2021-03-20, 01:49
Medlem
GL har inget omdöme. Därav kan han nog ha begått övergrepp i juridisk mening samtidigt som det var en typ av ”fälla” om än inte speciellt utstuderad. EA verkar ha för vana att dra igång ljudinspelning vid slika tillfällen. Uti fall att.

Det osar katt om bägges mentala hälsa när man läser om ”extrapappa”, ”dotter”, ”låta bli dig” snacket i expressen.

Gubben har spårat ur och börjat omge sig med riktigt depraverade figurer. Man tycker synd om hans barn.
Citera
2021-03-20, 02:08
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
GL har inget omdöme. Därav kan han nog ha begått övergrepp i juridisk mening samtidigt som det var en typ av ”fälla” om än inte speciellt utstuderad. EA verkar ha för vana att dra igång ljudinspelning vid slika tillfällen. Uti fall att.

Det osar katt om bägges mentala hälsa när man läser om ”extrapappa”, ”dotter”, ”låta bli dig” snacket i expressen.

Gubben har spårat ur och börjat omge sig med riktigt depraverade figurer. Man tycker synd om hans barn.

Det lutar mot perversa inklinationer som är tillräckligt illa för att det är tal om karaktärsmord, däremot troligen inte våldtäkt.

Men enligt Görans egen metoo-teorier så är det rätt att kvinnor begår karriärsmord på män utanför lagen, så det är väl rätt att alla därigenom nu kommer tro att han dessutom är våldtäktsman oavsett vad domen säger.

Alla statusmän får se upp för att ligga med kvinnor överhuvudtaget verkar det som, kommer bli svårt för dem att akta sig för honungen...
Citera
2021-03-20, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Det största frågetecknet är sättet hon klippte inspelningen, hovrätten köpte inte att det skulle vara en slump att hon "råka" klippa mitt i en konversation en där hon svarar: - Asså du tror att inte jag vet hur skönt det är.

Jag visste inte att TR hade hela ljudinspelningen, men det gör det bara än mer märkligt att U.H kunde dömas, då HR friade, grundad på just samma inspelning.

Men det är ju detta som är så obehagligt i mina ögon. Du ”visste inte” skriver du, trots att det ändå står klart och tydligt i tingsrättsdomen. Men hur kan du då gång efter gång fortsätta att sprida lögnen? Varför har du inte läst ordentligt innan du ”vet” hur det är?

MÄ har med all sannolikhet klippt just där för att att hon har varit med på noterna i den stunden. Men det skulle ju kunna vara så att hon tänker att om det hörs så blir hon inte trodd om resten. Vilket i sig inte skulle vara så märkligt, för det är ju precis så väldigt många reagerar i detta forum.
Men - att man varit med på frivilligt sex från början behöver ju inte innebära att det inte är en våldtäkt en stund senare. Och om du läser domarna ordentligt så ser du att att båda instanserna konstaterar detsamma.

Jag kan inte säga att det är som jag har skrivit ovan. Jag har inte läst fuppen och jag har inte hört inspelningen. Men mig veterligen har ingen annan här gjort det heller. Och ÄNDÅ slås det fast massa saker som ingen har en susning om. När det faktiskt finns alternativa möjligheter. Det är hemskt tycker jag.

Detsamma gäller för fabriksåterställningen som hon har hållt på att fibbla med. I mina ögon verkar det helt puckat att lämna in den nya telefonen med hela inspelningen om hon verkligen inte ville. Vore det inte mycket enklare att säga, tyvärr har jag tappat telefonen?
En alternativ tanke till varför hon försökte få bort allt vore ju att det fanns andra saker på den som hon absolut inte ville visa för polisen. Kommunikation om narkotika till exempel.
Jag säger inte att det är på detta sätt heller för det vet jag ju såklart inte. Men det vet ingen annan heller. Och ändå - återigen - så slås det fast ”sanningar”.

