2021-03-20, 06:54
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
Tror det är slutet för männens makt helt ärligt

DEt är slut för maktens män att leka fritt, tror att vanliga män bara skulle komma undan vid det här fallet med att bevisas vara oskyldiga i rätten.

Men mediala män får karaktärsmord oavsett dom.

Rätt åt fege jäveln Göran Lambertz som bäddat sin egen säng (i tro att han visst skulle få komma undan).
Citera
2021-03-20, 06:56
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
Håller med i ditt resonemang.
Dock så har jag ju en tidigare misstanke om att anmälningen kom efter att utpressningsförsöket misslyckades. Återstår att se vad som hänt.

Om intenog har rätt så får vi hoppas att detta fall kan bli en katalysator för att nysta upp något större.
Det var ju en polisutredning i ett annat ärende som fick Göran Lindberg på fall.
Kanske kan även detta vara något liknande?

Oroväckande det som intenog skriver att EAs målsägandebiträde, Clea Sangborn, har som uppgift att sopa allt under mattan. EA borde kanske be om att få byta målsägandebiträde och berätta allt och se till att polisen verkligen inte kan avstå från att gå till botten med det här. Det är både EA och alla andra eventuellt drabbade kvinnor värda!

150 000 är mycket pengar som står på spel om hon vinner målet. Skattade och klara. Det här att anmälaren får utstå så mycket att det inte är värt pengarna är bara rent skitprat. Måna som skulle mörda sin egen mamma till och med.
Senast redigerad av irishrage 2021-03-20 kl. 06:59.
Citera
2021-03-20, 07:24
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Jag har ju nu sett henne i ex makens video med alla tjejer. Jag tycker inte alls att hon är så särskilt vacker. Iallafall inte i jämförelse med dom andra tjejerna som han har fotat. Så man kan förstå att hon inte kan försörja sig som fotomodell. Men då får hon välja börja jobba i Konsum om hon nu klarar det. Eller liknande jobb. Men det här är en jävla latmask och dessutom farlig. GL däremot har jobbat hela livet och gjort rätt för sig. Han är värd mycket bättre än den här skiten som han har råkat ut för. Jag håller på honom. Jag hoppas han går fri och får en bra framtid med någon som passar. Han har chans på hur många som helst. Toktjejen får börja jobba och lära sig vad livet är. Skura trappor kan hon göra för någon jurist lär hon iallafall inte bli.

Vadå är det synd om GL?
Han sitter häktad för ett allvarligt brott.
Varför ska alla kvinnohatare peppa upp varandra utan att veta vad som egentligen har hänt, han är misstänkt för ngt fruktansvärt.
Lägg ner att misskreditera EA förrän du vet vad som hänt. Avundsjukan lyser igenom lilla du.

Förresten, tänk om det var din dotter eller mamma som var i hennes sits. Skulle du tycka synd om GL då eller är det annat ljud i källan då måntro?
Citera
2021-03-20, 07:29
Medlem
Snubchurps avatar
Det bästa med detta är att även fast Göran skulle frias så kommer han alltid vara skyldig. Det har han själv bäddat för.

Ett riktigt narcissistsvin är vad han är.
Citera
2021-03-20, 07:39
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Vadå är det synd om GL?
Han sitter häktad för ett allvarligt brott.
Varför ska alla kvinnohatare peppa upp varandra utan att veta vad som egentligen har hänt, han är misstänkt för ngt fruktansvärt.
Lägg ner att misskreditera EA förrän du vet vad som hänt. Avundsjukan lyser igenom lilla du.

Förresten, tänk om det var din dotter eller mamma som var i hennes sits. Skulle du tycka synd om GL då eller är det annat ljud i källan då måntro?

Åh, kom igen nu...sluta med denna fåniga fantasi där kvinnor är små änglar som bara kan vara offer för mäns hemskheter...

jag ville också tro att gubben Göran hade varit pervers våldtäktsman vid det här fallet, men precis allt pekar på att han enbart varit en pervers gubbe...

"Tänk ifall det vore din dotter" - ja, tänk ifall min dotter var psykopat som lekte offer och sökte förstöra mäns liv.

Tänk ifall Göran var min farsa, pervers gubbe som åker på fällan med en ung psykopatkvinna som han gillar att tänka på som sin dotter?

Haha, som tur är så är varesig Göran min farsa eller EA min dotter/syster/mamma.

De där två förtjänar varandra!
Citera
2021-03-20, 07:40
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Det bästa med detta är att även fast Göran skulle frias så kommer han alltid vara skyldig. Det har han själv bäddat för.

Ett riktigt narcissistsvin är vad han är.

Jo, det är riktigt jävla underbart. Win-win ifall bådas liv förstörs.
Citera
2021-03-20, 07:42
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jo, det är riktigt jävla underbart. Win-win ifall bådas liv förstörs.
Någon som har smaskiga bilder på honan?
Citera
2021-03-20, 07:51
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Jag vet inte om man skall vara avundsjuk på en kille som landar 10-15 tjejer av den kalibern, alla lika unga och fantastiskt snygga fast han blir äldre och äldre, eller tycka synd om honom när den han till slut gifter sig med enligt hans egen uppgift är helt galen. Vilket ju också visat sig senare (givet att det faktiskt är hon som är MÄ i våldtäktsåtalet mot Dil*n U).

Han är fotograf av kaliber verkar det som, shit vad han lever livet denne Lennart.

Önskar honom allt väl, han verkar en härlig alfa-SDare som reser världen runt och erövrar vackra kvinnor av alla raser. Haha.

Han fick sissta skrattet mot EA, det förtjänade han.
Citera
2021-03-20, 07:53
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Han är fotograf av kaliber verkar det som, shit vad han lever livet denne Lennart.

Önskar honom allt väl, han verkar en härlig alfa-SDare som reser världen runt och erövrar vackra kvinnor av alla raser. Haha.

Han fick sissta skrattet mot EA, det förtjänade han.
Bilder länk?
Citera
2021-03-20, 08:05
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Bilder länk?
Finns gott om länkar här i tråden
Citera
2021-03-20, 08:07
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Bilder länk?

Här finns hennes exs hemsida med en massa bilder på hans makalösa erövringar:

https://lennartmsjoberg.se/fine-art-nude

Slår hål på myten om att SD-män är losers måste man säga...med råge. Shit...vi har att göra med den svenske James Bond nästan...

Mot slutet av hans fotomontage på erövringar (girls that were close to my heart) så finner du henne.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2021-03-20 kl. 08:13.
Citera
2021-03-20, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Jag känner att jag inte kan ge mycket för henne och det var synd att GL hamnade i denna fälla.

Om det var en honey-trap och GL gick i den tycker jag det är festligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in