, det var bra att du insisterade, jag trodde ju nästan att jag hade blivit impotent på gamla dar..."

Som vanligt är den enklaste förklaringen den mest sannolika. Göran är enbart ledsen för att det blev något sexuellt som var helt ömsesidigt och tar på sig ansvaret för det. Aldrig i livet att han hade uttryckt sig på det viset om det verkligen hade varit så att han var fullt medveten om att han hade begått en våldtäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av just_a_girl
Att "låta bli någon" kan betyda att inte falla för frestelsen att ha sex med någon. Har också hört liknande uttryck "jag lovade mig själv att låta bli dig och inte falla för frestelsen" (sagt av upptagen man till kvinna han hade en affär med).

Ja, och i det här fallet är han den vuxne i rummet som borde ha insett att det var olämpligt och den som borde ha varit den som hade satt stop för det.

Citat:

Nej, sluta med menlösa påståenden.
Citera
2021-03-20, 09:18
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Nej. Han får Cowboysoppa & Bostonrutor som alla andra.
Citera
2021-03-20, 09:20
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Har du träffat någon borderlinekvinna? Det tar ganska lång tid innan du fattar att det är något fel på dom. I början är dom bara charmiga, sexet är fantastiskt osv. Det är först när något går dom lite emot som det börjar lysa igenom & om du inte är rutinerad så får dom dig alltid att tro att det är ditt fel.

Precis så här är det. Det sägs att Prinsessan Diana hade borderline men som de flesta med den diagnosen uppfattar alla henne som mycket charmig och trevlig. Det är bara dem som står henne närmast och som känt henne en längre tid som ser hur hon egentligen är.
Citera
2021-03-20, 09:22
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

De är framförallt så emotionellt närvarande och anpassar sig så väl till din egen smak. Farligare kvinnor finns inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in