Tingsrätten ansåg att bevisningen räckte. (Läs gärna tilltalads minst lika otydliga svar i tingsrättsdomen). Hovrätten gjorde det inte och då ska han givetvis gå fri. Men det behöver INTE betyda att MÄ ljuger. Det betyder istället att bevisningen inte är tillräckligt stark för att döma bortom rimligt tvivel. Och det är två helt olika saker som man måste kunna hålla i huvudet samtidigt.
Jag säger inte att det var en våldtäkt för det vet jag lika lite om som någon annan här. Men snälla, du verkar ju ha fler hjärnceller än att du ska behöva bete dig som om du bara hade två. Fan ta dig om du inte använder dem nu när jag lagt tid på att skriva allt detta till dig.
Senast redigerad av Right-humanist 2021-03-20 kl. 02:53. Anledning: Korrat x 2
Citera
2021-03-20, 03:04
Medlem
bithaxs avatar
Skulle det visa sig att hon är en medlem i Socialdemokraterna Tro & Solidaritet precis som Anna Ardin, ja då är hon sosse spion och allt är riggat.

Vi får väl se.

Kan vara utländsk påverkansoperation också. Villka andra fall har Lambertz på sitt bord? Någon ryssk gasledning? Någon kinesisk investering? Estonia katastrofen?
Senast redigerad av bithax 2021-03-20 kl. 03:06.
Citera
2021-03-20, 03:42
Medlem
GL kan ha gått över gränsen denna gång.Märklig historia. Blir han dömd för det här då blir mot hans nekande.Vad som verkligen hände vet bara 2.
Citera
2021-03-20, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
GL kan ha gått över gränsen denna gång.Märklig historia. Blir han dömd för det här då blir mot hans nekande.Vad som verkligen hände vet bara 2.

Den ena är en Dokumenterad virrpanna tjejen ....Inte säkert hon visste vad som hände lika lite som Sture Bergwall ..
Den andra är en Senil Dokumenterad virrpanna som tänkte med det lilla Huvudet ...
fullt möjligt inte han heller visste vad som hände efter vinet och de 8 snapsarna ( kanske ..ingen har väl ätit en Jullunch utan en eller ett par Stänkare... de är ju praxis.. )
Som har hoppat i säng vad det låter just nu ... .....måste väl vara tillåtet som huvudregel senast jag kollade Borde man hört om det förbjöds... Så kass är inte pressen...
Med en " Misslyckad " lag där bevisningen praktiskt taget är Omöjlig

Då undrar man ju vem har gjort den Bedömningen att detta är ett Viktigt mål från Allmänintressets synvinkel .och varför ??
Visst GL Behövde snyting men det är väl 10 år för sent men kanske bättre sent än aldrig.
Är det Partiet ?? Är det F -- Stimmet på Åklagarna och Rättsväsendet ??
Knarkhandel och Ghettoskjutningar pågår --Då finkar man en ( låt vara konstig )
Spetsjurist --> Det kan ju inte bli tal om mer Resurser på ett tag ... för det verkar man ju ha för mycket av.
Får man inte till ett fällande eller det kan skönjas viktigare saker ( Strandvägen Knarkarna ?? )
Eller att det är en del i ett större sammanhang Eskort ..Hor kommer som jag ser det damerna på Åklagarna att få se sig om efter Nya Jobb.. Kanske Eskort Knäck
Meninglöst försök som ni misslyckades med NI är Avskedad skriv under där gå hem..
Man har inte hört ngn Från Högerkanten Demokrati hotet som Svetsarn säger ... På ett tag ...
" ÄR det samma upplägg som med Ali ni nu Kör med GL "
Assåeee det är därför blatten är överrepresenterad .. Där ser man ... man lär sig ngt nytt varje dag.
Citera
2021-03-20, 06:12
Medlem
Harry.Kruths avatar
Kan man anföra att EA inte är trovärdig för att hon delar Hitlers födelsedag? Jag tycker det låter lika suspekt om henne som att hennes anmälningar om sexuellt våld har förkastats vid tidigare anmälningar. Även det att hennes påståenden på sociala medier mot en viss man har blivit en förtalsanmälan mot henne.

Enligt en uppgift, kan vara illsinnat rykte, är att hon gillar att att ha sex med hundar, schäfrar och stora danskar. Ett annat säger att hon gillar negerdasar om dessa är stora. Hörde att hon giilade Carl Serung-filmer och att hon har spelat med i en sådan film. Men Carl Serung gjorde film när hon inte ens hade börjat grundskolan så det borde kunna avskrivas. Men det har sagts att hon har spelat med i porrfilm när hon var 18-19 år. Om hon har gjort det så borde det väl rimligen handla om självskadebeteende från hennes sida. Har hon då blivit utsatt för sexuellt trauma som liten? Använder hon det nu för att skada andra? Är hon då att betrakta som psykiskt instabil?

Ingen rök utan eld.
Citera
2021-03-20, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Damen ifråga var enl uppgifter tidigare en prostituerad som GL hade hade kontakter och sex med tidigare. Nu var dom väl ensamma över jul och ville fira den tillsammans. Så kan det vara. Sen spårade det ut lite.
Inget mer med det.
Man undrar litegrann, vad har hon tagit för skada?Fick hon ont någonstans? Var det dåligt sex och det är därför hon är arg? Hennes dåliga mående tror jag mer beror på andra saker, tex. bostadsproblem eller andra sociala problem som hon har försatt sig i själv. Nu ska hon förstöra livet för GL också. Inte bara för GL. Hans barn kommer ju att skämmas och må dåligt. Det är flera som drabbas. Jag gillar inte det här. Han skulle åkt till Tyskland och gått på bordell i stället. Tror faktiskt att dom hororna där är justare än detta pucko.
Citera
2021-03-20, 06:30
Medlem
ua571cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Jag tror det är utredningen som läcker .. Lätt att en Polis mot 50 000 kan lämna över saker.

Får man verkligen så mycket?

Men om det är så - då är det inte otänkbart att affärskvinnan/målsägaren EA sålt sms:en till Expressen...

Någon som vet hur det ligger till med kvällspressens tipspengar?
Citera
2021-03-20, 06:39
Medlem
irishrages avatar
Att psykbrytet skickat sms till GL där hon skriver att hon var medvetslös på sjukhuset tolkar jag som ett hot mot honom alternativt fälla att få honom att erkänna ånger. Sen går det ryckte om en ljudinspelning men det är obekräftat.
Citera
2021-03-20, 06:42
Medlem
ua571cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry.Kruth
Kan man anföra att EA inte är trovärdig för att hon delar Hitlers födelsedag? Jag tycker det låter lika suspekt om henne som att hennes anmälningar om sexuellt våld har förkastats vid tidigare anmälningar. Även det att hennes påståenden på sociala medier mot en viss man har blivit en förtalsanmälan mot henne.

Enligt en uppgift, kan vara illsinnat rykte, är att hon gillar att att ha sex med hundar, schäfrar och stora danskar. Ett annat säger att hon gillar negerdasar om dessa är stora. Hörde att hon giilade Carl Serung-filmer och att hon har spelat med i en sådan film. Men Carl Serung gjorde film när hon inte ens hade börjat grundskolan så det borde kunna avskrivas. Men det har sagts att hon har spelat med i porrfilm när hon var 18-19 år. Om hon har gjort det så borde det väl rimligen handla om självskadebeteende från hennes sida. Har hon då blivit utsatt för sexuellt trauma som liten? Använder hon det nu för att skada andra? Är hon då att betrakta som psykiskt instabil?

Ingen rök utan eld.

Hundar: Vaddå för uppgift? Källa, eller åtminstone typ av källa?

Film: Kanske syftar på användaren "Carl Serung" här på Flashback? :-/

Porrfilm som 18-åring: PICS!!! (or it didn't happen..........)
Citera
2021-03-20, 06:53
Medlem
Harry.Kruths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ua571c
Hundar: Vaddå för uppgift? Källa, eller åtminstone typ av källa?

Film: Kanske syftar på användaren "Carl Serung" här på Flashback? :-/

Porrfilm som 18-åring: PICS!!! (or it didn't happen..........)

Mycket av det är muntligt. En del saker har skrivits på sociala medier som jag läst i flykten. Man läser en sak här och en sak där och plötsligt bildar man en röd tråd av det hela. En del saker är trovärdiga en del inte. Om det sägs som någon annan skriver här att hon är/var prostituerad så tornar det upp ännu mer om självskadebeteende från hennes sida. Om hon har spelat in porrfilm så borde någon sitta på filmer. Därför jag kastar ut det här om någon vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in